.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 17:12:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [AAT 2,5 tdi A6] wymiana napinacza
PostNapisane: 16.sty.2007 13:11:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
Zbieram się na wymianę napinacza paska alternatora nie wiem czy są jakieś śruby regulujące alternator czy sprężarke klimy żeby popuscić trochę pasek czy odrazu odkręcić napinacz i go wymienić ? Bo przypuszczam że może być problem przy zakładaniu nowego napinacza, dzięki za pomoc

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 13:20:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Skoro masz ten na amortyzatorku to odkrecasz go i wymieniasz , nic nie trzeba luzowac .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2007 13:55:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2006 19:26:28
Posty: 61
Lokalizacja: zagłębie CU
sam amortyzatorek czy cały napinacz bo tam trochę ciasno

_________________
A 6 ........2,5 tdi ...........115 KM............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 13:13:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2006 19:39:02
Posty: 131
Lokalizacja: Wrocław
Odświeżam temat, potrzebuję wymienić napinacz i pasek wielorowkowy w silniku AAT (A6 C4), czy przed wymianą należy gdzieś poluzować pasek, czy robimy to wykręcając napinacz?

_________________
Audi A6 C4 2,5 TDi 1997.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2008 23:50:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
zeby zdjac pasek z napinacza bierzesz klucz... nasadasz na napinacz(od gory ma takie wyciecia jakby na klucz), robisz dzwignie podnoszac napinacz i pasek juz masz luzny... (mozesz zdjac z alternatora itd.) i spokojnie odkrecasz sobie amortyzatorek i napinacz. przynajmniej tak jest w AEL.

a co do paska to sie jutro dowiem bo mam miec wymieniany. Mialem to sam robic ale akurat nie mam jak. Mysle ze udaloby sie zalozyc go bez wiekszej rozbiorki przodu samochodu, ale sie jutro okaze. Fakt.... jest tam ciasno ale mysle ze jakos udaloby sie wcisnac go.

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 08:15:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2006 19:39:02
Posty: 131
Lokalizacja: Wrocław
Dziękuję elmi_k, prosty sposób, ważne że skuteczny.

_________________
Audi A6 C4 2,5 TDi 1997.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 10:45:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
no i jestem po wymianie paska. Tak jak pisalem wyzej, dzwignia na napinaczu, pasek spada. Odkrecamy caly napinacz i zdejmujemy calkowicie pasek. Zakladamy odwrotnie. Jest ciasno ale sie da. A nie jak slyszalem ze trzeba przod rozbierac. Zajelo to doslownie 15-20min.

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: