.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 18:56:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 23:40:00 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
- zawór egr nie do końca trybi
- nie dus akceleratora do końca bo kick down sie włącza, w wateku o diagnostyce masz info jak wykonywać logi dynamiczne z tipem

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2008 23:51:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Gustav napisał(a):
- nie dus akceleratora do końca bo kick down sie włącza

koniecznie do konca! ... ale dociskaj gaz do dechy nie w pol sekundy i pelny but od okolo 3tys (wtedy nie zredukuje)
Mozesz tez od biedy zlogowac full buta ze startu z miejsca i z logow wyciac jakis fragment dla jednego biegu (najlepiej 3ki)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 00:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lip.2008 11:26:07
Posty: 74
Lokalizacja: Kraków
ja robie to tak:

skrzynia na manualne ustawienia - 'dochodze' do 4, od obrotow okolo 1300 wciskam mocniej pedal (lecz jak Przemek napisal: nie w 0.5 sek do spodu, lecz nieco wolniej) od okolo 1700 mam go juz w podlodze bez redukcji i dalej zgodnie z manualem na forum

powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 10:48:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bandit,


z tego, co zamieściłeś, to jak napisał już Gustav - EGR jest nieczynny [zaślepiony fizycznie, zaślepiony na przewodach, uszkodzony N18, uszkodzony sam EGR, nieszczelność układu/przewodów].

do tego, jeżeli jesteś perfekcjonistą, mógłbyś poprawić kąt wtrysku.

korekcje dawek są zbyt duże jak na 190 000 km przebiegu - silmik może mieć sporo więcej za sobą. jeżeli utrzymują się one stale na tym samym poziomie, to dobrze byłoby skontrolować układ wtryskowy.


reszty dowiesz się po zamieszczeniu dynamicznych.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 14:49:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ja mam 250 i duzo ladniejsze korekcje

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 21:24:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
zanizajacy przeplywomierz obcina dawki

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 23:44:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lmm w AFB - >750mg w 010.1dN.

poza tym, co napisał Przemek, jest jeszcze problem z wysterowaniem T:
Obrazek

zwróćcie uwagę jak szybko T osiąga ciśnienie [żółty]. przy 2042rpm N75 osiąga wartość 29% [! - czerwony mały] - bardzo agresywnie stara się zbić OB, który dochodzi do 2400mbar [OB jest zbyt wcześnie].
następnie jest wieeeelka dziura [czerwony w żółtym], która wynika z budowy G2052 [bezwładność przy tych obrotach, która w nawet sprawnym AFB rodzi uczucie dziury przy 2000-2200rpm].
tak być nie powinno.

odpowiada za to albo N75 [30%], albo sama T/jej regulacja [70%].
postaramy się, byś bezkosztowo zdiagnozował przyczynę - na początek zrób zdjęcie sztangi T - zobaczymy, czy ktoś jej nie regulował.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 10:40:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bandit napisał(a):
Dzięki meszrum,

mam kolejne pytanie... czy można na początek wyczyscić przeplywomierz wg podklejonego wątku ? Czy to coś pomoże ?


Pozdr.



oczywiście, że można.
czyszczenie może zwiększyć masę mierzonego powietrza, lecz nie naprawi problemu z T.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 22:57:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
bandit napisał(a):
Przepływomierz przeczyszczony zgodnie z procedurą na forum...

malo mu to pomoglo-)

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 00:22:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
bandit napisał(a):
Witam,

Przepływomierz przeczyszczony zgodnie z procedurą na forum...

załączam log:

Obrazek

Dodaję również zdjęcie sztangi turbiny:

http://img149.imageshack.us/img149/1017/dscn3294oq8.jpg

http://img149.imageshack.us/my.php?image=dscn3294oq8.jpg

Wg mnie jest wszystko fabrycznie skręcone ....

Dzięki za podpowiedzi.

Pozdr :peace:



czy gdy robiłeś ten log, to samochód płynnie przyspieszał, czy też zrzucił bieg?

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: