.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 13:53:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 22:21:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 14:30:33
Posty: 400
Lokalizacja: olsztyn
niemacie o co sie klucic toto dam wam temat kolega napisal głowica: 40nm/60nm/90stopni/90stopni to jest podane z jakiegos fachowego zrodla a to co ja napisalem etap 3 180 stopni pohodzi z elsyi co wy nato czy to nie jest lepszy temat do dyskusji jesli chodzi o literature fachowa i podane tam zapisy nie obraz sie MAUZER ale ja nietwierdze ze niemasz racji alepowiedzcie mi jak to jest ze dwa rozne zrudla i dwie rozne zapisy

_________________
audi v8 3,6 89'
audi v8 4.2 93'
citroen xantia 1,8 95' był golf IV 1.9 tdi 99'
audi A6 c6 s-line 2,7 tdi quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 22:27:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2005 20:31:38
Posty: 463
Lokalizacja: Częstochowa
juzek v8 napisał(a):
niemacie o co sie klucic toto dam wam temat kolega napisal głowica: 40nm/60nm/90stopni/90stopni to jest podane z jakiegos fachowego zrodla a to co ja napisalem etap 3 180 stopni pohodzi z elsyi co wy nato czy to nie jest lepszy temat do dyskusji jesli chodzi o literature fachowa i podane tam zapisy nie obraz sie MAUZER ale ja nietwierdze ze niemasz racji alepowiedzcie mi jak to jest ze dwa rozne zrudla i dwie rozne zapisy


Oby dwa to to samo z tym że co (90 jest bardziej fachowo że tak powiem)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 22:47:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Czyli zostaje tak jak napisał mauzer? Głowica 40Nm/60Nm/90stopni/90stopni i korby 35Nm/65Nm?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 22:57:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
elsa to tak samo fachowa literatura jak książki do nauki o seksie w przedszkolu :) może przesadzam ale same ogólniki w tych elsach autodatach itp...niekiedy bzdury i pomyłki.

ps. momenty znajdują się również na karcie informacyjnej każdego szanującego się producenta uszczelek pod głowice ;)

co do 180 a 90/90 to "u nas" robi się dzielenie jesli śruby głowicy są stare (90st przerwa na papierosa i 90st). Mimo wszysztko i tak i tak jest poprawnie - nie patrzyłem jak przedmówca napisał o 180st i pewnie bym nie uwzględnił głowicy w poście. Osobiście uważam że przy 2x90 lepiej usiada sie uszczelka przy tulejach cyl.

aha, teraz patrzyłem na serwisówke z 91r - fabryka podaje 40/60/180st kluczem serwisowym z przekładnią - natomiast zwykłym kluczem można wykonać manewr 2x90st bez obawy.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 28.gru.2008 23:09:35 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:09:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Jak już przy śrubach głowicy jesteśmy, mogą zostać stare czy niezbędna jest wymiana?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2008 23:10:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jak w każdym prawie vw audi z tamtych lat można pozostawić stare.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 18:08:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lut.2007 00:46:01
Posty: 1347
Lokalizacja: Chełmno-Coventry
Auto: Audi Q7 4L 3.0 TDI
eszkesz ja nie wszczynam klutni z toba, szanuje twoje zdanie ale nie zgadzam sie z toba ze zapytanie o moment dokrecania srub dyskfalifikuje mechanika, serwisy wspomagaja sie literatura, programami albo wiedza doswiadczonych mechanikow wiec nie widze nic zlego w tym ze ten mechanik chcial sie dowiedziec, zapytal tu na forum gdzie moze sie spodziewac fachowej odpowiedzi a nie u jakiegos franka ktory prowadzi warsztat w stodole i doradzi "tak aby nie zerwac szpilek".
Glowica jest glowica, nie wazne czy na 3 czy 4 cylindr, ma spelniac to samo zadanie, jest podobnie zbudowana i podobnie dokrecana jak wiekszosc innych glowic. Ja wymienialem tylko raz uszczelke pod glowica w samochodzie (nie liczac Fiatow 126p) omedze bylo to dokladnie 2 lata i 1 miesiac temu (juz mialem audi) auto jezdzi do dzis (wiem bo moj kolega je odkupil) a robilem to 1 raz, nie jestem z zawodu mechanikiem i oczywiscie wspomagalem sie dynanometrem oraz literatura.

_________________
Pozdrawiam :diabel:
Obrazek

Bylo
AUDI A6 C5 2.4 98r AGA LPG
Mercedes CL 500 W215
Mercedes E320 CDI S211
Jest
Audi Q7 4L 3.0 TDI 12r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.gru.2008 18:56:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Kolego czy twoja S4, to nie przypadkiem ta czarna eSka z Białegostoku ??

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 22:12:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Nie, to nie moja eSka. A co jest z tą z Białegostoku?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2009 22:44:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Pare miesięcy temu wertowałem wszystkie ogłoszenia żeby kupić S4 lub S6 4.2 i była bardzo ładna w Białymstoku, nie stety jej silnik nie był już taki piękny ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 12:12:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Niestety, przy zakupie każdej eSki trzeba liczyć się z tym, że silnik dostawał po dupie :/ Takiego auta nie kupuje się do jazdy po bułki.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 12:36:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Ale z drugiej strony zarżnąć V8 to też nie tak łatwo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 14:44:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Mam kolejne pytanie...
Mam w tym momencie stary tłok, starą tuleję i nowe pierścienie, czy muszę zhonować tuleję? Czy da się w ogóle zhonować tuleję wykonaną z alusilu?

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 14:53:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 17:44:23
Posty: 21
Lokalizacja: Suwałki
cieq napisał(a):
Mam kolejne pytanie...
Czy w związku z tym że mam w tym momencie stary tłok, starą tuleję i nowe pierścienie muszę zhonować tuleję? Czy da się w ogóle zhonować tuleję wykonaną z alusilu?


Witaj. Jeżeli złożysz tłoki na starych tulejach to będzie na krótką metę gdyż pierścienie będą miały większy luz niż na nowych tulejach i szybciej się zużyją, a czy tuleje z alusilu można "zrobić" to nie mam pojęcia.

_________________
Quattro rules!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2009 18:43:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
alusil robi się na nadwymiar, honować można jesli są sznity lub wżery.

A jak z pasowaniem nowych pierścieni ? jaki wymiar masz na zamku w odpowiednim miejscu cylindra?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2009 13:17:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
UWAGA :!:

Pilnie potrzebuję poduszek silnika do Audi C4/S4 z 1993r 4.2 V8, numer oryginału
441 199 381K .

Te które kupiłem występują łącznie z podporą i nie pasują, nie mogę wsadzić silnika :( :( :(

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2009 20:05:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
uderz do Zbyszka Lisa na allegro powinien pomóc.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2009 20:09:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Już zamówione (nie u Zbyszka Lisa). Dzięki.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 19:38:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lis.2008 11:42:11
Posty: 78
Lokalizacja: Lublin
Wszystko przez Pana w firmie X, który jeszcze przed świętami po numerze nadwozia dobrał mi nie pasujące do silnika poduszki. Według planu silnik miał zostać dzisiaj odpalony. Porażka :banghead:

Acha, obdzwoniłem wszystkie hurtownie dookoła i nigdzie nie znalazłem poduszek w zamienniku.

_________________
4,2 V8 ABH + manual 6b + quattro, odremontowany :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2009 23:16:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a w inter-cars probowales ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 180 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 62 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: