.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 19:05:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 2.8 AAH] Gaśnie przy połowie zbiornika paliwa
PostNapisane: 29.gru.2008 18:18:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2008 17:30:38
Posty: 43
Lokalizacja: Dolny Sląsk
Witam. Co może być przyczyną gaśnięcia auta przy połowie zbiornika paliwa. Po zatankowaniu auto zachowuje się normalnie. Dlaczego po odłączeniu pompy paliwa, która jest w zbiorniku paliwa silnik nadal chodzi ?
Czy w okolicach tylnego prawego koła jest druga pompa ? Proszę o informacje.

_________________
C3, Quattro, C4 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 22:59:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Po wyjęciu bezpiecznika od pompy paliwa (nie pamiętam już numeru). Silnik powinien jeszcze dosłownie chwilkę pochodzić, i zacząć słabnąć aż do zgaśnięcia. Chyba, że masz LPG i pracuje właśnie na LPG.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 2.8 AAH] Gaśnie przy połowie zbiornika paliwa
PostNapisane: 30.gru.2008 01:20:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
inp napisał(a):
Czy w okolicach tylnego prawego koła jest druga pompa ? Proszę o informacje.

Nie pompa paliwa jest tylko jedna :!: Filtr paliwa byl wymieniany ? Cos sie dzieje z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Sprawdz stan przewodow paliwowych i odpowietrzajacych zbiornik.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 08:19:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2008 17:30:38
Posty: 43
Lokalizacja: Dolny Sląsk
Też tak myślę, że pompa jest jedna zatopiona w zbiorniku. Ale dlaczego po jej wyciągnieciu ze zbiornika auto nadal pali (chodziło około 1 minuty z dość intensywną przegazówką). Co więcej jak ją wsadzę z powrotem i podłączę prądy to widać w zbiorniku bulgotanie powietrza (gdzieś w okolicach pompy od spodu). Postaram się dzisiaj sprawdzić filtr paliwa, myślę, że to właśnie on jest w okolicach prawego tylnego koła. Z logicznego punktu widzenia to gdyby był zapchany filtr paliwa to auto bez względu na ilość paliwa w zbiorniku miało by problemy z mocą. Tutaj auto ma pełną moc tylko jak jest zatopiona prawie cała pompa. Gdy jest zatopiona tylko jej połowa (mniej więcej) to auto przestaje palić (brak paliwa). Pompa pracuje głośno i nie równomiernie.

_________________
C3, Quattro, C4 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 08:56:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
dwie rzeczy: zatkane odpowietrzenie (sprawdź czy auto z odkręconym korkiem wlewu paliwa też tak się zachowuje podczas jazdy), padająca pompa paliwa - do sprawdzenia - najlepiej podmienić na inną. AHA, jeszcze jedno - jak już wyjmiesz pompę paliwa to sprawdź czy siteczko w niej nie jest zapchane, oraz czy w baku nie ma świństwa jakiegoś.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 10:20:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2006 10:05:39
Posty: 252
Lokalizacja: Mysłowice
... przykre, ale pompa do wymiany :peace: chociaż mogę się mylić,
sprawdzić ciśnienie... :>

_________________
2.6 V6 ABC, 80 b4 avant 1995, climatronic, Pb (2006 - )
2.3 R5 NG, 80 b4 sedan 1992, +/- 1.350.000 km, Pb (1997-2018)
VW Bora 1.6 16V AZD 2001 (2018-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 14:45:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
poszukaj drugiej pompy w aucie. wedlug mnie ktos musial zdrutowacx tam cos jak mu padla pompa i pewnie wlozyl druga bo pierwszej nie mogl znalezc. kumpel kiedys tez wlozyl szeregowo druga pompe ale z zupelnie innego powodu. pompa byla na podszybiu i nie bylo jej ani widac ani slychac

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: