Znajomy robil ostatnio A6 z 2001 2,5 TDI V6 o oznaczeniu silnika AKE.
Silnik dość mocno ucierpiał po spatkaniu z "jakąś przeszkodą"w wyniku czego przestawiony został rozrzad niestety zawory spotkały sie z tłokami n w wyniku czego 1 z tłoków poszedł w pył.Efektem finalnym całości prac jest hałas/stuki które słychać po uruchomieniu silnika z prawej (od strony pasażera) głowicy. Stuki nasilają sie wraz ze wzrostem obrotów.
Na tym filmiku słychać dokładnie co to za stuki :
http://www.wrzuta.pl/film/nCXXhWmoIO/mov00438
autko zbiera sie całkiem ładnie...
ciagnie od samego dołu obrotów...
stuki jednak nie ustają n
Co moze byc tego przyczyną?
Żle ustawiony rozrzad?
Moze kąt poczatku wtrysku?
Prosze o jakies sugestie.
Pozdrawiam Szymon.