.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 22:50:12

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jakie osiagi ma wasza coupe 2,3 NG
PostNapisane: 10.kwi.2005 00:51:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
jakie macie w cooupe 2,3 przyspieszenie do 100km/h V-max i spalanie na rasie i w miescie pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2005 20:44:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.gru.2004 17:28:27
Posty: 487
Lokalizacja: Gdańsk
Spalanie w miescie to jakieś 12-13L, na trasie udaje sie zejść do 10L. Co do przyspieszenia to nie wiem, ale jest dobre (tzn. wystarczające jak dla mnie) V-max tez nie wiem, ale jechałem juz 220 i myśle ze jeszcze troche wiecej pójdzie :diabel:

_________________
AUDI COUPE 2,3 NG - było 2004 - 2006
A4 1,9 TDi AVANT 2009 - 2011
BMW E-46 318D Touring 2010 -
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: przyspieszenie
PostNapisane: 10.kwi.2005 21:51:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
moja na gazie na sekwencji leciałem nia 200 i jeszcze chciała isc od 0-100 na ganie z trzema osobami w srodku ma 9s a na benzynie 8s -co do benzyny to mam chyba zajechana pompe bo bzyczy i szukam drógiej jakies igły ale tak to lata a spalanie to 20 jak nic na trasie 13


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2005 22:24:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Panowie rewelacyjnie poprawiają KATALOG :peace: 8s do 100 to ledwo ma 2,8
a zapytam mowa o 2,3 10v czy 20v?

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.kwi.2005 22:45:55 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
marek napisał(a):
a zapytam mowa o 2,3 10v czy 20v?

jest w tytule: NG = 10V

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 07:25:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
8s z zagazowanego 2.3 i z 3 osobami :peace: tylko pogratulować dobrego stopera. V-max około 200km/h to się zgodze i faktycznie poszłabty jeszcze troszke ale to już przekłamanie licznika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: przyspieszenie
PostNapisane: 11.kwi.2005 09:33:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
mallorquin napisał(a):
moja na gazie na sekwencji leciałem nia 200 i jeszcze chciała isc od 0-100 na ganie z trzema osobami w srodku ma 9s a na benzynie 8s -co do benzyny to mam chyba zajechana pompe bo bzyczy i szukam drógiej jakies igły ale tak to lata a spalanie to 20 jak nic na trasie 13

chyba troche Cie fantazja poniosla albo mierzyles czas w jakis innych jednostkach ;)

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2005 10:29:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
a ja zapytam przekornie , co robiles przy aucie ze masz az tak dobre osiagi ? mierzyles kiedys moc auta na hamowni ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: osiagi
PostNapisane: 11.kwi.2005 22:41:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
własnie bede jechał na chamownie to wszystko sie wyjasni wiem jak NG jerzdza ale ta to wymiat auto sprowadziłem z niemiec zadbane i wogule z tego co dojrzałem to siedzi ostry wałek reszy nieznam z reka na sercu na gazie z 3 osobami mam 9s a na benzynie 8 sam sie dziwie ale to jest real BIlu jak tam moje schematy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 07:06:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Heh czyli jakbyś jechał sam to pewnie miałbyś 7s z hakiem :diabel:
co oznacza ze masz moc zbliżoną do 2.8 :peace:
Gratuluje auta ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 07:59:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
No z tymi 8s to wyskoczyles. s2 ma 6s i 220kM a ty 136 i trzech ludkow na pokladzie i 8 no nieźle.Napisz adres tego dilera ktory ci towar sprzedaje bo jest dobry.Ja jak trupa kupilem(z niemiec)Mial przerobiony wydech i dolot to na benzynku mi pokazalo 235 i ani deka wiecej zreszta scigalem sie z kumplem BMW COUPE 318 iS 140kM i nie dal rady powiedzail ze na blacie mial 230.No a jak zalorzylem gaz no to zakonczyl sie piekny film pod tytulem osiagi pali 17 i nic po za tym.Jesli chodzi o przyspieszenie to dokladnie nie wiem ale mniej niz te 10s(przynajmniej mam taka nadzieje:))


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 09:53:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
to jeszcze jak piszecie jaki macie czas do setki to piszcie czym to mierzyliscie bo juz moge wyjasnic ze pomiar stoperem i na predkosc licznikowa jest obarczony potwornym bledem nawet siegajacym kilku sekund ... jedyny prawidlowy pomiar przyspieszenia w warunkach polowych jaki jest dostepny dla przecietnego zjadacza cheleba to G-tech lub jemu podobne urzadzenia dzialajace na zasadzie akcelerometra

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2005 10:05:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
... oraz przenośna hamownia Wojtka działająca na zasadzie 5 koła.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: moc
PostNapisane: 12.kwi.2005 19:30:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2005 21:36:03
Posty: 308
Lokalizacja: Wrocław
bedzie wykrez z chamowni to bedziemy gadac panowie i nic nie zarzywa a niewiem ile ma ale spokojnie 150 ma ps


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: moc
PostNapisane: 26.kwi.2006 22:43:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
mallorquin napisał(a):
bedzie wykrez z chamowni to bedziemy gadac panowie i nic nie zarzywa a niewiem ile ma ale spokojnie 150 ma ps


dzem dobry :) jak tam wykres drukuje się :?:

kotlet nie kotlet ale ciekawość zżera :P

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 01:35:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2006 23:30:51
Posty: 788
2.3 10V drugiemu 2.3 10V nie równy. Ja w jednym miałem delikatnie lepsze przyspieszenie niż w drugim. Fakt że w B3 jest 136KM, natomiast w B4 już 133, ale różnica była stosunkowo odczuwalna (oba Coupe, silniki - igiełki). Teraz w B3 mam 17-calowe felgi na 215/40, przyspieszenie nieco spadło (nieznacznie przy małej prędkości, odczuwalnie tylko dla właściciela) ale około 9.5s powinno być. Najważniejsze, że wciąga 95% Calibr (2.0 8V) i starszych Betek (2.0 24V i słabsze) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 05:03:49 
Klubowicz

Dołączył(a): 14.sie.2004 11:54:11
Posty: 1325
Lokalizacja: Suchocin -> Wawa
Moja na LPG z 16" kołami miała 11.3.
Jak ostatnio wywaliłem LPG to dostała niezłego kopa i myślę że zeszła do osiągów katalogowych.
Co do spalania to tak jak wyżej:
miasto: 12-13
trasa: 10
lpg w mieście mi paliła od 15.

_________________
było Audi B4 2.3 LPG quattro /NG/
było A4 Avant 2.8 30V quattro
było Subaru - ważne że 4x4
było A4 1.9 TDI avant quattro /AFN/
jest: XC90 T6 i Nissan Juke


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 06:16:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Czekamy na wykres.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 15:05:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
Combi napisał(a):
2.3 10V drugiemu 2.3 10V nie równy. Ja w jednym miałem delikatnie lepsze przyspieszenie niż w drugim. Fakt że w B3 jest 136KM, natomiast w B4 już 133, ale różnica była stosunkowo odczuwalna (oba Coupe, silniki - igiełki). Teraz w B3 mam 17-calowe felgi na 215/40, przyspieszenie nieco spadło (nieznacznie przy małej prędkości, odczuwalnie tylko dla właściciela) ale około 9.5s powinno być. Najważniejsze, że wciąga 95% Calibr (2.0 8V) i starszych Betek (2.0 24V i słabsze) :D


po pierwsze B4 jest cięższe od B3 po drugie jak już napisałeś jedno auto nie jest róne drugiemu
dodam że rozmiar opon ma tutaj duże znaczenie przesiadając sie z 205/55/15 7 cali na 225/40/18 8.5 cala kosztowało mnie to sekundę do setki mierzone G-techem :(
co do zakładania gazu to duużo on zżera miałem porównanie na mikserze i bez mikser 15calowe koła 14.9 (hamownia) bez miksera 8.5 (g-tech) 18calowe koła 9.5( ta sama hamownia Wojtka)
prosiłbym też o stosowanie ortografii poprawnej :) HAMOWNIA a nie CHAMOWNIA

CZEKAM NA WYKRES

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.kwi.2006 21:31:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:21:39
Posty: 405
Lokalizacja: Brighton UK
a ja wam tez cos powiem.....mialem rok to autko i w quattro......silnik moze i dobry ale nie do takich osiagow o ktorych piszcie......ja sam na pokladzie i z 12 s na stoperze........spalanie dostateczne.......15 litrow gazu......tylko design autka nadrabia ten cholernie slaby silnik do coupe.....jak coupe to min 2.8 lub turbo 2.2.................wtedy jezdzi....... :peace:

_________________
4F 2007 2.0TDI
S-Line
7 gear


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: