meszrum napisał(a):
przemekk74 napisał(a):
Podsumowujac
1) Obecna wartosc 42760 jest wynikiem czyjejs ingerencji i powinno byc "dziewicze" 32768?
1. tak;
Piotruś napisał(a):
Wszystko pasi. Dla Twojego AFB wartością nominalną dla kanału 01 jest tak jak masz : 42768 .
meszrum napisał(a):
ecz w przypadku Twojego ECU domyślną wartością będzie wskazana powyżej - 42768.
Poprawiles sie Meszrum ale punkt dla Piotrusia zaliczam:)
Po wyresotowaniu wolnych obrotow jest te 742
Dawka z 001 jest na poziomie 7.5 przy 86stopniach. Silnik ma korekcje zupelnie normalne, chodzi normalnie wiec nie wiem dlaczego nie schodzi do 5.5 (taki jego urok widac)
Nie mam pojecia po co ktos podniosl te wolne obroty (moze na boxie mialo to sens?).. teraz nawet lepiej chodzi bo zniknal taki "podzwiek", ktory mialem (a juz najrozniejsze co do jego zrodla teorie slyszalem i sam wymyslac zaczynalem: od slynnej hydrauliki poprzez rurki wysokiego cisnienia a skonczywszy na za niskim czy wysokim poziomie oleju)
,Group A:,'001,,,,Group B:,'013,,,,Group C:,'014
,,Engine speed,Injected quantity,Qty adj valve,Coolant temp,,Diff. cyl.3 vs cyl.2,Diff. cyl.1 vs cyl.2, , ,, ,Diff. cyl.6 vs cyl.2,Diff. cyl.4 vs cyl.2,Diff. cyl.5 vs cyl.2
,TIME,740-840 rpm,3.0-8.0,act. time 15-25*Ck,85-105*C,TIME,-1.5 to +1.5,-1.5 to +1.5,,,TIME,,-1.5 to +1.5,-1.5 to +1.5,-1.5 to +1.5
MARKER,STAMP, /min, mg/R, CF,°C,STAMP, mg/R, mg/R,,,STAMP,, mg/R, mg/R, mg/R
,24.60,742,7.2,20.8,86.4,23.47,-1.18,0.00, , ,24.03, ,-0.39,0.00,-0.78
,26.29,742,7.5,20.8,86.4,25.14,-1.25,0.00, , ,25.67, ,-0.47,-0.08,-0.86
,27.97,742,7.2,20.2,86.4,26.83,-1.33,-0.08, , ,27.42, ,-0.47,-0.24,-0.94
,29.53,742,7.5,20.8,86.4,28.48,-1.25,-0.08, , ,28.96, ,-0.55,-0.16,-0.94
,31.32,742,7.5,20.2,86.4,30.17,-1.25,-0.08, , ,30.73, ,-0.63,-0.16,-0.94
,32.92,742,7.5,20.8,86.4,31.86,-1.25,-0.08, , ,32.35, ,-0.63,-0.08,-0.94
,34.52,742,7.5,20.2,86.4,33.51,-1.25,-0.08, , ,34.02, ,-0.55,-0.08,-0.86
Jezeli ilosc fizycznie podawanego paliwa jest stala o oscyluje to wokolicach tych 5.5 to dlaczego na defaultowym ustawieniu ECU widzi to jako 7,5?
silnik nagrzany, chodzi na N, wlaczone swiatla drogowe (ksenony), normalne korekcje (okolo 215tys przebiegu)
Pozdrawiam,
Przemek