.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 00:53:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6C4] MIELEC- koniec hamulców tył
PostNapisane: 10.gru.2008 09:31:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Witam kolegów. Wczoraj przyjechałem do Mielca i...Skończyły mi się klocki z tyłu, zaczyna trzeć. Czy ktoś z Mielca może mi polecić dobry warsztat gdzie nie spaprają ( niby prostej) roboty? Za namiary na sklep z częściami też będę wdzięczny. Pozdrawiam.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 12:51:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.cze.2007 20:41:47
Posty: 522
Lokalizacja: Płock
Lepiej wymien jak najszybciej ja zaniedbalem i wybili sie tłoczek i wymienialismy z mechasem klocki z jednej strony 3h :/ Poza tym tarcze cale...

_________________
Audi C4, 92', 2,3 lpg było, niestety rozbite...
Audi C4, 92', 2,3 blos brc:) było - sprzedane...
Audi A4, 2,8 30v avant, benzin, tiptronic, skóry, webasto - jest i jest pięknie:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 14:34:05 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
kup sobie klocki, klucz 13, 15 i taką żabę do hydrauliki żeby było czym tłoczek wkrecic i sam zrób - żadna filozofia. Jakbyś miał problemy to moge ci na PW telefon podać i przez kom. powiem co i jak

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 20:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Ale ja jestem 260 km PO ZA DOMEM! Buuu...

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 21:49:55 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
ja to rozumiem, ale to jest naprawdę jakaś godzina roboty na parkingu. klucze potrzebujesz te co napisałem, do odkręcenia koło i 2 śrubki na stronę, największy problem to zwykle wkrecić tłoczek dlatego polecam klucz do hydrauliki - zakupy w castoramie czy innym obi wyniosą cie 50-60 zł, do tego klocki i działaj ;)
No chyba że nie masz tej godziny... ale wtedy nie pytałbyś o mechanika w mielcu tylko "jak dojechać bezpiecznie bez klocków z tyłu..." ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 22:31:55 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
arthurr napisał(a):
ja to rozumiem, ale to jest naprawdę jakaś godzina roboty na parkingu. klucze potrzebujesz te co napisałem, do odkręcenia koło i 2 śrubki na stronę, największy problem to zwykle wkrecić tłoczek dlatego polecam klucz do hydrauliki - zakupy w castoramie czy innym obi wyniosą cie 50-60 zł, do tego klocki i działaj ;)
No chyba że nie masz tej godziny... ale wtedy nie pytałbyś o mechanika w mielcu tylko "jak dojechać bezpiecznie bez klocków z tyłu..." ;)

Wiersz co?
Marna porada.
Zakupy, które musiałby zrobić będą go kosztowały więcej niż koszt wymiany klocków hamulcowych w warsztacie.
A jak mam właśnie taki rachunek do policzenia, to nie chce mi się po prostu rąk brudzić.
A do autora tematu, choć pewnie już po wymianie, ale poszukaj jakikolwiek sklep motoryzacyjny, kup tam klocki a goście doradzą, gdzie je wymienić, bo się znają z mechaniorami, przecież to ta sama branża.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 23:12:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
szogun0 napisał(a):
arthurr napisał(a):
ja to rozumiem, ale to jest naprawdę jakaś godzina roboty na parkingu. klucze potrzebujesz te co napisałem, do odkręcenia koło i 2 śrubki na stronę, największy problem to zwykle wkrecić tłoczek dlatego polecam klucz do hydrauliki - zakupy w castoramie czy innym obi wyniosą cie 50-60 zł, do tego klocki i działaj ;)
No chyba że nie masz tej godziny... ale wtedy nie pytałbyś o mechanika w mielcu tylko "jak dojechać bezpiecznie bez klocków z tyłu..." ;)

Wiersz co?
Marna porada.
Zakupy, które musiałby zrobić będą go kosztowały więcej niż koszt wymiany klocków hamulcowych w warsztacie.
A jak mam właśnie taki rachunek do policzenia, to nie chce mi się po prostu rąk brudzić.
A do autora tematu, choć pewnie już po wymianie, ale poszukaj jakikolwiek sklep motoryzacyjny, kup tam klocki a goście doradzą, gdzie je wymienić, bo się znają z mechaniorami, przecież to ta sama branża.

może i tak ale klocki chlopak do końca życia sam sobie będzie wymieniał za free ;)

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.gru.2008 10:15:04 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
szogun0 napisał(a):
Wiersz co?
Marna porada...


ok, będę pamiętał, żeby tobie akurat nie radzić.... na szczęscie temat nie jest twój, a załozyciel sam zdecyduje czy moje porady są marne czy nie. Przedstawiłem swoją propozycję wyjścia z sytuacji, ty przedstawiłeś swoją - róznica miedzy nami jest taka, że ja nie uważam się za nieomylnego, próbuję jedynie pomóc...

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.gru.2008 10:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Koledzy, dzięki, już po robocie. Kupiłem TRW i wymieniłem w warsztacie Qservice który polecam na przyszłość. Widziałem jak to robią...Prosta sprawa ale solidne podejście. Nie tak łatwo na parkingu w zimnicy bez ubrań, do tego ...Zacisk wymagał imadła bo prowadnica była zapieczona - na parkingu bym się mógł zdziwić...Dzięki za odzew!

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron