Wszystko zalezy kto jeździł, wszystko się da popsuć jesli robisz wiecej niz 30tkm rocznie to TDi ale jesli mniej tanszy 2.0
TFSI swietny silnik dynamika exstra
( nie mylic panowie z FSI czyli z samym bezp. wtrys. PB ) jezeli umiesz zyc bez automata to kup manuala to Ci oszczedzi "niby wygody" w przypadku Audi i staconych nerwów kasy.
Co do C6 jest Stronic
QUATTRO zdecydowanie Tak, bez Q niepodchodź
Jak kupisz bez, to będziesz płakał... tyle Ci powiem z doświadczenia. Z quattro kultura prowadzenia auta 5 klas wyżej !!!
Do jakiego auta byś nie podchodził silnika, audi to tylko quattro reszta to rzecz gustu, skora i MMI masz w 90% aut jeśli jexdzisz po europie to 2.7 TDi manual quattro + program na ewent 200KM ( w trasach jesteś królem spalanie 8-9 L duzy moment obrotowy, to nie czasy zeby sie scigac na swiatlach ), silniczki b.aksamitne, TDi trzeba czyscic, kontrolowac, a nie tylko lac wache i jezdzic...(wtedy Audi Ci się odwdzięczy zreszta w TFSI juz takze ).
Wiem , ze wydajesz cięzko zarobione pieniązki nie male, jesli zalezy Ci takze na bezpieczenstwie rodziny = quattro= bezcenne - zainwestuj w fure, która spelnia te wszystkie wymagania, a pozostanie Ci bakcyl Audi i kontemplacji jazdy nim

czego nie ma Mercedes ani BMW za te cene.
Sprzedają zazwyczaj po okresach gwarancyjnych, czyli musialy byc serwisowane w ASO po nr VIN handlaz os. prywatna jezeli oprosisz poda Ci ten nr.
Z tym oto nr. vin (jest tu taki magiczny człowiek na AKP) ktory sprawdzi Ci historie owego auta & przebieg.
Wówczas masz b.dobre odniesienie czy wdepniesz w minę czy tez nie, zacznij od tego. Przebiegi zdarzaja sie male, wszystko jest mozliwe nie ma co wróżyć póki nie sprawdziszstarym dobrym sposobem.
W historii wyjdzie wszystko, tzn mniej wiecej jak kto dbal, co bylo robione nawet i po okresie gwarancyjnym.
osy4 2.7 jest ok jednostką lepszą tańsza sprawdzoną od 3.0, a co do trzeszczenia C6 jest już jak mercedesy nowe Eklassy. Niestety... Trzeba było kupić Allroada drogi by Cie nie interesowaly

, a jest to zupelnie inna bajka co A6. Jedyne co podobne to wygląda. U mnie Przebieg ponad 230tkm wymiana jednej poduszki w miechu

Zero stukow trzaskow. Ale cos za cos, koszt tez zupelnie z innej bajki. pomiedzy A6 C6, a Allroadem "glonojadem"
