.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 21:11:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 09:34:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Tomasz 2000r. to Cie troche tlumaczy, maja to do siebie. Ale pewnie slyszales o tym defekcie walkow w tym przedziale rocznikowym. No to ladne € wsadzasz w samochod. Ja mam b.podobny przebieg waleczki stan perfekt.
0 pocen, cicha rowna praca.

usterki
pompa wpomagania
regeneracja pompy wtryskowej (dawala juz troche zly kąt) im wczesniej tym lepiej to robic.
uszczelniacz walu.

wymiany.
popychacze.
1 miech. (stoi dosc rowno na 2ch roznych), zmienie tez stary jak sie troche zarobie.
wymiany filtrow i oleju (castrol pro pelny syntetyk) co 12500 tkm :)

Tomasz jesli tyl (miechy) masz stare sprawdz na vag'u czy Ci trzymaja, szkoda przegrzewac kompresora nowego. Na co mozesz jeszcze zwrocic uwage na rolki - pompy wtryskowej i reszty jak rozbierac to warto wymienic !!

Nie zmieniaj w ASO za taka kwote dropsow i waleczkow + uszczelek pod deklami zaworow, kup po nr nadwozia w eurocars.pl oryginalne, badz koledzy Ci zaproponuja lepsze nie chce robi komus reklamy podalem przyklad hurtowni ok 20% taniej, bedziesz mial czesci wyszukaj kompetentnego fachowca Audi szczegolnie znajacy model 2.5 i zrobisz to za polowe ceny. Zycze taniosci.


Leo

Ladny "wałek nie powiem"


:): :peace:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 13:28:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ale zlom :d :d

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 13:38:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 10:54:40
Posty: 39
Tylne miechy wydają się ok.Samochód stoi już tydzień na 3 poziomie i ani drgnie w dół. Ale sprawdzę. Wydaje mi się że w sserwis pracują kompetentni ludzi od 2,5 tdi. Rozbiąrą sprawdzą i niech robią co trzeba. cena za robociznę to około 600 netto. Niedawno pojechałem do fachowców od bmw. Za robociznę krzykneli 2.500pln. mimo że nie mieli żadnego pojęcia w tym temacie, nigdy tego nie robili w audi.

_________________
allroad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 13:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
tak, tylko III poziom sluzy tylko do trudniejszej nawierzchni chwilowo, jezdzij i zostawiaj na II - comfort nie nad uzywaj kompresora, I tak w trakcie postoju dochodzi do samopozycjonowania auta, wiec przy odpaleniu dobija, duzo wiecej niz na II zreszta poczytaj przyklejony topick przez Stamleja ktory napisal b.dobry obszerny temat na temat w/o miechow. Allroad



Aha zostawiasz na III i trzyma dlugo te wysokosc? Na vagu robiles jakas diagnostyke?

Notabenne, serwis przede wszystkim jaki? ASO serwis SS ? Wiesz jaka jest roznica pomiedzy nimi jak stad do wloszczowej.

Chlopaki dajcie mu namiary na dobry Serwis, zeby nie zostawil wiadra pieniedzy.

Czytaj

pozdrawiam

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=75011 :!!:

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 14:07:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 10:54:40
Posty: 39
Z tym trzecim poziomem to sprawa wygląda tak jakby został ustawiony jako wyjsciowy. to znaczy jeżdze na drugim. samochód zamykam i od razu podnosi go do poziomu trzeciego. Ta sytuacja jest od wymiany kompresora w aso. Ostatnio bylem w aso bo samochód podniosło do 4 pziomu i nie chciał sie opuścić. Po podłączeniu do vag stwierdzili żę jest przetarty jakiś kabel elektryczny od zaworu spustowego. wymienili kabel i po problemie. Myśle że jakby coś nie tak bylo to by vag pokazał. Jeśli chodzi o servis to jadę do sserwis Jan Sopa. Mam nadzieję że to dobrzy fachowcy.

_________________
allroad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 14:27:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
aha to OK. Pozdrawam. opisz historie po. nark.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 14:32:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sty.2008 10:54:40
Posty: 39
ok z zawieszeniem czy ok z sserwis Sopa?

_________________
allroad


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2008 20:01:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
z miechami... Sopa takze.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 16:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Mam takie pytanie czy problem z wałkami występował również w silnikach o oznaczeniu AFE lata produkcji w A8 11/1999 9/2002 w A6 do 2003 .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 19:00:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
exterminal69 napisał(a):
Mam takie pytanie czy problem z wałkami występował również w silnikach o oznaczeniu AFE lata produkcji w A8 11/1999 9/2002 w A6 do 2003 .


Jeżeli pytasz o AKE to tak, problem występuje (nagminnie).

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 20:53:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
A w AFE 2.5 tdi V6 180 KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 21:34:14 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sty.2008 23:28:09
Posty: 139
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
exterminal69 napisał(a):
A w AFE 2.5 tdi V6 180 KM


Nie ma takiego kodu AFE, jest AKE ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 21:42:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Moja wina masz racje
W takim razie co polecacie jaki motor max pojemność to 2.5 l
Myślałem jeszcze o silniku 1.9 tdi 150 km ARL VW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 21:57:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
exterminal69 napisał(a):
Myślałem jeszcze o silniku 1.9 tdi 150 km ARL VW


Miodzio silnik dla lubiących oszczędzać (w pozytywnym znaczeniu, choć spala wyraźnie więcej od AVF/AWX).
Oczywście nie jest to melodia 2,5TDi :): ale ducha mu nie brakuje... .
Minusem jest to, że nie znajdziesz go w żadnym Passacie, a "najwyższa półka" z takim motorem to model Bora ... (ja miałem Leona Cuprę 4 z ARLem) .
Do minusów należy zaliczyć (wśród używek) fakt, że poprzedni właściciele traktują ARLe jak sportwageny, co baaaardzo często (w lekkiej opcji) kończy się "zerwaną dwumasą" koła zamachowego. Rzadziej (ale też bywa) - eksploatację trzeba rozpocząć od regeneracji/wymiany turbo.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 22:04:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
Co byś polecił oczywiście z diesli z fajnym momentem i żeby w razie "w" nie wpaść w krach finansowy , poprostu żeby eksploatacja silnika była tania no i spalanie w granicy maks 8 litrów.Poezja byłoby znalezienie czegoś wytrzymałego i ekonomicznego jak legendarny już AEL tylko zęby tych nm miał więcej /;;;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 22:17:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
exterminal69 napisał(a):
Co byś polecił oczywiście z diesli z fajnym momentem i żeby w razie "w" nie wpaść w krach finansowy , poprostu żeby eksploatacja silnika była tania no i spalanie w granicy maks 8 litrów.


Moim zdaniem - w ośmiu liitrach (z biedą) "zostają" Ci tylko czterocylindrowce (np. AVF 1,9TDi) lub (ale to juz znacznie większa kasa) 2,0TDi / 170PS z technologią CR.

Jeżeli "na codzień" jeździsz w miarę "normalnie" (co wcale nie znaczy, że niedynamicznie) - polecałbym z całego serca A6/C5 lub A4/B6-B7 z silnikiem BDG i ręczną skrzynią biegów (tutaj można mówić o średnim zużyciu około 8 litrów), lub 180 konne BAU połączone z tipem i oczywiście quattro (niezniszczalny zestaw), lecz o 8 litrach można tylko pomarzyć, a do wyboru (BAU+tip) zostaje model A6/C5 lub Allroad (nie ma takiego zestawu w A4).
U Volkswagena miałbyś jeszcze Passata 4motion za znacznie mniejsze pieniądze od Audi ale z identycznym napędem jak wwym. quattro w A6-tce.

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.sty.2009 23:12:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2007 16:54:05
Posty: 231
dzięki za info kolego jutro w wolnym czasie przeglądnę maszynki z takim sercem .Jeżeli chodzi o mnie to może i być VW ważne żeby miał motor jak dzwon.Nie mogę tego BAU znaleźć w jakich latach był produkowany w VW taki sam symbol był ??Ten BAU to pewnie kawał Grosza kosztuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 07:40:07 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8317
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Celuj w 1.9 TDI - wszystkie odmiany, najlepiej te 130 konne...

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-09.2024] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sty.2009 08:32:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
exterminal69 napisał(a):
Jeżeli chodzi o mnie to może i być VW ważne żeby miał motor jak dzwon.


Passat B5 z końca produkcji modelu B5 (niektórzy nazywają go B6), czyli roczniki 2004 - 2005 byłby tutaj idealny. Technicznie pełnowartościowe quattro ale o ok. 1/3 ceny taniej niż adekwatne A6-tki.

exterminal69 napisał(a):
Nie mogę tego BAU znaleźć w jakich latach był produkowany w VW taki sam symbol był ??Ten BAU to pewnie kawał Grosza kosztuje


BAU, zarówno w AUDI jak i u VW - jest dostępny od rocznika modelowego 2004 (a więc od produkcji nie starszej, niż II-ga połowa 2003). Jednak - co bardzo ważne - podczas oględzin wybranego egzemplarza należy się bezwzględnie upewnić, że na pewno mamy do czynienia z BAU (lub np. BDG czy BDH).

Czy "kawał grosza" - to już indywidualna ocena każdego z nas, lecz wcale nie musi być drożej od egzemplarzy z silnikiem 1,9TDi ... . Ogólnie - na zakup dobrego auta w dobrej cenie trzeba poświęcić masę czasu (wielokrotnie liczonego w miesiącach), cierpliwości i opanowania nerwów ... ;) ... ale warto ... .

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: