BiLu napisał(a):
*Robi* napisał(a):
sebolec napisał(a):
Bilu ma rację. Wg mnie C4 i D2 dzieli przepaść jeśli chodzi o koszty eksploatacji.
I nie tylko, przepasc miedzy wygoda i komfortem.
miales szostke i osemke, wiec mozesz powiedziec co wybralbys dysponujac 20 tys na zakup i koszty pozakupowe?
Ok mam chwile czasu to skrobne co mysle o tych dwóch majac z nimi doświadczenie.
20tys zł ,wystarczająco i mało w zaleznosci czego chcesz od auta i co bedziesz nim robił.
Jak piszesz 7tkm rocznie to tu pierwsze miejsce ma A8.Komfort ,wygoda i spalanie cie nie zabije.Ja w swoim miałem srednio 14L-17L/100km w miescie nie wiecej(miasto Katowice).
A8 jest do toczenia a nie do swirowania od swiateł do świateł.Takze spalanie nie jest uciązliwe jak paliwo kosztuje 3,15zł/1L.
Cena zakupu A8 hmmm lepiej dać wiecej i miec ładna zadbana sztuke niez taniej i ładowac kase.Z ładna ciezko trafić chociaż szukanie i cierpliwosc popłaca.
Koszta czesci są rożne , w zależnosci czy masz tanie dojscie z czesciami czy nie.
Wygoda komfort itp w A8 jest na wysokim poziomie czego nie znajdiesz w A6.
ogolnie A8 jak dla mnie wypada na 5+
Model A6 .Ja miałem Ael-a w osce

.Co do trakcji nie bede sie wypowiadał.Jedno co powiem to szukaj Q .
Komfort i jazda.
Nie narzekałem ,jezdziło sie fajnie.A6 miałem przed A8 takze sie cieszyłem z tego auta.
W srodku dosc w miare wygodne ,bardziej czuc dziury.
Jak kazde Audi ma wszystko pod reką.Linia bardzo ładna.
Szukaj wypasionego to bedziesz zadowolony

.
Tesciu moj mam A6 AAT i jak wsiadłem z A8 do jego A6 to tak jakos dziwnie było.
Ale spoko teraz mam coupe i tez sie jezdzi

.
Podsumowując powiem tak.
Poszukaj A6 /C4 w q 2.8 i bedziesz zadowolony a z czasem jak poczujesz smak na wygode to kupisz A8

.
Aha i zebys sie nie porywał z 20tys zł na A6/C5 bo bedziesz załował

.Idzie te auta kupic w cenie 17tys zł ale jak to wygląda no i pozatym pierwsze modele jak to pierwsze.
Powodzonka w zakupie
