.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 06:19:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 1989r. SF keihin II] pompa paliwa
PostNapisane: 29.gru.2008 19:04:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witam,

powiedzcie mi, bo mawiają, że, aby sprawdzić czy mechaniczna pompa paliwa domaga, filterek paliwa ma być prawie cały wypełniony paliwem. Ja mam nówke pompke (zamiennik) i paliwo przelatuje tylko przez filterek, na dnie to troszke paliwa w nim jest, czyżby mimośrud był już zużyty przy przebiegu 240.000 km.

drugi przelot sprawny, otwiera się, ale ciągnie tylko na każdym biegu do 4 tyś obr /min potem powoli, powoli juz tylko przyśpiesza. można zauważyc że jak się wciśnie buta do podłogi to jest dławienie, szarpania nie ma, ale popuszczając gaz po chwili, dostaje kopa.

bardzo proszę o udzielanie wypowiedzi.

dzięki

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 21:47:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Zatkaj palcem koniec przewodu odchodzącego od pompki paliwa po stronie tłoczącej a ktoś na chwilę niech odpali silnik. Jak nie będziesz w stanie utrzymać paliwa ( paliwo będzie tryskać bokami :D uwaga na gorące elementy silnika, dlatego lepiej robić to na zimnym silniku ) to pompka jest sprawna.
Filterek nie koniecznie musi być cały zalany paliwem.
Dlawienie przy całkowitym otwarciu przepustnicy, to przy gaznikach normalne - efekt zubozenia mieszanki przy nadmiarze powietrza.
Mało prawdopodobne zeby mimosrod - krzywka na wałku była wytarta z resztą nie trudno to sprawdzić, powierzcznia krzywki miała by wtedy rowek - nie wycierała by sie rownomiernie.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sty.2009 23:45:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
ZiPi napisał(a):
Zatkaj palcem koniec przewodu odchodzącego od pompki paliwa po stronie tłoczącej a ktoś na chwilę niech odpali silnik. Jak nie będziesz w stanie utrzymać paliwa ( paliwo będzie tryskać bokami :D


Tak to możesz sprawdzać pompkę elektryczną... Pompka mechaniczna działa na zasadzie przepony i zaworków - ciśnienie robocze to 0,2 bar. Jakby było więcej, to nie utrzyma zaworek w komorze pływakowej gaźnika. Jeśli pompka jest nowa, to sprawdź drożność i szczelność przewodu zasilającego od zbiornika do pompki oraz prawidłowe działanie trójnika między pompką a gaźnikiem (o ile podpiąłeś na nim przewody paliwowe pod właściwe wyjścia, często powodem takich objawów jest zamiana wężyków między wyjściem na gaźnik a powrotem do zbiornika). Co do filterka - nie widziałem jeszcze wypełnionego w 100% podczas pracy silnika... A widziałem ich wiele ;) Ale powinno być powyżej połowy. Wpiąłeś go w dobra stronę? Paliwo nie przecieka przez zaworki po zgaszeniu silnika (czy nie znika z filterka na zgaszonym)?
Wyczyść gaźnik (dysza II przelotu?), sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej i wężyki podciśnieniowe ;)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: B3
PostNapisane: 02.sty.2009 23:48:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2008 11:55:22
Posty: 366
Lokalizacja: Wrocław
A to napewno jest wina pompki mozesz miec taki problem ze spadla ci dzwigienka podcisnienia drugiego gardziela i dlatego auto jest mułowate przy wiekszych obrotach :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 00:02:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.paź.2004 15:48:22
Posty: 216
Lokalizacja: Cieszyn
witam, przyjdzie zestaw naprawczy to przeczyszcze gaźnik.

drugi przelot jest sprawny, jedynie ze może przytkany. tak jak pisałem, jak chce szybko pocisnąć, to ma kopa do 4 tyś, potem nagle tak jakbym na LPG przełączał, tak jakby się benzyna kończyła.

generalnie to 140km/h na benzynie na prostej, bardzo wiele nie szybciej.

na LPG gdy pocisne to idzie jak strzała aż na czerwone.

wężyki paliwa to mam podłączone jak należy.

_________________
Aro! AUDI 80 B3 89r.gaźnik+LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 19:13:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
ja na paliwie mam to samo, do 140 i koniec.

zrobilem eksperyment i odpiolem 2ga przepustnice i efekt dlawienia zanikl....

ciekawe co to moze byc

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 19:52:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Michauu napisał(a):
ja na paliwie mam to samo, do 140 i koniec.

zrobilem eksperyment i odpiolem 2ga przepustnice i efekt dlawienia zanikl....

ciekawe co to moze byc


Zakitowany układ doprowadzania paliwa do II przelotu - wyczyścić, przedmuchać i będzie OK...

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: paliwo
PostNapisane: 19.sie.2009 22:37:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lut.2006 20:40:33
Posty: 78
Lokalizacja: Warmia/Mazury
Witam!!!
Widze ze troszke to juz stary temat,ale ja mam podobny problem!
Na gazie jest ok,na benzie jak wcisne pedal do dechy to szarpie,dusi sie nie ciagnie!!Lekko popuszcze to tam pomalu sie zbiera max predkosc to 120km/h na benzie,Dodam ze zalozylem nowa pomke,podstawe gaznika,nowy gaznik(po regeneracji)keihin i NIC dalej to samo!!!!Jakbym nic niewymienial!Mam pelen zbiornik benzyny i nawet pojezdzic niemoge :(((
Moze to w czyms pomoze jak troche ssania jej wyciagne to kapke lepiej sie zbiera ale bezrewelacji!!! Moze mam pomieszane przewody podcisnieniowe??
NE 1.8benzyna+gaz Ogolnie jestem zadowolony z niuni,tylko z tym szarpaniem,duszeniem juz troche walcze!!!
Dziekuje i pozdrawiam!!
Moze fotki jak podlaczyc przewody podcisnieniowe?!

_________________
Audi80 B3 1.8+LPG 90r (EŁK)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: