Więcej czasu straciłem na napisanie tego tematu niż cała robota trwała
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Anyway, po zdemontowaniu węża z chłodnicy z jednej strony i odcięciu z drugiej nastąpiła chwila prawdy. Rozciąłem obejmy i po ściągnięciu resztek węża moim oczom ukazała się najzwyklejsza złączka redukująca.
Trzy obejmy, 15cm węża 10mm i po wszystkim.
Ale podczas czyszczenia komory z oleju pojawiła się kolejna zagwozdka, tj. na przewodzie idącym od zbiornika do chłodnicy zaciśnięta jest obejma.
Z tego co wymacałem to w tym miejscu w przewodzie jest wepchnięta jakaś rurka tak ze 20mm długa, a obejma ta ma chyba zapobiegać jej przemieszczaniu się wewnątrz węża. Czyli jak widać te przewężenia przed i za chłodnicą są do czegoś potrzebne i przy ewentualnej wymianie węża chłodnica - zbiornik na wąż "z metra" trzeba będzie stary rozciąć i wcisnąć w nowy to coś, co wyjmie się ze starego. I W ETCE tego też nie ma uwzględnionego.