.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 20:23:02

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2008 15:32:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
TRUCKER napisał(a):
Mam AAT 94>08 uboga diagnostyka , VAG KKL USB , Baud rate na 240 i jazda .... ale tylko 000 , błedy , test wyjść :(

Ostatnio zauważone:
Gdy wchodzę w BS , ECU nie podnosi obrotów , dalej ma ok.750 obr/min. W tychże warunkach ustawiam kąt wtrysku na ok.60-65. Gdy odłączę czujnik temp. ECU podwyższa obr. na 1000 i kąt spada na ok. 40-45 jednostek. Tak dumam nad tym , czy statycznego kąta wtrysku nie powinienem ustawiać na odłączonym czujniku temperatury?

Jeśli masz wątpliwości odnośnie osprzętu - ustaw kąt na tzw zegar.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 08:45:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2008 10:30:35
Posty: 34
Lokalizacja: Olsztyn /Gdańsk
co znaczy na zegar? i jak najlepiej ustawiać kąt wtrysku może ktoś opisać jaka jest procedura ( możliwie najdokładniej) i jak da rede to opisać to gdzie dokładnie na pompie się kręci i jakiego rodzaju śrubką bo oglądałem swoją pompę i na oko nie wiedziałem gdzie tam należy pomanipulować

_________________
Audi a6 2.5 tdi 115km 94r automat kombi grzana skórka xenony - sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 09:16:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0

Powinno pomoc ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 12:00:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2008 10:30:35
Posty: 34
Lokalizacja: Olsztyn /Gdańsk
zarejestrowałem sie tam ale link nieaktualny

_________________
Audi a6 2.5 tdi 115km 94r automat kombi grzana skórka xenony - sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2008 12:46:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Link działa.
@ powereq, dobra rada:odpuść sobie i zaprowadź auto do fachowca ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.gru.2008 09:08:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lis.2008 10:30:35
Posty: 34
Lokalizacja: Olsztyn /Gdańsk
Tak jak obstawiałem był to kąt wtrysku. Dziwią mnie tylko wysokie wartości bo według waga ~134 jednak zakladany kąt jest prawie taki sam jak realy a silniczek zapala i pracuje niebo lepiej powiedziałbym nawet że idealnie :)

_________________
Audi a6 2.5 tdi 115km 94r automat kombi grzana skórka xenony - sprzedam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2008 10:22:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2005 14:08:24
Posty: 42
Lokalizacja: Zgierz
Witam
Wtrące się w wątek.Mianowicie robię wszystko tak jak jest opisane w tym temacie i za chiny nie moge sie połączyć z autem "brak odpowiedzi z samochodu"
Podpinałem interfejs pod Audi 80 TDI 94 ,VW Sharan 98 .cały czas mam komunikat ze nie można nawiązać połaczenia z autem.Fejs prawidłowo ustawiony na portach.Programy VC 311.2 i Vtool ustawione prawidłowo.Jedynie co mi sie dzieje to jak z B4 łączy sie z ABS to tykają w aucie przekaźniki.Może popełniam szkolny błąd lub. fejs jest do bani.Próbuje to rabić przez USB na takim urządzeniu


http://moto.allegro.pl/item477302999_in ... mocja.html

Jeżeli można prosić o jakąś wskazówkę to bardzo poroszę ponieważ moje pomysły już się wyczerpały

_________________
B4 1,9 TDI AVANT 94
VW SHARAN AFN
VW GOLF 3 1,8 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.gru.2008 22:28:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2008 21:56:03
Posty: 1
witam wszystkich muj problem dotyczy interfejsu kkl robilem wszystko i wszedzie szukalem az znalazlem ten opis w tym poscie zrobilem wszystko wedlug instrukji i nic wyskakuje takie cos PORT STATUS OK
a INTERFACE : Not Found pomuzcie koledzy co moze byc prosze o szybka odpowiedz juz niewiem mooze muj vag nie dziala czy co ? juz sam niewiem moze ktos ma dzialajace moze na mejla bastiX@op.pl serdeczne dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 12:26:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2005 14:08:24
Posty: 42
Lokalizacja: Zgierz
MEMJ napisał(a):
Witam
Wtrące się w wątek.Mianowicie robię wszystko tak jak jest opisane w tym temacie i za chiny nie moge sie połączyć z autem "brak odpowiedzi z samochodu"
Podpinałem interfejs pod Audi 80 TDI 94 ,VW Sharan 98 .cały czas mam komunikat ze nie można nawiązać połaczenia z autem.Fejs prawidłowo ustawiony na portach.Programy VC 311.2 i Vtool ustawione prawidłowo.Jedynie co mi sie dzieje to jak z B4 łączy sie z ABS to tykają w aucie przekaźniki.Może popełniam szkolny błąd lub. fejs jest do bani.Próbuje to rabić przez USB na takim urządzeniu


http://moto.allegro.pl/item477302999_in ... mocja.html

Jeżeli można prosić o jakąś wskazówkę to bardzo poroszę ponieważ moje pomysły już się wyczerpały



Witam ponownie
Uporałem się z komunikacją .Zakupiłem nawy interfejs jednak poprzedni był nie halo.Ale pojawił mi się nowy problem.Mianowicie nie mogę się zalogować do grup 00,01 itp silnika .Wyświetla się w okienkach ERROR
Łączę sie VAC 311.2 bo jedynie ten się łączy z silnikiem ale z grupami nie chce.
Motor 1Z

_________________
B4 1,9 TDI AVANT 94
VW SHARAN AFN
VW GOLF 3 1,8 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2010 10:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2005 10:51:15
Posty: 58
Lokalizacja: Warszawa
Czy ktoś posiada programik deltascan 5.0 ?

_________________
Audi b4 avant 1.9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2011 17:24:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:35:52
Posty: 78
Podłączę się pod temat:
Czy komuś udało się zvagować silniczek ABP (TDI 2.5) ?
Audi 100, C4, 2.5 TDI, 1991r.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 91 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: