.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:53:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.3E] 1992rok nie pali na jeden
PostNapisane: 02.lut.2009 15:54:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
Witam mam problem z moim audi a mianowicie podczas przyspieszania raz przyspiesza plynnie a raz cos go duzi (nie pali na jeden cylinder) tak samo jest na wolnych obrotach raz pali na wszystkie a raz na jeden nie i trzepie calym samochodem. Swiece i przewody nowe. Ciscienie na kazdym po 11,4!!! co moze byc tego przyczyna?

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Ostatnio edytowano 18.lut.2009 15:37:02 przez Dantez, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 18:11:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
prosze o pomoc kazda sugesta bedzie sprawdzona bo ja juz trace cierpliwosc do tego samochodu

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 18:15:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Na którymś cylindrze masz przebicie lub uszkodzoną świecę lub inny problem.

1) Jakiej firmy zakupiłeś przewody ? Jeśli Janmor`a od razu możesz je wyrzucić.
2) W nocy przeprowadź prosty test: podnieś maskę , uruchom silnik, nalej wody do spryskiwacza (np takiego do mycia okien). Zacznij rozpylać wodę na przewody zapłonowe. Przebicie znajdziesz bardzo szybko. To samo powtórz na wysokich obrotach (potrzebna druga osoba). W ten sposób wyeliminujesz / lub nie / problem z przewodami.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 18:17:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
przewody oryginalne audi :(

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 18:26:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
No to masz jeszcze do sprawdzenia/wymiany kopułkę z paluchem oraz oringi na wtryskach.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 18:26:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
A kopułka w jakim stanie?

Przydało by się skontrolować także rozdzielacz paliwa i wtryski, filtr paliwa kiedy był wymieniany :?:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 18:40:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Kornolio, rozdzielacz bym na razie w spokoju zostawił. Jeśli objawy są takie jak mówi właściciel że nie chodzi na 1 gar to sprawdził bym wszystko inne poza nim. Do rozdzielacza i przepływki nie ma co pchać rączek bez potrzeby bo można zepsuć.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 19:59:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
Powiem tak byla sprawdzana glowica silnik wyglada jak nowa zadnej ryski na jakim kolwiek cylindrze, moj znajomy twierdzi ze moga to byc klopoty z elektryka :( jak jest zimny wogole nie pracuje na jeden za to gdy sie rozgrzeje jest troche lepiej tzn zalapuje od czasu do czasu i pracuje plynnie. Wiem jedno ze ktos wczesniej bardzo mocno dokrecil pokrywe zaworow ze az uszczelka sie odksztalcila!

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 20:01:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
A jeszcze jedno mozliwe ze gdzies na przewodzie do silniczka krokowego jest nieszczelnosc i bedzie tak cho0dzil bo z tego co pamietam to go naprawialem juz dawno na szybko i moze zaczol znowy puszczac.

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 20:02:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
KorNoLio napisał(a):
A kopułka w jakim stanie?

Przydało by się skontrolować także rozdzielacz paliwa i wtryski, filtr paliwa kiedy był wymieniany :?:

filtr paliwa wymianialem niecale 10tys km temu. A co do wtrysku mam drugi kompletny w garazu wiec moge w kazdej chwili wymienic

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 20:04:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
Bobo napisał(a):
No to masz jeszcze do sprawdzenia/wymiany kopułkę z paluchem oraz oringi na wtryskach.

kopulke sprawdzalem i palec tak samo sa w idealnym stanie wyczyscilem je przy okazji i dalej bylo to samo :(

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 20:10:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
pewnie nic nowego nie napisze ale sprawdz lub podmień cały układ WN konkretnie kopułka i palec bo objawy wskazują własnie na niedomagania w/w.

:)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 20:14:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
no to zakupie na dniach nowe i zobaczymy dzieki za rady. czekam na inne pozdrawiam. ja musze w koncu doprowadzic do ladu ten silnik :)

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 20:50:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Dantez: nie pisz kilku postow jeden pod drugim. Uzywaj opcji EDYTUJ. !

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 21:02:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
A zapłon prawidło ustawiony :?:

Świece zostały dobrane prawidłowo do tego silnika :?:

I czy to jest pewne, że nie chodzi na jeden gar :?: Czy na wszystkich nierówno.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 22:29:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jezeli masz pewnosc ze nie chodzi na jeden gar i wiesz na ktory, to po odpaleniu, jek go potelepie pare sec. wykrec z tego garka swiece i sprawdz czy jest mokra. Bo jest mozliwe, ze jest sucha co wskazuje na to ze wtryskiwacz sie przytkal.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 22:37:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
Na pierwszy od chlodnicy. Przepraszam ze pisze kilka na raz obiecuje poprawe :) swiece dobrane katalogowo innego oznaczenia nie bylo tylko ten jeden typ wystepowal. to nie jest tak ze po odpaleniu i pare sekund bo moge zrobic 400km i bedzie tak samo pracowal tylko czesciez "zalapywal" i pracowal na wszystkie gary ale gdy wcisne gaz w podloge slysze tylko prace jak boxer i zero przyspieszenia.

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2009 22:58:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Jesli jestes pewny, ze zaplon masz sprawny i nie ma przebic, to wyciagnij wszystkie wtryskiwacze z glowicy (nie odkrecaj ich od przewodow) i sprawdz czy nie leja i czy daja ladna mgielke. Najlepiej sprawdz tez czy daja taka sama dawke paliwa. Zeby to zrobic musisz wyciagnac przekaznik pompy paliwa a nastepnie zmostkowac odpowiednie piny w gniezdzie przekaznika, zeby uruchomic pompe. Zdejmij tez pokrywe z filtra powietrza i wyciagnij sam filtr tak, zebys mial dostep do spodu klapki przeplywomierza.
Zmostkuj pompe paliwa i zostaw przeplywke w polozeniu spoczynkowym na 2 min. Z zadnego wtryskiwacza nie powinno kapac. Nastepnie podnies troche klapke. Wszystkie wtryski powinny zaczac rozpylac paliwko. Oczywiscie mam tu na mysli wtryskiwacze z glowicy - bez rozruchowego. Rozruchowy tez nie moze cieknac, a paliwo ma rozylac dopiero po podlaczeniu do niego napiecia

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 10:11:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.maja.2004 10:03:25
Posty: 103
Lokalizacja: Kielce
Heh no i ladnie okazalo sie ze przewody mam do wymiany ;) niezle po ulozeniu starych silnik od razu ladnie i plynnie pracuje i pali na wszystkie. Reasumujac jakie przewody zaplonowe polecacie? nie mam gazu i nie bede mial jakiej firmy sa najlepsze?

_________________
Audi 100 C4
klik: http://s24.bitefight.onet.pl/c.php?uid=33191


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2009 10:49:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hmmm ... pokaż zdjęcie tych "oryginalnych przewodów Audi" ... tak aby było widać producenta ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 52 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: