.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.kwi.2025 16:18:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PILNIE POTRZEBUJE !!!
PostNapisane: 14.kwi.2005 13:49:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
Witam, pilnie potrzebuje wszelkich możliwych info o silnikach 1,8, 2,0 i 2,2 do typu 43. nie mam czasu szukać niestety tych danych po necie a potrzebuje to pilnie na jutro bo, Kolega z ojcem chce ustalić co ja mam za silnik, bo narazize wychodzi na to że kłaczek z Żor poskładał silnik który posiadam z 3 różnych !! silników. Blok jest z 1,8 a bebechy w środku dosztukowane z 2,0 i 2,2. Może ma ktoś też taki siilnik do sprzedania., tylko prosze - niedrogo i sprawny bo wykończe sie przy tym samochodzie :(

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2005 22:06:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Czaszek jedynie ETKA ci pozstaje

PS w Audi C2 nie bylo silnika 1,8 :!!: a wszelkie pozniejsze 1,8 nie mialy 5ciu garkow :), wiec troche dziwna konstrukcja jak masz 4 gary a reszte od 5cio garowki :D
W C2 pieciocylindrowe byly tylko 1,9 i 2,2 (2,1), a 2,0 to mialo 4 garki, moze porob fotki to sie jakos dojdzie

Ta styrone pewnie znasz:
www.audi100.de

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 10:25:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
Witam jeszcze raz , sprawa sie troche skomplikowała i zrobiła baardzo pilna. okazało sie żę potrzebuje te dane na wczoraj :(

więc, jakk bym mógł Was prosić o pomoc w znalezieniu stron, artykółów, danych i innych takich. Konkretnie: wielkość tłoka, ilość i wielkość pierścieni, średnice cylindrów itp


Chodzi o to że auto które stoi u zaprzyjaźnionego mechanika ( to pozdrowienia dla Doriana i jego ojca) wjechało w końcu na warsztat i ma być robiona gnenrealka silnika, tylko zę nie wiadomo co jest co :( bo są tam 3 silniki

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 10:33:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Czaszek napisał(a):
Chodzi o to że auto które stoi u zaprzyjaźnionego mechanika ( to pozdrowienia dla Doriana i jego ojca) wjechało w końcu na warsztat i ma być robiona gnenrealka silnika, tylko zę nie wiadomo co jest co :( bo są tam 3 silniki

A nie lepiej bedzie Ci poprostu kupic inny silnik...? jak sobie dodasz koszty roboty, czesci itd to chyba lepiej bedzie popsrostu poszukac jakiegos 5 cyl 2,2 i przynajmniej bedziesz wiedzial juz cos masz

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 11:51:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2004 08:45:29
Posty: 108
Lokalizacja: Rybnik
No własnie niebardzo, według tego co mówi mechanik to lepiej w mojej sytuacji zrobić ten silnik od podstaw niż kupować nowy uzywany i tamten naprawiać. Zresztą , dziś bede sie widział z kumplem więc bede wiedział więcej, szukałem w ETOSie tych danych ale tam są tylko numery katalogowe części, więc moze ktoś ma takie katalogi z częściami w postaci elektronicznej ale żęby były wymiary w minimetrach i calach i innych wartościach :)

_________________
Audi 200 2.1L LPG Typ 43
Powoli wyprowadzany na prostą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 21:30:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Wiesz co... nie rób remontu. Naprawdę będziesz tego żałowal. Mechanik mówi Ci prawdę, ale swoją prawdę, za którą weźmie pieniądze. Remont dołu to już poważna sprawa. Koszty Cię zeżrą i zobaczysz, że 2000PLN pęknie bardzo szybko. Za te pieniądze kupisz dwa silniki 2,3 wolnossące luib jeden z ostatnich wypustów Cygar i do tego jedną wiązkę. Za przekładkę zapłacisz nie tak wielkie pieniądze ale to będzie jeździć. Po remoncie zrobisz 20000, no może 40000 i silnik będzie znowu do naprawy. Czarny scenariusz, ale bardzo prawdziwy. Żadko bowiem remont jest zrobiony bez oszczędności na czymś... Chyba, że oprzesz się na markowych częściach i będziesz nadzorował wkręcenie każdej śrubki.

Miałem kiedyś 43 i miało silnik na gaźniku. W papierze 1,9 a faktycznie...dół był napewno z 2,1 a glowica była inna. Dodatkowo jeden tłok byl z mniejszej pojemności. Z 1,9 lub 2,0. Wszystko wyszło jak zacząłem robić uszczeniacze...zlożyłem i sprzedałem auto. Następca jeździł jeszcze 4 miesiące. Zarżnął automat po miesiącu, silnik po trzech...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 22:00:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10360
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
U mnie w garażu stoi Kz 2,3 oddam go za 300 pln :peace: ma kolektory wtryski czujniki itd jest z rozbitego auta, więc nie wiem czy ktoz ze slusarzy coś zrobi za ta cene??

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2005 22:20:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Silnik 1,9 i 2,1 rozniły sie tylko skokiem tłoka, srednica była taka sama

1,9-- 79,5x77,4
2,1-- 79,5x86,4

PS Lepiej daruj sobe remont silnika, tylko poszukaj jakiegos na podmianke ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2005 18:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witam

czaszek nie badz glupi ja ci mowilem nie rob remontu

remont takiego silniak to droga sprawa

a zwlaszcza ze oni nie chca ci powiedzeic co beda wymieniac

jezeli ten silnik zostal juz remontowany to albo masz juz 500 kkm
albo zostal przegrzany etc
mozliwe ze tylko blok jest w nim dobry i to nie wiadomo !!!

kup se nawet KZ ktory ma tylko 115ps ale robi potezne przebiegi !!!!
wystarczy zmienic glowice i przestawic zaplon wyregulowac dawke
po za tym KZ ma sond L zalozysz sobie gaz 2 gen a to oznacza stablinieszja prace i bezpieczenstow dla silnik !


pozdrawiam !!!

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2005 18:36:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Chyba nie zdajesz sobię sprawy z kosztów remontu kapitalnego silnika...
Albo znajomy mechanik mówił o "remoncie" polegającym na wymianie pierścieni :diabel:
Poza tym tak jak wspomnieli poprzednicy to się nie opłaca, bo o wiele taniej można wyrwać dobry silniczek, na którym się jeszcze dłużej polata.

P.S. W ETCE, czy ETOSie masz przecież podane średnice pierścieni nominalnych i wszystkich szlifów...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: