.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 06:18:08

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3 1,8] zmiana zegarów
PostNapisane: 08.lut.2009 17:25:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
Witam.Nie lubię zakładac nowych tematów,staram się coś wyszykac i podpiąc pod temat ale większość tego co udało mi się znaleźc dotyczy B3.
Mianowicie mam C3 z silnikiem 1,8 a w środku deskę(szeroka jak w C4) z wielkim zegarem zamiast obrotomierza :P tylko kukułki brakuje,pozatym lubię wiedzieć jak się silnik kręci no i przywykłem już do obrotomierza z poprzednich Audi :d bardzo za nim tęsknię ;) .Postanowiłem wymienic całą deskę na wersję z obrotomierzem a nawet na taką z dodatkowymi zegarami(temp. oleju,ciś. oleju,woltowmierz).Jak szaleć to na całego :D
Czytałem jak to mw. zrobic w B3 ale tam te dodatkowe zgary sa całkiem osobno i można stwożyc dla nich osobną instlację od podstaw i podłączyc gdzie trzeba a w C3 jak wiadomo wszystko siedzi w desce,teraz pytanie czy się da,i jak to zrobic aby nie zepsuć. :d aby działało jak trzeba.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 22:05:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Było milion razy.

Znajdź zegary z 5-cyl i podepnij. Zadziała.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 22:19:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
szukam,wciąż szukam :) teraz też


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 22:30:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.mar.2008 12:47:29
Posty: 1554
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Auto: buduje się
w ograniczeniu szukania podpowiem Ci, że możesz poszukać moich pierwszych postów związanych z deską. :) To Ci już znacznie zawęża obszar poszukiwań :) przy okazji. W czym tak naprawde problem ? Sama zamiana jednej na drugą ? czy jak ?

_________________
Jest:
Mercedes Benz W124 200D
VW Polo 85'
Fiat 126p
Iveco Daily

Było:
Trabant 154.5 KM i 194 NM
A8 D2 4.2 quattro
Audi 100 C3 2.0D
Audi 200 C3 2.1T quattro
Peugeot 406
Trabant 1.1
Golf III TDi
Golf II "na glebie"
VW Passat 1Z Variant
Honda VFR 750F
Fiat 126p BIS
Peugeot Partner 1.9D
Audi 80 B2 1.6D
Trabant 1.1 91'

Będzie:
Coś AWD i Turbo


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 22:47:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
problem w tym że nie wiem czy ta bajerna deska z 5cylindrówek będzie działać z silnikiem 1,8.nie kupiłem jeszcze tej deski bo nie chce się wykosztować jeżeli okaże się że nie można np.podłączyc jakoś wskaźnika ciśnieni oleju itd.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 23:11:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
no ok.według tego tematu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... lindrowych
wyjmuje starą deskę, podpinam i montuję tą z obrotomieżem i dodatkowymi zegarami i działa,tak beż dodatkowych kabli czujników i itd,jakoś trudno mi uwieżyć :/

według tego tematu:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79069
jest trochę więcej kombinacji,ale ja nie chcę deski z komputerem,wystarczy mi ta prostsza wersja.
to jak to faktycznie jest,będzie działac bez kombinacji czy trzeba będzie sie pomęczyć

bardziej pewnie by psowała jeżeli miałbym silnik 5cyl. po drugie nie wiem czy licznik nie będzie oszukiwał na moim jest 220 a na tamtych przeważnie 260km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 23:43:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.sie.2006 10:19:01
Posty: 1759
Lokalizacja: Biała Podlaska Ostrzeżen : tysiąc pięćset sto dziewięćset
http://moto.allegro.pl/item544338148_au ... turbo.html

właaaala

tylko zamiast średniego spalania jest ładowanie turbo

_________________
100 C3 2.3 NF sedan '91 - Było
80 B4 2.0 ABT sedan '94 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan '95 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL avant '95 - Było
S6 C4 4.2 AEC avant quattro '96 - Było
A6 C4 2.5 TDI AEL sedan quattro '97 - Było
A6 C4 2.8 AAH sedan quattro '94 - Było
100 C4 2.8 AAH avant quattro '93 - Było
BMW E61 530 M57N D30
BMW E39 520 M52 B20


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 01:10:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Obrotek będzie pokazywał dobrze (pod warunkiem, że nie masz gaźnika a wtrysk), prędkościomierz również. Ciśnienie oleju i temperatura oleju będzie pokazywać tylko po dołożeniu czujników. Woltomierz sprawa jasna.

Co do kompa - pokaże ci tylko średnią prędkość i czas jazdy (o ile nie podepniesz przepływomierza - przy gaźniku go nie ma...). Jeżeli będziesz miał AutoChecka - musisz więcej polatać z kablami, ale da się dużo zrobić.


Szukaj.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 01:19:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Rodzynek, a wiesz może skąd należy podpiąć sygnał spalania do BC przy AAR na K-Jetroniku-III ? Szczerze mówiąc przeszukałem sporą część netu, ale bezskutecznie. Wiem w C4 gdzie skąd idzie sygnał w każdym silniku, poza moim własnym :<

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 01:35:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Monster napisał(a):
Rodzynek, a wiesz może skąd należy podpiąć sygnał spalania do BC przy AAR na K-Jetroniku-III ? Szczerze mówiąc przeszukałem sporą część netu, ale bezskutecznie. Wiem w C4 gdzie skąd idzie sygnał w każdym silniku, poza moim własnym :<

Możliwości masz 2:
1. sygnał z komputera, pinu nie pamietam.
2. sygnał z przepływomierza, ten ktory na wyjściu podaje 0-5v (1-5v nie pamiętam dokładnie ;P )
Oba wyjścia w zasadzie identyczne, bo jeżeli bierzesz sygnał z komputera, to jest to ten sygnał który idzie do niego z przepływki :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 01:41:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.sie.2005 12:33:54
Posty: 2803
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Cabrio V6
Właśnie o numer pinu (lub dokładny sposób z przepływomierza) się rozchodzi ;)

_________________
C4 od 2005...

Audi 100 C4 AAR 1991 sedan zyclam pearl (2005 - 2012)
Audi A6 C4 AEL quattro 1996 Avant aluminium silver (2007 - 2015)
Audi Cabrio 8G ABC 1997 kabriolet brilliant black (2014 - ...) [.: TERAZ MY :.]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 01:53:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5214
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Monster napisał(a):
Właśnie o numer pinu (lub dokładny sposób z przepływomierza) się rozchodzi ;)


Miernik do ręki i do roboty, o ile się nie mylę to w C3 jest to pin 10 11 - żółty (zamienne z niebiesko-czarnym) kabel. Nie wiem jaki to będzie w C4 - schemat do ręki ;)


Wg schematu A100 z 92 roku - niebiesko-czarny kabel na 11 pinie sterownika --> http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... /fig11.pdf

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 17:58:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2009 21:14:58
Posty: 59
rodzynek napisał(a):
Obrotek będzie pokazywał dobrze (pod warunkiem, że nie masz gaźnika a wtrysk), prędkościomierz również. Ciśnienie oleju i temperatura oleju będzie pokazywać tylko po dołożeniu czujników. Woltomierz sprawa jasna.



mam gaźnik :/ ,jakie i gdzie te czujniki od oleju,woltomierz no jasna sprawa ale jak dla mnie to ciemno :| .co do komputera to sobie odpuszczę,wystarczy wersja bez kompa
o taka np.
http://www.allegro.pl/item550522306_aud ... letne.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 23:26:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2008 16:22:49
Posty: 496
Lokalizacja: Biała Podlaska
To w czym problem cena ok zamawiaj i montuj
Z woltomierzem sprawa jasna bo bedzie działał odrazu

a co do mojich zegarów mam Krótkie ale mam AC i BC czy to oznacza jakąs wersje czy moze to była zachcianka kupującego ?

_________________
Audi 100 C3 2.3 10V PB 136 PS 1990r -Sprzedane
V70 TDi - Sprzedane
Audi A6 C4 Sedan 2.8 Quattro - Sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: