.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 19:30:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 11:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2007 17:02:35
Posty: 146
Lokalizacja: Szczecin
Bardzo dziwne , że pozwalają holować na N skoro podczas krótkiego postoju przy cały czas zapalonym aucie radzą wrzucić P zamiast N bo na N skrzynia nie jest odpowiednio smarowana. Ja swojego COOO holowałem dwa raz po ok. 7 m prościutko na lawetę i jest dobrze. Pozdrowienia.

_________________
A6 C5 2,5V6 TDI AFB 98 VAG ZA FREE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2009 15:34:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
ando1414 napisał(a):
"Samochód może być holowany normalnie, za pomocą sztywnego holu lub linki holowniczej. Należy zwrócić przy tym uwagę na następujące pkt
Dźwignia przełączania w pozycji N
Prędkość holowania nie większa niż 50 km/h
Maksymalna odległość 50 km
itd...." i ani słowa że się nie zaleca, że tylko w wyjątkowych sytuacjach, że grozi uszkodzeniem itd...

tez w instrukcji do passata jest cos takiego + info, ze bez oleju w automacie wcale nie mozna holowac
Konwerter jest tak zbudowany by przekazywac naped z silnika na kola a nie odwrotnie (co nie oznacza ze w druga strone jest "jak na luzie" - wiec przy wylaczonym silniku bedzoie grzalo olej.. wiadomo)
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: