.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 16:15:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABC B4 V6] Problem z zapaleniem po ostrym hamowaniu
PostNapisane: 08.gru.2008 12:45:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.wrz.2006 18:54:55
Posty: 10
Lokalizacja: Warszawa
Witam,
Ostatnio borykam sie z problemem ktorego nie potrafie rozwiazac. Mialem taka sytuacje. Jechalem sobie okolo 140 rozpedzalem sie i w pewnym momencie zorientowalme sie ze musze skrecic, wiec walnalem odrazu w hamulce. Zaraz po samochod nie reagowal na gaz. Jak zdjalem sprzeglo to po dodaniu gazu silnik dzialal. Stwierdzilem ,ze zatrzymam sie zgasze silnik i zapale i bedzie ok. Niestety jak go zgasilem tak do dzis nie moge odpalic. Pompa paliwowa dziala, bezpieczniki sa ok, sam nie wiem co moglo sie stac. Ktos mi powiedzial,ze mogl sie przesunac pasek rozrzadu przy hamowaniu. Jakie jest wasze zdanie, co mozna sprawdzic ? Przy okazji sie zapytam , moze znacie jakis dobry warsztat na ochocie ( warszawa ). Dzieki, pozdrawiam

_________________
Audi 80 2.6 V6 od 1.09.2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.gru.2008 12:55:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
mógł, i owszem - szczególnie jeśli hamowanie było "brutalne" a pasek/napinacz w kiepskim stanie. Dlatego masz w instrukcji napisane "nie polecamy uruchamiania przez holowanie"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.gru.2008 00:56:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
scob napisał(a):
Dlatego masz w instrukcji napisane "nie polecamy uruchamiania przez holowanie"


Dla mnie to takie samo naciąganie na "gwarancję" jak norma spalanego oleju

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 23:47:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2006 16:34:18
Posty: 162
Lokalizacja: Andrychów
sprawdź to wizualnie.
zdejmij pokrywy rozrządu lewą i prawą, ustaw koło pasowe na wale w pozycji "na znak" i sprawdź czy "blaszki z otworkami" na wałkach rozrządu są w poziomie względem siebie...

mniej więcej tak jak tutaj:

Obrazek

tyle że powinny być idealnie w poziomie bo w przeciwnym razie będzie to oznaczało że przeskoczył pasek... otworki mały duży mogą być na odwrót ale zawsze w poziomie kiedy koło na wale jest na znaku!

_________________
(___\-==OOOO==-/___)
Jest: A6 C5 Avancik 2.5 TDI AKE Quattro Webasto Solar TV tylko kuchenki mikrofalowej na pokładzie brak ;]
Było: Audi 100 C4 kolor: LY9Z ("Panther") rok: 1992r motor: 2,8 V6 AAH BLOS LPG, strumienice, MALON DZ100, 17" 7.5J ET35 225/45


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: