.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 00:44:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: audi 80 czy Audi 90 coupe cabrio
PostNapisane: 24.gru.2008 23:52:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Wiatm kolegów
chce kupic na lato jakies cabrio i myslę o tych modelach

czym sie róznie audi 80 od 90tki??

do którego rocznika wychodziły.
co polecicie
myslę o silniku 2,6 lub 2,8

zgóry dziekuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 00:34:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Nie różni się niczym, bo nie ma czegoś takiego jak Audi 80 lub 90 Cabrio.

Jest po prostu Audi Cabrio, tak jak jest po prostu Audi Coupe. Żadne podziały na 80/90 nie mają miejsca, tym bardziej w przypadku kabrioletu, bo gdy wszedł do produkcji, audi 90 jako takie już nie było oferowane.

Audi Cabrio "podobne do Audi 80" produkowane było do końca sierpnia 2000roku.

Z dwóch silników V6 (dobry wybór) podobno 2,8 jest lepszy. Ale zadbane 2,6 też warte jest uwagi. Powodzenia w poszukiwaniach :peace:

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 10:28:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Audi 90 czy coupe ma inne lampy niz 80, wg mnie lepsze od 80 B4 (i cabrio). Nie licze soczewek bo to juz inna bajka bo tam mozna xenona wsadzic dac zaślepke sprzyskiwaczy na kropelce na zderzak i mozna latac. (robiłem tak w A3)
Tak poza tym niczym innym. Jedyne róznice są miedzy B3 a B4 ale to tylko zewnętrznie.
I jak przedmówca powiedział:
Jest Audi 80, 90, coupe i cabrio. Chociaz ja miałem w dowodzie audi 80 a miałem cupe bo PANI w magistracie nie miała takiego modelu w ksiązce i nie wiedziala co wpisac. To są szczegóły a cześci te same. Np klocki tył. Poprosiłem w sklepie do coupe a katalogowo podchodzą i do 80tki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 12:26:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jeśli chcesz kupić audi cabrio to masz tylko jeden wybór. Wybor silnika.
generalnie to auto to lansowóz więc nigdy nie będzie szybkie. ja bym się skłaniał bardziej do 2.3 R5 bo ma ładniejszy dźwięk i trochę mneij pali niż V6. Mimo , że to Cabrio to szukaj auta z klimatyzacją.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 12:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Barcik napisał(a):
Audi 90 czy coupe ma inne lampy niz 80, wg mnie lepsze od 80 B4 (i cabrio). Nie licze soczewek bo to juz inna bajka bo tam mozna xenona wsadzic dac zaślepke sprzyskiwaczy na kropelce na zderzak i mozna latac. (robiłem tak w A3)
Tak poza tym niczym innym. Jedyne róznice są miedzy B3 a B4 ale to tylko zewnętrznie.
I jak przedmówca powiedział:
Jest Audi 80, 90, coupe i cabrio. Chociaz ja miałem w dowodzie audi 80 a miałem cupe bo PANI w magistracie nie miała takiego modelu w ksiązce i nie wiedziala co wpisac. To są szczegóły a cześci te same. Np klocki tył. Poprosiłem w sklepie do coupe a katalogowo podchodzą i do 80tki.


Cabrio miało soczewke w młodszych rocznikach bodajże wraz z wprowadzeniem nowego zdesia na przód czyli 99 rok a wcześniej lampa zespolona tak jak w coupe i 90. W 80 B4 dla Twojej swiadomosci tez była lampa zespolona seryjnie w V6kach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 12:52:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Dziekuje za odpowiedzi

Zapytałe się was z uwag na to że jest duzo ogłoszen np:


Audi 90 cabrio w opisie
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7344580

lub tutaj Audi 90

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5539230

i tutaj audi 80

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5112231


Ogladając wiele ogłoszen dostrzegam w opisie audi 80 jai i 90 stad moje pytania.

Dred
Piszesz o silniku R5 mówisz poważnie ze praca silnika jest lepsza od V6??

Mysle że spalanie nie będzie az takie znaczne jak sugerujesz, podam przykład na swoich doświadczeniach auid A4 B5 1,6 b 74kw i Audi A4 B5 2,8 142kw
spalanie a4 1,6 w mieście miałem od 7,2 do 10 litrów natomiast 2,8 w mieście od 10 do 15 litrów.

W trasie 1,6 palił od 12 do 15 a 2,8 palił od 10 do 15 litrów wszystko w zależności od nogi .

Natomiast kultura pracy V6 tki jaki i z samą jazdą była rewalacyja w porównaniu z rzedówką.

Samochód który chce kupić Audi Cabrio ma być jako dodatek ( w cudzyslowiu) xdo moich Audi i chce przemieszczac sie w ciepłe dni od punktu A do punktu B a pozatym bardzo mi sie podoba stara 80 cabrio, Mam ogromna chęć ją posiadania , ale chce kupić do 10 tyś nie musi być młoda może byc starsza aby była w super stanie więcej bedzie stać w garażu.

Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 13:06:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Wiesz, nie wiem czy słyszałeś kiedyś 2.3 albo 2.2 najlepiej t 20v... dla mnie Vka sie nie umywa do tego...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 13:16:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
zgredek27 napisał(a):
Wiesz, nie wiem czy słyszałeś kiedyś 2.3 albo 2.2 najlepiej t 20v... dla mnie Vka sie nie umywa do tego...

no właśnie 20VT nie brzmi już aż tak fajnie jarz rzędowa 5 10V , to najlepszy dźwięk jaki powstał porównywalny z V8.

danek słuchaj jak wpomnieliśmy nie ma 80 cabrio , 90 cabrio, jest
AUDI CABRIO i już. kupno takiego auta do 10 tyś to kupisz zajeżdżone po dzwonie. Jeśli tylko taki masz budżet to nie stać Cię na zadbane cabrio. Bez urazy , ale chce Cię uchronić przed kupnem jakiegoś paździerza.
porównujesz R4 z V6?? Chyba naprawdę nei słyszaleś dźwięku R5 jest o niebo lepszy od R4 i V6 . Z całą odpowiedzialnością polecam R5. Osobiście wszystkie moje Audi posiadały taką jednostkę napędową :peace: Innej nie chce.Kultura dla mnie jest niebo lepsza.

Co do spalania to V8 w trasie też może spalić 10 L kwestia jak jeździsz. Na dodatek im słabszy silnik tym bardziej go piłujesz by w miare jechał , przez co więcej pali.

pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Ostatnio edytowano 25.gru.2008 16:47:46 przez Dred, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 13:23:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2735
Lokalizacja: Kr
Dred napisał(a):
zgredek27 napisał(a):
Wiesz, nie wiem czy słyszałeś kiedyś 2.3 albo 2.2 najlepiej t 20v... dla mnie Vka sie nie umywa do tego...

no właśnie 20VT nie brzmi już aż tak fajnie jarz rzędowa 5 10V , to najlepszy dźwięk jaki powstał porównywalny z V8.

danek słuchaj jak wpomnieliśmy nie ma 80 cabrio , 90 cabrio jest
AUDI CABRIO i już. kupno takiego auta do 10 tyś to kupisz zajeżdżone po dzwonie. Jeśli tylko taki masz budżet to nie stać Cię na zadbane cabrio. Bez urazy , ale chce Cię uchronić przed kupnem jakiegoś paździerza.
porównujesz R4 z V6?? Chyba naprawdę nei słyszaleś dźwięku R5 jest o niebo lepszy od R4 i V6 . Z całą odpowiedzialnością polecam R5. Osobiście wszystkie moje Audi posiadały taką jednostkę napędową :peace: Innej nie chce.Kultura dla mnie jest niebo lepsza.

Co do spalania to V8 w trasie też może spalić 10 L kwestia jak jeździsz. Na dodatek im słabszy silnik tym bardziej go piłujesz by w miare jechał , przez co więcej pali.

pozdro


Mimo tego ten silnik robi największe wrażenie na mnie. osiągi rekompensują dźwięk...ale odchodzimy od tematu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 14:15:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Dred napisał(a):
danek słuchaj jak wpomnieliśmy nie ma 80 cabrio , 90 cabrio jest
AUDI CABRIO i już.

pozdro


A jak jest róznica w tych modelach oco tu chodzi?? 90 wersja amerykańska???

Kwota o której wspominam nie jest ograniczona nie chce wydawać więcej na auto które bedzie więcej stało w garazu , a tak jak wspomniałem prędzej mam chęć posiadania audi cabrio i to własnie te w budzie B4, myśle że mozna kupić ( nie unas jeżdzone ) 10 tys lub 12 tys + ,-, kilka tys zł.

jeszcze zapytam o Quattro było w tych modelach??

To mówicie że kupować 2,3 R5,a była jakaś modernizacja tych silników czy niczym się nie różniły i byy monowane doś długo?

pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 14:48:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
roznia sie fantazja wlasciciela w tworzeniu nazwy danego modelu... :D
nie bylo quattro w cabrio...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 15:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Cysztof napisał(a):
roznia sie fantazja wlasciciela w tworzeniu nazwy danego modelu... :D


Możesz powidziec co masz na mysli??

To własicicel daje nazwę czy fabryka??

jak to royumiec_


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 15:22:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Tak jak Ci napisałem, zresztą nie tylko ja.

Jest Audi Cabrio. Koniec. Nie ma rozróżnienia kabrioletów na jakieś śmieszne 80/90 czy co sobie sprzedający/właściciel wymyśli. Nazwa modelu to Audi Cabrio, typ B4/8G. Bez quattro.

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 15:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Monster napisał(a):
Tak jak Ci napisałem, zresztą nie tylko ja.

Jest Audi Cabrio. Koniec. Nie ma rozróżnienia kabrioletów na jakieś śmieszne 80/90 czy co sobie sprzedający/właściciel wymyśli. Nazwa modelu to Audi Cabrio, typ B4/8G.


Wybacz że jeszcze raz zapytam nie chce wprowadzać zamieszania :-)

Dred sie wypowiedział że nie ma audi 80 cabrio natomiast 90 cabrio jest

Jak jest naprawde:

czym sie róznią do siebie??

Miałem kilka lat temu C4 2,3 B czy to ten sam silnik co polecacie???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 15:49:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
dred zle postawil znaki interpunkcyjne i wyszlo z tego ze jest 90 cabrio.... Poprostu zwykla literowka...
istnieje tylko i wylacznie audi cabrio bez zadnych cyferek...
niestety wlasciciele czesto dodaja od siebie jakies oznaczenia typu 80/90 do tego ale powtarzam istnieje tylko Audi Cabrio...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 17:44:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
nei postawiłem przecinka. Oczywiście TYLKO i wyłącznie Audi Cabrio . w późneijszych latach weszło A4 cabrio A4/S4 Cabrio oraz A4/RS4 cabrio. Ostatnio A3 Cabrio niedługo A5 Cabrio.

Generalnie silnik NG było bardzo długo produkowany. Od początku B3 do końca B4 . Dokladniej od sierpnia 1986 roku do listopada 1994 roku. W audi Cabrio produkowany był od czerwca 1991 do lipca 1994.

w C4 to podobna jednostka różniąca się osprzętem. też pojemność 2309 na mechanicznym wtrysku. Co jest w sumie praktycznie jedyną wada tego silnika.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 19:25:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 10:02:47
Posty: 169
Lokalizacja: 3miasto
Dred napisał(a):
nei postawiłem przecinka. Oczywiście TYLKO i wyłącznie Audi Cabrio . w późneijszych latach weszło A4 cabrio A4/S4 Cabrio oraz A4/RS4 cabrio. Ostatnio A3 Cabrio niedługo A5 Cabrio.


Rozumie ja zle przeczytałem ;-)

Dred napisał(a):
Generalnie silnik NG było bardzo długo produkowany. Od początku B3 do końca B4 . Dokladniej od sierpnia 1986 roku do listopada 1994 roku. W audi Cabrio produkowany był od czerwca 1991 do lipca 1994.


czy masz na myśli ze ten silnik przestał być montowany w VII 94 w zwykłej wersji B4 natomiast w Audi Cabrio nadal był montowany do 2000 roku???

Dred napisał(a):
w C4 to podobna jednostka różniąca się osprzętem. też pojemność 2309 na mechanicznym wtrysku. Co jest w sumie praktycznie jedyną wada tego silnika.


Jaki osprzęt jest inny jeśli mogę zapytać??

A dlaczego ten wtrysk to wada??

w mojej C4 92 Automat ten silnik palił mi jak SMOK!!!!! 15 ,17 litrów -100km


Pozdrawiam
dziekuję


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 19:37:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
rany wyraźnie napisalem w Cabrio był montowany od czerwa 91 do lipca 94. w innych nadwoziach a dokladniej coupe do listopada 94. w 2000 roku to byl montowany na przyklad silnik 1.8 20 V 125 konny znany z modeli A3 , A4.

co do osprzętu to przede wszystkim dolot inaczej poprowadzony. AAR miał 133 koni a NG 136 koni. Różniło sie detalami . Szczerze to nawet nie pamiętam dokładnie, musiałbym sobie przypomnieć a dziś nie jestem w stanie.

tak na szybko to dolot, kolektor ssący.


mechaniczny wtrysk <- powiem tak , jeśli ktoś przy nim grzebał to potrafią być problemy z wyregulowaniem tego. Szczególnie jak ktoś zakładał tam gaz.Jest mniej ekonomiczny od elektronicznego wtrysku.

Spalanie w Twoim C4 to wcale mnei nie dziwi , po pierwsze ciężka buda dwa automat. W sprawnym NG braciaka po Wawie spalał 15L w automacie. Mój NF w C3 z quattro i manualem palił 12 po mieście.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 22:47:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Jakbym dla siebie kupowiał:
Cabrio 2.3 NG bez gazu
2.8 AAH bez gazu
Bo ja nie lubie cyklonu....
Pozostaje kwestia bezwypadkowosci, cabrio ne ma ramy na górze i sie łamie szybciej niz daewoo wiec bite cabrio nie pozostanie długo na 2 śladach.
Jelsi cabrio kosztuje 10 goli to bankowo cos jest nie tak z autem.
Ogladałem raz Cabrio za 12 tysiecy...bagaznik smierdział palnikiem jeszcze a o wyglądzie nie wspomne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.gru.2008 23:04:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 19:26:12
Posty: 1185
Lokalizacja: Sosnowiec
To tak jakby ktoś chciał posłuchać 2,3 NG " http://www.smsnet.pl/~median/images/audi/sound_NG.wav ". Tylko nie piszcie że miałem zapłon przestawiony bo dobrze o tym wiem. Moim zdaniem kładzie na łopatki klangiem V6tki. Do Cabrio idealny. Natomiast jeśli idzie o ten ....... jetronic to ja osobiście nie wiem czy bym się drugi raz na to porwał.

_________________
AUDI A6 C4 Avant 2,5 TDi quattro - BYŁO :(
AUDI 80 B4 2,3 NG benzyna - BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 56 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: