Właśnie dzisiaj z kolęgą 4ring rezaliśmy nowy termostacik do jego niuńki. A to małe fotostory dla potomnych.
Krok 1 to zdjęcie osłony pod silnikiem i spuszczenie płynu zaworem znajdującym się przy chłodnicy.
Krok 2 to zdjęcie obudowy w celu dostania się do termostatu
Pod tą obudową ukazuje nam się wąż prowadzący od chłodnicy do bloku silnika .
Krok 3 to zdjęcie węża i odkręcenie krućca plastikowego ( dwie śruby imbusowe) . Pod nim znajduje się termostat.
Krok 4 to wyciągnięcie starego termostatu i założenie nowego. Pamiętac należy aby termostat ulożony był w prawidłowej pozycji to znaczy pionowo
Krok 5 to założenie nowej uszczelki. Najlepiej przy użyciu odrobiny smaru przykleić ją na plastikowy kruciec.
z innej perspektywy
Krok 6 zakręcić kruciec
Krok 7 założyć wąż ,uzupełnić płyn, poskręcać obudowy , i cieszyć się dogrzanym TDI-kiem.
Pozdrawiam zwykły $