Biedron napisał(a):
Tak dokładnie. Taki specjalny. Właśnie wróciłem od pompiarza. Wymienił mi ten zaworek. To się nazywa zawór cisnienia przetłaczania. Jak narazie wymienił mi na inny( nie nowy). Zauważył też ze od spodu pompa się poci i że to może być przyczyną problemów z odpalaniem po dłuższym postoju.
Zaworek to ten oznaczony na żółto.
![Obrazek](http://img208.imageshack.us/img208/3299/20080402316yb5.jpg)
Jutro rano okaże się czy wymiana zaworka pomogła.
![Neutral :|](./images/smilies/icon_neutral.gif)
Edit 03.04.2008r.
I rano to samo. Więc byc może to nie ten zaworek(nie napewno bo ten założony też nie jest nowy). Zobacze jeszcze czy pomoże wymiana czujnika temperatury G62 bo dzisiaj mam dostać. A jak nie to spróbuję jeszcze przyśpieszyć kąt wtrysku (teraz jest na 60-65 w bloku 000 na wolnych obrotach).
Byłem w Boschu po to. Powiedzieli mi że ten zwór nie odpowiada za trzymanie paliwa i tego nie robi...Mylą się? I druga kwestia, wydzwaniam po warszawskich sklepach i hurtowniach za zwyklym zaworkiem kierunkowym do zamontowania na przewodach paliwowych i nikt tego nie ma!!!
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Czy znacie sklep gdzie mogę to kupić???Dzięki.