.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:09:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 09:12:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2391
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Przychylam się jak najbardziej do zdania rookiego, silnik ABK znajdziesz zdrowy bez problemu, jest go na pęczki wszędzie i o żadnym strojeniu nie będziesz myślał, przekładka jest Plug&Play, wiązka i całą elektryka bez zmian....Zresztą tej elektryki nie ma aż tak dużo, spokojnie sam dasz radę.....

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 13:44:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
No cóż mam powiedzieć... Dalsze losy autka...??? No na pewno wymiana silnika... Zgadza się że remont to koszt ok 1000zł ale mam jeden silnik jak pisałem 2,0 i zastanawiam się czy będzie pasić bo jest od Passata B3. W pasku jeździł do samego końca tylko coś wielkiego trafiło go z boku w bagażnik ;)

Jeśłi pasowałby od paska to mam silnik praktycznie za darmo... A co do moich planów wymiany na coś zupełnie innego (silnik) spowodowane są tym że jak mam kupić ten sam silnik, założyć stare wtryski i ma być to samo co przed śmiercią silnika bo okaże się że to wina wtrysków to chyba bym ten samochód podpalił ;)

Generalnie chodzi mi o to że raczej nie mam zamiaru wydawać 1200 czy 1300zł + x złotych jakimś mechaniką za wymiane silnika bo zwyczajnie mnie na to nie stać!

Na razie nie mam wogóle czasu na jakie kolwiek grzebanie w nim... Ale zobaczymy...

Pozdrawiam.

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2009 02:10:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Podaj kolego model silnika tego paska , zobaczę czy będzie ci działał z tym osprzętem który masz :).

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 09:47:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.wrz.2007 13:29:57
Posty: 123
Lokalizacja: Bydgoszcz
Sorki że tak długo się nie odzywałem ale mam na prawdę mało czasu na codzień... Jak tylko będę wiedział to napisze ;) Ogólnie gdybyś mi napisał czy będzie pasował z moim osprzętem od B4 to miałbym 3/4 z głowy bo jak bym wiedział na 100% że będzie pasować to tylko wstawić do warsztatu niech wymienią ;) Jak tylko się dowiem to dam znać..

Z góry dzięki! Pozdrawiam!

_________________
Było: Audi 80 B2 09.1986r.
Było: Audi 80 B4 1992r.
Było: Audi 100 2,0TD 1989r.
Było: VW Passat B3 1,9TD Variant 1991r.
Było: Audi V8 4.2 Quattro automat 1989r.
Było: Audi 80 B4 2.0 115KM 1993r.
Było: Peugeot 307 2.0 16V 2001r.
Jest: Audi 100 C4 2.6 Quattro 1993r.
Jest: Honda Pilot 3,5 V6 243KM 2007r.
Jest: BMW E46 1.9 105KM 2000r.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: