.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:53:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [80 B4 2.0 ABK] Porażające spalanie
PostNapisane: 17.sty.2009 17:04:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Witam!
Zakupiłem 14.01.2009r. Audi 80 B4 1992r., 2,0l automat bez LPG. Do domu z miejsca zakupu miałem jakieś 90-100km tak więc przed wyjazdem do domu zatankowałem 29,85l wahy i ruszyłem do domu... W trasie jazda raczej spokojna z racji tego że to "nowe" nieznane mi auto... W pewnym momencie raz zdarzyło się 150km/h a tak cały czas max 110km/h. Nie używałem funkcji sport (automat). Dojechałem do domu zorientowałem się że jest lekko jakby złamana sonda więc na drugi dzień po sonde i do garażu. Wymieniłem sonde chwile pochodził i zdechł z braku paliwa! Patrze na licznik a tam 125km! o_O

Objawy są takie: W spalinach śmierdzi samą benzyną, w czasie jazdy we wnętrzu zalatuje paliwem ale nie zawsze, po dodaniu gazu z wydechu czarny dym, świece czarne.
Sonda wymieniona, zapłon ustawiony... Ogólnie mułowaty troszke:(
Kolejna usterka nie działający wyświetlacz komputera między zegarami taki który wyświetla "OK" jak wszystko ok;) No i skrzynia nie bardzo chce zmieniać biegi:( Zmienia ale przy 3900obr/min!! Skrzynie ponoć można ustawić więc na razie tym się nie martwie. Na zamartwianie się skrzynią przyjdzie czas póżniej. Aha no i jeszcze się nie dogrzewa bo temp. silnika pokazuje między 0 a 90st. Ale to za pewne wina termostatu... Póki co auto stoi w warsztacie ale nie wiem dlaczego mam przeczucie że nie dadzą rady choć są jednym z lepszych warsztatów. W poniedziałek mają niby dzwonić czy doszli do tego co jest czy nie. Skoro w trasie spalił 24-25 litrów to ile spali a mieście? o_O

Tylko prosze nie piszcie że takich samochodów się nie kupuje, czy nie widziałem tego wcześniej przed zakupem itd;) KUpowałem w nocy bo w dzień nigdy mi nie pasuje! A tak ogólnie zamieniłem to za inne auto i majątku mnie nie kosztowało a do Audiczek mam słabość;)
Kwestia teraz tylko typu co może być przyczyną tego że pali w trasie 24-25l/100km! Jak wspominałem LPG nie ma!

Ogólnie silnik na K-jet Tronic-u.

Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 17:21:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Odnośnie kwadracika z OK: czy jesteś pewien, że Twój samochód ma fukcję Auto Check? W b4 była to opcja, w dodatku nader rzadko spotykana. ;)

Jak miałem padniętą sondę lambda, to 2.0 abk (115 KM) spalało 15-17 l/100 km w cyklu mieszanym. Jeśli jednak śmierdzi paliwem we wnętrzu, to obstawiam jakiś wyciek.

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sty.2009 22:19:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Jeśli ma sondę, to nie jest K-jetronic tylko KE jetronic.

Zacznij od sprawdzenia ewentualnych wycieków paliwa do puszki filtra powietrza. Jeśli nie występują, będziemy myśleć dalej.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 11:56:44 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w ABK nie bylo mechanicznego wtrysku tylko byl monomotronic. 4 wtryskiwacze sterowane jednym sygnalem z kompa. W ABT zas byl monowtrysk. KE-Jetronic byl tylko w 2.3
moja pierwsza niescislosc ktora rzucila mi sie w oczy. skoro zatankowales 29 litrow i po przejechaniu 125 km zgasl to tankowales do pustego zbiornika ???? wedlug mnie to bardzo nie HALO bo logika podpowiada ze jezeli nie masz gazu to starasz sie utrymac najwyzszy stan paliwa czyli pelny zbiornik. druga sprawa. sprawdz wtryski czy nie leja , sprawdz szczelnosc dolotu i czy z wezyka podcisnieniowego przy regulatorze cisnienia paliwa nie leci paliwo po zdieciu wezyka. to na poczatek tyle i na czas testow tatankuj go do pelna i po przejechaniu 100 km tankuj do pelna. bardziej wiarygodny i bezpieczny dla pompy paliwa pomiar spalania niz ten ktory zastosowales.

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 12:08:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.wrz.2008 09:07:50
Posty: 323
Lokalizacja: Kraków
Ja tez miałem spalanie na poziomie 20l wachy przy 2.8 V6... Przyczyna - ugnity przewód paliwa na wysokości 2/3 auta pod spodem oczywiscie. Czuć było siano zwłaszcza na postoju.
Naprawa - wąż do paliwa z motosklepu + 2 opaski + brzeszczot.
Rzuć okiem pod auto.
Rok 93 B4
Tak samo miałem z Coupe 89'. Tez ugnity kawałek i kapało siano.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 12:47:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.gru.2008 11:02:17
Posty: 12
Lokalizacja: Zator (małopolskie)
Ja na Twoim miejscu zrobiłbym kolejny test spalania po wymianie sondy i termostatu. Czarny dym z rury to zbyt bogata mieszanka paliwa. Potem myśl dalej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 12:55:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
hans napisał(a):
w ABK nie bylo mechanicznego wtrysku tylko byl monomotronic. 4 wtryskiwacze sterowane jednym sygnalem z kompa. W ABT zas byl monowtrysk. KE-Jetronic byl tylko w 2.3

Dla uściślenia.
W ABK był Digifant, czyli system Siemensa. Co do wtrysku, to nazywało się to full-group (czyli 4 wtryskiwacze wysterowane jednym sygnałem w tym samym czasie otwierające się).
Monomotronic to jest system monowtrysku (wtrysk jednopunktowy) z Bosch-a.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 12:57:00 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
sorki , moj blad , pisalem z pamieci

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 12:59:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
a gdzie jest napisane że to ABK?
Lezy u mnie silnik 2.0 na KE-jecie, nawet nie wiem, jaki symbol. Skoro chłopak mówi że to K (KE) jet, to czemu wmawiacie mu, że ma inny wtrysk?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:00:11 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to z B3

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:01:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
hans napisał(a):
to z B3

Na 99% z B4, bo kiedy mój znajomy kupował ten silnik, widziałem fotki auta-dawcy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:18:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
W b4 na mechanicznym były tylko 16V oraz 2.3
Reszta z benzynowych, czyli 1.6, 2.0 90 KM oraz 115 KM były na wtrysku elektroniczny,
V6 wszystkie były na elektronicznym.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:20:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
w B4 bylo 7 silnikow 4 cylindrowych z czego ABB, ABM, ADA to byly 1.6, 6A i ACE to byly 16V 2.0 i faktycznie byly na KE-Jetronic a pozostale 2 to ABK i ABT opisane wyzej i to wlasnie one wystepowaly najczesciej ABK - 115Km i ABT 90KM . jak masz Else to mozesz sprawdzic dokladniej ktore silniki wystepowaly z automatami. niemniej jednak kolega powienien podac dokladnie symbol silnika bo aktualnie dyskusja stracila istote rzeczy

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 13:31:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
hans napisał(a):
w ABK nie bylo mechanicznego wtrysku tylko byl monomotronic. 4 wtryskiwacze sterowane jednym sygnalem z kompa. W ABT zas byl monowtrysk...

W silniku ABK jest wielopunktowy układ wtryskowy Digifant, a BOSCH Mono-motronic jest zamontowany w silniku ABT.

maridnm twoj silnik to 2.0 16V ACE moc 138 KM. Jesli dymi na czarno to katalizator do wymiany.

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18.sty.2009 14:35:33 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sty.2009 14:04:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Chu..j, pogadalim...

Może się wypowie właściciel w końcu...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 13:21:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
"sebolec"

Odnośnie kwadracika "Auto Chcek"... Jestem pewien że tam jest, ale nie wiadomo, może ktoś wcześniej zmienił liczniki? To by mogło tłumaczyć nie działanie "Auto Check-a"...
Też już kilka razy myślałem o pękniętym przewodzie paliwowym, ale z kąd wtedy nie przepalane paliwo?:/ Chyba że jest pęknięty jakiś przewód do tego coś jeszcze:/


"SebastianS"
Dzięki za info choć i tak wiele mi to nie mówi z tym KE Jetronic;) Nie znam się za bardzo na tym;)
Dzisiaj mam odebrać auto od mechanika i jeśli nie opanowali tematu to sprawdze ten filtr czy nie tapla się w zupie;)


"hans"
Tankowałem praktycznie pusty zbiornik bo wskazówka leżała w tym położeniu w którym leżała kiedy skończyło się paliwo;) Zgodze się z Tobą że jeśli nie ma się LPG to staram się utrzymać największy poziom paliwa! A jak sprawdzić czy nie leją wtryski? Pytam bo nie mam pojęcia a też już o tym myślałem tylko nie wiem jak to sprawdzić;) Raczej jestem laikiem. A gdzie znajdę ten regulator ciś. paliwa? Wiem pewnie wielu już się kładzie ze śmiechu ale nic nie poradze na to że jestem zielony w temacie;) A na marginesie... Też wychodzę z założenia że najwiarygodniejszy sposób na sprawdzenie spalania to tankowanie do pełna i drugi raz do pełna po przejechaniu x dystansu;) Takie moje wyliczenie nie było celowe tylko po prostu byłem pewien że na 30litrach paliwa zrobie ponad 200km tym bardziej że połowa z tego to trasa;)

A co myślisz na temat nie wyłączającego się ssania? Bo troche mnie to nurtuje... Jeśli trop może być dobry to czy da się to jakoś sprawdzić?

Z góry dzięki i pozdrawiam.


"Barcik"
Też rozważałem ten problem ale z kąd nie przepalone paliwo i czarny dym z rury a także czarne od nie przepalania świece?
Pozdrawiam.


"r5_sound"
Też o tym myślałem by powtórzyć test spalania ale troche to drogi interes a poza tym nie wiadomo kiedy się skończy waha (nie chciałbym stanąć gdzieś na rondzie albo skrzyżowaniu ;) ) a chwilowo nie mam tyle kasy by zatankować do pełna tym bardziej że nie mam pojęcia ile wahy tam wchodzi;) A z tą za bogatą mieszanką paliwa to zdaje sobie sprawę tylko właśnie nurtuje mnie przyczyna;) A termostat mają mi wymienić mechaniole którzy od piątku mają auto;)
Pozdrawiam.


"hans"
Postaram się podać symbol silnika jak najszybciej... Problem w tym że nie mam kiedy siadać do kompa:( Ale jak pisze uzupełnie dane chyba że w warsztacie z którego odbieram dizś auto poradzili sobie z problemem w co niestety wątpie...


"KORU"
Mój silnik to na 100% nie jest 2.0 16V ACE o mocy 138KM!!!;)
Pozdrawiam.


Dzięki wszystkim! Sorki że dopiero odpisuje ale wciąż jeżdżę i nie mam kiedy w spokoju usiąść i odpisać jak teraz;)
Nurtuje mnie troche temat nie wyłączającego się ssania:( Jak już pisałem do "hans-a" moze ktoś coś wie na ten temat?
A tak poza konkursem... Czy do silnika 2.0 da się założyć jakieś kolektory na gażniku od np B2?;) Taki jakiś szalony pomysł przyszedł mi do głowy;)

Jeszcze raz dzięki za zainteresowanie i podpowiedzi. Czekam na następne ;P
Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 17:16:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
Ja miałem dwa takie przypadki:
W Peżocie 206 1.4HDI
Był przetarty przewód paliwowy(Śmierdziało paliwem,niechciał palic no i spalanie...)

Potem miałem w Passacie B5 TDI
Była pompa niesczelna na uszczelce i paliwo sobie ciekło.(Śmierdziało,spalanie było wyższe dużo od normy bo wraz z działaniem pompy0 ile pompa dawała to to wypluwało jescze poza...

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 19:34:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
Jesli Ke-jet to do sprawdzenia:
Czujnik temperatury
sklad mieszanki
tutaj masz link jak wyregulować

http://forum.apmotorsport.pl/viewtopic. ... 99&start=0
Pozdrawiam

_________________
Audi 100 2.3E 01.01.2008 -> 06.01.2009
Audi 100 2.3E quattro USA+ LPG BLOS 04.08.2008 ->28.02.2010
Audi A8 4.2 quattro 14.03.2010->??

Życie jest zbyt krótkie żeby jeżdzić dieslem! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sty.2009 20:09:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Kolego, ,najprościej byłoby jakbyś wstawił fotkę silnika, skoro twierdzisz, że to na pewno nie ACE 16V i że jest na K-jecie i ma 4 cylindry to albo to nie jest B4, ale sam nie wiesz co masz....
Pomysł z załączonym cały czas ssaniem wydaje się być dobry, ale naprawa to chyba wymiana kompa, skoro lambda wymieniona i nic się nie poprawiło....
Co do temperatury silnika na zegarze, to traktuj to z przymrużeniem oka, te zegary tak pokazują, albo te silniki tak się nagrzewają, jeśli przy 90' włącza Ci się wentylator, to wszystko masz OK, i nie trzeba żadnego termostatu wymieniać...

Co do wyświetlacza, to skrajnie lewe pokrętło w zegarach przyciśnij, jeśli zaczną Ci się wyświetlać po kolei ikonki to znaczy, że go faktycznie masz i jest podłączony, jeśli nie będą się wyświetlały tzn że albo masz zwykły minicheck (tam są tylko zwykłe kontrolki np. oleju), albo Twój AutoCheck nie jest podpięty i najprawdopodobniej ktoś zmienił zegary i założył nie takie jak trzeba....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 15:15:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Więc tak: Auto wczoraj odebrałem z warsztatu... Spalanie odrazu lepsze bo wskazówka paliwa nie spada co kilometr... ;) Ale najobiektywniejsze będzie zalanie do pełna itd... Mechanicy stwierdzili że zrobili zapłon. Po badaniu na analizatorze spalin niby wyszło im wszytsko ok ale... Jest znowu kilka ale... Nie bardzo chcieli powiedzieć co robili (poza zapłonem), pali wyraźnie mniej, niestety kopci nadal na czarno, nie wkręca się jeszcze na obroty tak jak myślę że powinien no i ma troszke mułka :/ Za podleczenie auta (nie można mówić tu o wyleczeniu) skasowali 100zł. Niby ok ale nie dokońca mnie to satysfakcjonuje... Choć cieszę się że nie trzeba co chwila tankować żeby przejechać 20 km;)

"SzOpEn"
No dzięki za informacje. Przejże na spokojnie. Tak jakoś kolega podpowiadał że może coś z czujnikiem temp. ;) Spróbuje pójść tym tropem;) Będę próbował albo wstawie do warsztatu gdzie mają większe pojęcie o tym;)
Pozdrawiam.


"myszon90"
Hmm... Zaczynam powoli wątpić w moją i tak znikomą wiedze na temat samochodów! No przecież chyba bym rozpoznał 16V ;) Normalnie są 4gary i jeden wałek więc to chyba nie będzie 16V? Mam rację czy nie bo już sam nie wiem w co wierzyć? Ale masz rację że nie jestem pewien czy to K-jet czy KE-jet... Ktoś kto widział auto powiedział że to K-jet więc tego się trzymam;) Niestety nie mam za bardzo możliwości pokazać Wam auto bo to było by najlepsze rozwiązanie... Co do temp silnika... Wentylator się włącza i nawet temp. na wskaźnikach dobija do do tych 90st więc jakby się naprawiło albo w warsztacie coś zrobili że działa i nie powiedzieli o tym...
A co do wyświetlacza... Nie widzę by cokolwiek wyświetlał... Więc tak jak piszesz albo nie podpięty albo zmienione zegary...
Dzięki i pozdrawiam.


Teraz kiedy spalanie się zmniejszyło (w miare) zaczyna mnie drażnić skrzynia która nie bardzo chce przeżucać biegi... :( Np żeby przeżuciła z 1 na 2 trzeba go kręcić do prawie 4tyś albo szybko włączyć i wyłączyć funkcję "SPORT" wtedy odrazu po wył. tej funkcji wrzuca 2-ójkę. Ale z 2 na 3 już to nie pomaga... Zastanawia mnie gdzie tkwi przyczyna... Aha ale jak auto się nagrzeje to zmienia jakby ładniej i płynniej choć i tak szarpie co oznacza jak sądzę krzyżyk dla skrzyni ;)

Dzięki i pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: