.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 22:57:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2008 21:49:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
arekr napisał(a):
Wiec twoj na 0,216 powinien ganiac

Na jakimś tuningu nie zależy mi - chcę mieć poprostu zdrowe TDI. Sądzę, że wtryski od AAT też mnie zadowolą. Kurcze - waham się, czy wkładać te od AFNa 0.205, 190/300 barów....
Co radzicie?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 16:28:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.lip.2007 12:18:47
Posty: 538
Lokalizacja: PEKIN
Auto: Audi 100 c3 2.5 TDI
Najblizej orginalu sa wtryski z AAT

_________________
AUDI 100 C3 2.5 TDI /GTB 2263/BOSIO 0.260/EDC 15VM+/Soft bezdymny/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 17:02:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Zakładaj wtryskiwacze od AAT lub AEL i nie pchaj się w te AFN . Pompa nawet z dużym przebiegiem poda spokojnie ciśnienie . Mam wtryski od AXG ustawione na 200 bar i silnik chodzi idealnie. Nawet w service bosch gdzie zakładają zestawy naprawcze kompletne to ustawiają ciśnienie otwarcia o 10 bar więcej niż nominalne, ponieważ po pewnym czasie i tak ono spadnie a zapas jest zawsze potrzebny. Pamiętaj czym wyższe ciśnienie wtrysku tym silnik ciszej pracuje ale nie można przesadzić bo przy ustawieniu na 220 bar będą duże problemy z odpalaniem na zimnym .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 17:24:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
Witam,podepne sie pod temat zeby nie zakładac nowego.
Orientuje sie moze ktos z klubowiczów gdzie można kupic
same końcówki wtryskiwaczy do A6 C4 silnik AAT.
W sklepach są dostępne ale całe wtryskiwacze,wolał bym
wymienic same końcówki bo koszt o wiele mniejszy...Pzdr.

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2008 20:45:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
vwmartin napisał(a):
Orientuje sie moze ktos z klubowiczów gdzie można kupic
same końcówki wtryskiwaczy do A6 C4 silnik AAT.

Ja się orientuję. TU -> http://www.dieselsend.de/duesen.shtml

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 10:19:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
vwmartin napisał(a):
Witam,podepne sie pod temat zeby nie zakładac nowego.
Orientuje sie moze ktos z klubowiczów gdzie można kupic
same końcówki wtryskiwaczy do A6 C4 silnik AAT.
W sklepach są dostępne ale całe wtryskiwacze,wolał bym
wymienic same końcówki bo koszt o wiele mniejszy...Pzdr.


Auto-service:
ul. Niepołomska 55
31-572, Kraków
woj.małopolskie
Kontakt:
tel.: 0505269716

robili mi wtryski z AEL-a tydzien temu i wymieniali same koncowki
lub poszukaj w twojej okolicy jakiegos BOSCH-SERVICE

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sty.2009 12:32:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2006 09:15:12
Posty: 125
Lokalizacja: Jaworzno
Auto: A6 C5
ok.Dzieki wielkie koledzy.Wszystkiego dobrego w nowym roku.Pzdr.

_________________
A6 C5 AVG 00 sedan 2010>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2009 20:07:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Arthur napisał(a):
lub poszukaj w twojej okolicy jakiegos BOSCH-SERVICE

Tak też zrobiłem.... Okazało się, że moje oryginalne wtryski od 1T otwierają się przy 170 bar (czyli 10 bar mniej niż fabryka dała). Mimo to do auta założyłem te nowe, od AFNa - silnik pracuje równiutko, odpalił bez problemów. Za 4 godziny ruszam do Zakopca więc zobaczę jak jest z dynamiką / spalaniem / mocą

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2009 21:48:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
no więc tak: 1T z wtryskiwaczami od AFNa zachowuje sie następująco:
- ciepły i zimny rozruch bez zmian
- brzmi trochę bardziej twardo (podoba mi się)
- kopcenie (a właściwie jego brak) bez zmian
- dynamika nieeeeeco lepsza
- a teraz najlepsze: spalanie. Na trasie jak zwykle pałowałem auto bez litości - jechałem chwilami nawet 120 km/h i na trasie 760 km (95% trasa, 5% miasto) spalił mi 5,2 l/100 :D
Wątek dłubania w układzie napędowym cygórka uważam za zamknięty :509:

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: