Uporałem się z problemem zawieszenia w B4.
Dziwne stuki niewiadomego pochodzenie, po wymianie praktycznie całego zawieszenia na nowe pochodzą z niezamocowanego amortyzatora.
Zwykle zamienniki są cieńsze i podkładka zakładana na górze nie stabilizuje odpowiednio amortyzatora.
Nakrętka trzyma to w kupie jakiś czas w końcu amor się luzuje i mamy głośne trzaski ze sprężyny przy wjeżdżaniu na krawężnik.
Potem przy kręceniu kierownicą a na końcu nawet przy zmianie biegu z 1 na 2.
Dodam, że luz na podkładce nie zwraca uwagi przy składaniu bo nie jest duży ( ok 2mm)
ale hałas jaki potrafi wydać, skutecznie straszy przechodniów na chodniku.
Druga strona medalu to dolne mocowanie amora.
Chodzi o to, że to mocowanie nie istnieje! Na dodatek kolumna rozszerza się ku dołowi dając większe pole do popisu amortyzatorowi,
który klekocze jak dzwon.
Wklejam link przedstawiający zamocowanie amortyzatora gazowo-olejowego kayaba.
http://picasaweb.google.pl/krzychlancel ... chaAudiB4#
Komfort jazdy znacznie się poprawił.
Po skręcie kierownica wraca do jazdy na wprost, samochód lepiej się prowadzi w koleinach i ciągle wymusza jazdę na wprost. Rewelacja i cisza w końcu!
Powodzenia