ja juz jestem po operacji
z tym ze nie musialem nic robic ze sterownikiem na szczescie wystarczylo go odpiac i podlaczyc wszystko jest jak dawniej nie robilem przy tym zdjec ale moge opisac tak po krotce jest ogolem przy tym roboty sporo bo trzeba zdemontowac caly tunel
wyjac tylna kratke nawiewu jest na wcisk odlaczyc wtyczki itp odkrecic podlokietnik wyjac ta szufladke na monety kolo recznego jak i plastiki z raczki hamulca oraz panel od navi i lusterek odkrecic galke zmiany biegow i wyjac caly ten plastik co jest pod popielniczka zejdzie razem z mieszkiem wyjac gabke rozkrecic tunel z konsola (kolo lewarka zmiany biegow) wyjac caly tunel wyjac radio poodkrecac srobki od klimatronika zdjac konsole od radia klimatronika i popielniczki widac juz sterownik jest na 3 sroby z dwoma nie ma problemu ale trzecia od strony pasarzera jest kombinowanie mniej wiecej to wszystko skladac w odwrotnej kolejnosci