.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 17:04:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5 TDI v6 163km 2002 problem z zapalaniem bład 542
PostNapisane: 16.gru.2008 10:09:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.gru.2008 14:47:22
Posty: 8
Lokalizacja: Chorzele/Warszawa
Witam jestem nowym posiadaczem Audi.Nie miałem nigdy wczesniej z autkiem tego typu do czynienia.I mam mały problem.Moze ktos mi w tym pomoze.Na zimnym silniku ciezko zapala krece i krece a tu nic.Byłem na komputerze i wyskakuje błąd 542 czujnik połozenia (wzniosu) iglicy G80 nie mozna skasowac tego błedu.Nie mogę zlokalizowac tego czujnika moze ktos wie w ktorym miejscu on sie znajduje lub ma tez jakis schemat.A drugi problem to gdy auto zbliza sie do rezerwy lub gdy juz jest rezerwa a nawet jesli stoji z gorki to nawet na ciepłym silniku ma problem z zapalaniem.Moze wie ktos cos na ten temat.Pozdrawiam

_________________
2.5 v6 163km Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 11:28:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2008 15:06:41
Posty: 62
Lokalizacja: Legnica
G80 - błąd pochodzi z wtrysku sterującego - to jest srodkowy wtrysk na lewej glowicy stojąc przodem do motorka, sprawdź połączenie kabla na początek, a vagiem grupa 004 i 004 BS - jeżeli w wartościach zmierzonych są same zera, to WS do wymiany - ale niech się jeszcze wypowiedzą koledzy bardziej biegli w diagnostyce

_________________
A6 C5 2.4 AML
_________________
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do
pierwszego to nie jestem pewien."
Albert Einstein


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 13:43:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Z tego co ja wiem to wtrysk sterujący znajduje się na 3 cylindrze prawej głowicy.Sprawdz połączenie wtrysku,tj.polączenie znajduje sie na ściance grodziowej,z prawej strony filtra paliwa.Kabelek od wtrysku wychodzi z prawej glowicy.

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 14:25:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
wtrysk jest na prawej glowicy siedzac w aucie a stojac przodem do auta to lewa glowica jest to 3 wtrysk najlblizej grodzi tzn kolo filtra paliwa pod zaworkami n75 i egr

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 14:31:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.mar.2008 15:06:41
Posty: 62
Lokalizacja: Legnica
rekin200773 napisał(a):
Z tego co ja wiem to wtrysk sterujący znajduje się na 3 cylindrze prawej głowicy.


Kolego rekin a czy ja nie piszę, ze na 3-cim: srodkowy wtrysk na lewej glowicy stojąc przodem do motorka (bardziej obrazowo), trzeci jest zawsze w tym samym miejscu :D
:peace:
pzdr

_________________
A6 C5 2.4 AML
_________________
"Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do
pierwszego to nie jestem pewien."
Albert Einstein


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 15:16:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zaloguj VAG iem grupy: 004 stat i 004 Basic Settings... i odczytaj błedy...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 16:26:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2008 21:13:24
Posty: 1195
Lokalizacja: Gorlice
Cylindry
3 6
2 5
1 4

_________________
Pozdro Sławek :peace:
CCCO Allroad AKE Tip by SSerwis - 230PS 440nm :smokingdevil:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2008 20:58:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.gru.2007 20:20:09
Posty: 974
Lokalizacja: Kołobrzeg/Bristol Obecny od 27.05.2007
Male OT. Widzé, ze do grupy najczésciej padajácych elementów w 2.5 TDI nalezá równiez G80 i G62. Róznica niestety jest w cenie. Ten drugi 100 zl, a pierwszy jakies 10 do 14 x drozej. ;) Obydwa majá duzy wplyw na prace silnika.Co do G62 to wiem, ze majá one wadé montazowá/konstrukcyjná (pozlacane piny rdzewiejá w miejscu láczenia w miedzianym - zdaje sié - czujnikiem, przy samym plastiku). Produkowane byly i sá nadal w Luxemburgu i nic sié nie zmienilo. Natomiast czy ktos wie co jest nie tak z G80 i na czym polega ich wadliwoc ? Ja tylko w tym roku zaliczylem pad i wymiané obydwu i chyba wielu z nas ma juz to za sobá.
pozdr. ;)

_________________
A6 2.5 TDI SE AYM 2002 FSC
Po adrenaline wskocz tutaj:
http://pl.youtube.com/watch?v=sKq6HmEM79Q
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: