.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lut.2025 20:21:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lis.2008 20:38:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
panowie w inter carsie da rade kupić przewody sentecha ? a i bosch u nich kosztuje 1088 a beru 1390 zl ,wogóle czy da się je zamówic w karzdym sklepie motoryzacyjnym?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lis.2008 22:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
nie robiłem tego/niebyło potrzeby, ale spróbuj podpasować przewody z vw golfa 2 1.8 16v czyli kupujesz dwa komplety z gofra i powinno hulać.

Zapytaj też w Harcie o przewody.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2008 00:07:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Mauzer napisał(a):
nie robiłem tego/niebyło potrzeby, ale spróbuj podpasować przewody z vw golfa 2 1.8 16v czyli kupujesz dwa komplety z gofra i powinno hulać.

Zapytaj też w Harcie o przewody.

jak kumpel nie przywiezie za tydzień to za miesiąc w pl kupie ori po upustach :D

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2008 23:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
podbijam temat czyżby się wam v-ki same naprawiły?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2008 18:19:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.kwi.2007 10:35:09
Posty: 64
no cóż, im zimniej tym nie ukrywam problem występuje coraz rzadziej...
Na 100% usterka ma związek z temperaturą otoczenia, ale dlaczego??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 17:16:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2005 15:29:16
Posty: 258
U mnie się wyjaśniło. ruszenie komputera w inne miejsce i ułożenie kabli rzeczywiście pomogło i nie by to przypadek.
Kilka dni temu samochód nie odpalił i podczas poszukiwania usterki okazało się, ze w komputerze są ślady dużej ilości wody przez co porobiły sie zimne luty - prawdopodobnie przyczyna nieomagań.
Pan elektronik polutował co trzeba i gra gitara.
Wątpię żeby woda mogła być przyczyną kiedy komputer siedzi na swoim miejscu w S6 czy V w suchym miejscu ale może z innego powodu coś w środku nie stykać i stąd prolemy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 20:04:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lis.2007 22:50:49
Posty: 275
Lokalizacja: Białystok
Co do kabli to brat kupował do swojej V8 3.6 kable santecha i były z fajkami w komplecie. Ciekawostką jest to że fajki są za długie i nie da się przyłożyć do końca osłony. Jest ona przyłapana na śruby i wisi 2 cm w górze opierając się na fajkach.

_________________
WWW.AUDIPODLASIE.PL
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 22:29:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
panowie komp w s6 jest pod tylną kanapą dobrze myślę ?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2008 22:49:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
Ale chyba od ABS-u ;)

Nogi pasażera bliżej grodzi przedniej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 12:17:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
rado napisał(a):
mroova81 napisał(a):
Jak nie, to WN cewki i może jeszcze dalej coś przed cewkami generalnie iskra....


Cewek co prawda jeszcze nie ruszałem ale kable, świece i kopułki są nówki. Przepływki, sondy w idealnej normie.
Przed cewkami to chyba tylko ECU jest bo co jeszcze innego?
Poza tym powyżej (u mnie przynajmniej) 3000obr/min jest ok, więc co się dzieje?
Jakieś czujniki broją czy co?
Musi być coś pod spodem bo jeszcze raz napiszę, że zaczynało ją telepać podczas deszczu.
Potem jak było ciepło i sucho było ok dopóki nie wjechałem w jakąś jeszcze nie wyschniętą kałuże a potem nawet zupełnie na sucho. Wczoraj jeździłem w deszcz i pół dnia była KICHA a pod wieczór też zrobiłem parę kilometrów bez żadnych złych objawów. To człowieka może wyprowadzić najbardziej z równowagi, bo nie można wtedy zlokalizować usterki bo wszystko jest cacy .Tylko w łeb dać :wpale:



u mnie w 2.6 V6 to samo praktycznie... szarpie przy 2000obr i wyżej i jest coraz gorzej z tym szarpaniem.. Mowicie ze coś od spodu ale co???
ostatnio odkręcałem pokrywe pod silnikiem i tak jeżdźe bez niej i w sumie od tamtego czasu sie to zaczęło. Ale bez jaj co to może być?

Przy stałej prędkości mi szarpie lekko autem, jak dodaje gazu albo ujmuje to nie szarpie.

więcej tutaj napisałem zobaczcie pomóżcie:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... 15#1244415


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 19:34:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: Wilno
Witajcie!
Przeczytalem przypadkowo o Waszych kłopotach, w swoim ABH miałem podobny problem rok temu, chociaż objawy nie były takie drastyczne i nie do konca takie same.
Słowem, radzilbym przyglądnąc sie rozdzielaczom zaplonu a mianowicie ich palcom, gdyż zdażały sie wypadki ich wewnetrznego pekniecia co powoduje nestabilny przeplyw prądu i nie zawsze jest widoczne gołym okiem. Ponieważ palec jest fabrycznie przyklejony, jest mało szans na to aby zdjac go bez uszkodzenia ale jeżeli problem tkwi wlaśnie tam, bedzie to widoczne poprzez ślady iskrzenia wewnątrz, dalej rozwiązanie problemu jest dwojakie: wymiana całego rozdzielacza lub jego palca, ktory standardowo w przypadku V8 nie jest podawany oddzielnie przez Etka ale wg. wielu osob palec pod numerem 052 905 225 C, wystepujący wielu innych Audi jest identyczny, niestety nie miałem okazji sprawdzic tej informacji osobiście...
Powodzenia!

_________________
V8 exclusiv 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 22:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Grishman napisał(a):
Witajcie!
Przeczytalem przypadkowo o Waszych kłopotach, w swoim ABH miałem podobny problem rok temu, chociaż objawy nie były takie drastyczne i nie do konca takie same.
Słowem, radzilbym przyglądnąc sie rozdzielaczom zaplonu a mianowicie ich palcom, gdyż zdażały sie wypadki ich wewnetrznego pekniecia co powoduje nestabilny przeplyw prądu i nie zawsze jest widoczne gołym okiem. Ponieważ palec jest fabrycznie przyklejony, jest mało szans na to aby zdjac go bez uszkodzenia ale jeżeli problem tkwi wlaśnie tam, bedzie to widoczne poprzez ślady iskrzenia wewnątrz, dalej rozwiązanie problemu jest dwojakie: wymiana całego rozdzielacza lub jego palca, ktory standardowo w przypadku V8 nie jest podawany oddzielnie przez Etka ale wg. wielu osob palec pod numerem 052 905 225 C, wystepujący wielu innych Audi jest identyczny, niestety nie miałem okazji sprawdzic tej informacji osobiście...
Powodzenia!

witaj widzisz problem polega na tym że usterka nie jest stała tzn raz jest kilka razy w ciągu dnia po kilka minut i znika , raz nie ma jej przez tydzień ,wydaje misię że jeżeli coś było by uszkodzone to auta kulały by cały czas a tak nie jest ,wieć jakiś czynnik musi wpływać na wystąpienie usterki, ale może też po prostu coś się gdzieś zacina ,nie działa jak trzeba ,po chwili odblokowywuje się i jest ok ,będę w pl to pozamieniam palce bo pewnie mój mechanik jakieś gdzieś ma

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 12:50:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
myślę że ma to związek z czymś pod spodem silnika, z wilgocią albo z wodą.
Ja miałem te objawy jak ściągnołem pokrywę pod silnikiem i jakiś czas jeździłem bez niej. Przedwczoraj zakręciłem i przeszło, wczoraj i dzisiaj jeździłem i nie ma żadnego kulenia. A jak było bez pokrywy to dzień w dzień było kulenie, szarpanie...

Macie pokrywy pod silnikami :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 14:30:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
-pawlo111 napisał(a):
myślę że ma to związek z czymś pod spodem silnika, z wilgocią albo z wodą.
Ja miałem te objawy jak ściągnołem pokrywę pod silnikiem i jakiś czas jeździłem bez niej. Przedwczoraj zakręciłem i przeszło, wczoraj i dzisiaj jeździłem i nie ma żadnego kulenia. A jak było bez pokrywy to dzień w dzień było kulenie, szarpanie...

Macie pokrywy pod silnikami :?:

u mnie nie bylo od momentu kupienia auta a auto chodziło normalnie przez pól roku

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 18:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2005 19:47:12
Posty: 168
Lokalizacja: Podkarpacie
a jak kupiles to kiedy? bo jezeli chodzi o wilgoc i wode to raczej sezon jesienno zimowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2008 22:28:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lis.2008 17:45:13
Posty: 9
Lokalizacja: Wilno
Nic w samochodzie nie jest tak wrażliwe na wilgoc, jas system zapłonu, problemu należy szukac w pierwsza kolej tam.

_________________
V8 exclusiv 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.gru.2008 22:50:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
-pawlo111 napisał:
a jak kupiles to kiedy? bo jezeli chodzi o wilgoc i wode to raczej sezon jesienno zimowy
na jesieni pażdziernik
panowie coś nowego w temacie ja zaczynam walkę z autem za 2 tyg .po powrocie do pl

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.gru.2008 17:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
-pawlo111 napisał(a):
myślę że ma to związek z czymś pod spodem silnika, z wilgocią albo z wodą.
Ja miałem te objawy jak ściągnołem pokrywę pod silnikiem i jakiś czas jeździłem bez niej. Przedwczoraj zakręciłem i przeszło, wczoraj i dzisiaj jeździłem i nie ma żadnego kulenia. A jak było bez pokrywy to dzień w dzień było kulenie, szarpanie...

Macie pokrywy pod silnikami :?:


Ja nie mam pokrywy od początku. Zrobiłem już 100 tys. km. i zaczęło się jakieś 10tys. temu. Może o coś zawadziłem co teraz styka albo nie? Od dwóch tygodni po dłuższej przerwie nie mam po co jechać do mechanika bo jest ok.

Grishman, masz rację, że układ zapłonowy jest najdelikatniejszym punktem jeśli chodzi o wilgoć. Ale przecież jak wszystko nowe to musi chodzić.

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 23:16:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
założyłem pokrywę ,pogoda w kratkę trochę mrozu trochę deszczu ,narazie jest ok ale auto więcej stoi niż jeżdzi ,a jak tam u was panowie ?

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2008 23:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
mariuszj0808 napisał(a):
założyłem pokrywę ,pogoda w kratkę trochę mrozu trochę deszczu ,narazie jest ok ale auto więcej stoi niż jeżdzi ,a jak tam u was panowie ?


No u mnie bez pokrywy ale póki co jest ok.
Nie ma żadnych objawów mimo, że trochę teraz nią jeżdżę.
Zobaczymy :peace: , może autosugestia zadziałała :diabel:

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 195 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: