.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 19:56:53

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.8Q] zablokowane hamulce
PostNapisane: 06.lut.2009 00:22:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2008 16:35:32
Posty: 8
witam
mój problem to zablokowane hamulce na wszystkich kołach!
wczoraj po ponownym uruchomieniu auta, ale juz jadąc pedeł hamulca zrobił sie twardy (na maxa) i zablokowało mi wszystkie koła (widziałem po rozgrzanych hamulcach)!
wczesniej przejechałem troche km i nic sie nie działo! odkreciłem pompe od serwo (ktoś mi doradził) podcisnienie zassało powietrze i hamulec wrócił do normy!
udało mi sie wrócić do domu jakieś 100 km, i wszystko było ok!
a dzisiaj znów to samo!
jeżeli macie jakiś pomysł co to może być to prosze o info!
z góry dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 12:00:29 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
stawiam na jakieś cuda z podciśnieniem - coś jest mocno przypchane, podciśnienie jest większe niż powinno, naciska hamulec.... odepnij podciśnienie od serwa i zobacz czy hamulec puści. jeśli tak to szukaj w podciśnieniach.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 16:55:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Hamluce się grzeją, bo tłok w pompie sie nie cofa. A to wskazuje na zacinające się serwo podciśnieniowe lub tłoczek w pompie hamulcowej. Raczej to pierwsze.
Albo jeszcze taka opcja, że hamulec jest uruchamiany przez...silnik poprzez zasysane podciśnienie. Ale to też potwierdza diagnozę, że problem leży w serwie
Problem z serwem jest taki, że jest ono praktycznie nierozbieralne, więc w grę wchodzi zakup nowego.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 18:18:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2008 16:35:32
Posty: 8
no tak, ale jeżeli to serwo to dlaczego pedał hamulca jest ciągle twardy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2009 19:13:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
kwasek44 napisał(a):
no tak, ale jeżeli to serwo to dlaczego pedał hamulca jest ciągle twardy?

...bo pompa hamulcowa jest "dohamowana" samym podciśnieniem i dalsze wciśnięcie tłoczka w pompie hamulcowej wymaga sporej siły na pedale

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2010 08:24:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2009 09:41:42
Posty: 7
Lokalizacja: podlaskie
czy może ktoś ma schemat jak prawidłowo złożyć te kilka gratów serwa tłoczek uszczelkę i pierścień


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: