"sebolec"
Odnośnie kwadracika "Auto Chcek"... Jestem pewien że tam jest, ale nie wiadomo, może ktoś wcześniej zmienił liczniki? To by mogło tłumaczyć nie działanie "Auto Check-a"...
Też już kilka razy myślałem o pękniętym przewodzie paliwowym, ale z kąd wtedy nie przepalane paliwo?:/ Chyba że jest pęknięty jakiś przewód do tego coś jeszcze:/
"SebastianS"
Dzięki za info choć i tak wiele mi to nie mówi z tym KE Jetronic;) Nie znam się za bardzo na tym;)
Dzisiaj mam odebrać auto od mechanika i jeśli nie opanowali tematu to sprawdze ten filtr czy nie tapla się w zupie;)
"hans"
Tankowałem praktycznie pusty zbiornik bo wskazówka leżała w tym położeniu w którym leżała kiedy skończyło się paliwo;) Zgodze się z Tobą że jeśli nie ma się LPG to staram się utrzymać największy poziom paliwa! A jak sprawdzić czy nie leją wtryski? Pytam bo nie mam pojęcia a też już o tym myślałem tylko nie wiem jak to sprawdzić;) Raczej jestem laikiem. A gdzie znajdę ten regulator ciś. paliwa? Wiem pewnie wielu już się kładzie ze śmiechu ale nic nie poradze na to że jestem zielony w temacie;) A na marginesie... Też wychodzę z założenia że najwiarygodniejszy sposób na sprawdzenie spalania to tankowanie do pełna i drugi raz do pełna po przejechaniu x dystansu;) Takie moje wyliczenie nie było celowe tylko po prostu byłem pewien że na 30litrach paliwa zrobie ponad 200km tym bardziej że połowa z tego to trasa;)
A co myślisz na temat nie wyłączającego się ssania? Bo troche mnie to nurtuje... Jeśli trop może być dobry to czy da się to jakoś sprawdzić?
Z góry dzięki i pozdrawiam.
"Barcik"
Też rozważałem ten problem ale z kąd nie przepalone paliwo i czarny dym z rury a także czarne od nie przepalania świece?
Pozdrawiam.
"r5_sound"
Też o tym myślałem by powtórzyć test spalania ale troche to drogi interes a poza tym nie wiadomo kiedy się skończy waha (nie chciałbym stanąć gdzieś na rondzie albo skrzyżowaniu
) a chwilowo nie mam tyle kasy by zatankować do pełna tym bardziej że nie mam pojęcia ile wahy tam wchodzi;) A z tą za bogatą mieszanką paliwa to zdaje sobie sprawę tylko właśnie nurtuje mnie przyczyna;) A termostat mają mi wymienić mechaniole którzy od piątku mają auto;)
Pozdrawiam.
"hans"
Postaram się podać symbol silnika jak najszybciej... Problem w tym że nie mam kiedy siadać do kompa:( Ale jak pisze uzupełnie dane chyba że w warsztacie z którego odbieram dizś auto poradzili sobie z problemem w co niestety wątpie...
"KORU"
Mój silnik to na 100% nie jest 2.0 16V ACE o mocy 138KM!!!;)
Pozdrawiam.
Dzięki wszystkim! Sorki że dopiero odpisuje ale wciąż jeżdżę i nie mam kiedy w spokoju usiąść i odpisać jak teraz;)
Nurtuje mnie troche temat nie wyłączającego się ssania:( Jak już pisałem do "hans-a" moze ktoś coś wie na ten temat?
A tak poza konkursem... Czy do silnika 2.0 da się założyć jakieś kolektory na gażniku od np B2?;) Taki jakiś szalony pomysł przyszedł mi do głowy;)
Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi. Czekam na następne ;P
Pozdrawiam.