.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 21:45:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Weglowodory 140 kupować to auto czy nie
PostNapisane: 13.sty.2009 08:15:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2009 00:29:40
Posty: 6
Lokalizacja: Rybnik
Witam
w dalszym ciagu szukam jakiejs a8
znalazlem cos takiego 10km od mojego domu
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7116368
sprawdzalem ja na vagu i miala 3 bledy
jakis problem ze stopem (stop dziala)
problem z przepustnica i prolbem z czujnikiem polozenia walu.
Potem pojechalem na stacje kontroli pojazdu na spaliny.
Okazalo sie ze ma weglowodory 140 gdzie norma jest 100.
Na stacji powiedzieli ze moze to byc wina tej przepustnicy (auto mialo minimalnie wieksze obroty)
Dzisiaj facet ma to naprawic i jedziemy jescze raz.
Ale co bedzie jak dalej bedzie miala 140?
Moze ktoś wyrazić swoją opinie?

_________________
Pozdr 4-all


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 11:24:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2004 21:06:18
Posty: 107
Lokalizacja: bogatynia
Popatrz przy ponownym pomiarze spalin na CO,O2 oraz temperaturę silnika widzianę przez komputer,przy niedogrzanym silniku ppm -y będą podwyższone,CO też,ale generalnie może się kończyć katalizator lub też silnik spala olej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 11:55:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2009 00:29:40
Posty: 6
Lokalizacja: Rybnik
Silnik był nagrzany (jechałem nią ponad 10min po mieście)
Jedynie co jeszcze mogę napisać to że strasznie walą w nim zawory i zamiast katalizatora ma strumienicę.

_________________
Pozdr 4-all


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2009 20:29:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Z tego co mi wiadomo układ wydechowy w samochodach z katalizatorem ogranicza emisję węglowodorów... także jeśli wiesz, ze nie ma kat-a, no to cudu sie nie spodziewaj...

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 08:38:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2009 00:29:40
Posty: 6
Lokalizacja: Rybnik
Ma ktoś jeszcze jakieś uwagi odnośnie tych węglowodorów ?
Czyli jak nie ma katalizatora to na spaliny nie mam co z nim jechać ?
to jak sprawdzić stan silnika ?

_________________
Pozdr 4-all


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 11:49:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Ogolnie mozna przyjąc, ze podwyzszone węglowodory, to podwyzszone zuzycie oleju i nie sądzę zeby to miało coś wspolnego z przepustnicą, raczej z głowicami - uszczelnieniem zaworow.
Wazny jest tez parametr CO - CO2 im więcej CO2 wzgłędem CO, tym lepiej, ale jesli nie ma katalizatorow, to spalinami sobie nie zawracaj głowy.
Co do silnika, to najlepiej pojedz do warsztatu na pomiar kompresji. Jak cisnienie będzie w miarę rowne na wszystkich garach, to silnik będzie OK.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.sty.2009 14:04:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2004 21:06:18
Posty: 107
Lokalizacja: bogatynia
Najbardziej miarodajny jest pomiar spalin przy obrotach 2000-2500 obr-tu ppm-y muszą zejść mocna w dół,jeśli nie -coś jest nie tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: