.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:47:38

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 100 C4 2,3 LPG BRAK WOLNYCH OBROTÓW
PostNapisane: 09.lut.2009 22:42:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2007 20:34:07
Posty: 5
Bardzo proszę o pomoc nie wiem co się dzieje z silnikiem.
Przy odpalaniu ma zimnym silniku i na bęzynie odpala, ale zachwilę gaśnie. Jak spadają obroty wogóle nie zatrzymuje się na 1000 obrotów, jak trzymam gaz to chodzi bez problemu. Wymieniłem sondę lambde i nadal jest to samo. A od wczoraj też się to dzieje na gazie. Próbowałem podkręcić obroty ale to nic nie dało, wkręciłem całą śrubę i nic nie dało. Na ciepłym silniku niemogę wogule odpalić na bęzynie. Znacie jakiś dobry warsztat w Warszawie bo byłem w paru i nic nie poradzili, chcieli wymienić bardzo dużo żerzeczy takich jak mechaniczny wtrysk, świece, przewody, filtr, parownik. Nie wiem co robić prosze o pomoc
Zgóry dzięki

_________________
100 C4 2,3 gaz ciemna zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 01:07:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Powiedz kolego czy nie miałeś czasem strzału na gazie ?

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 07:19:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.wrz.2007 20:34:07
Posty: 5
Raz mi strzelił na gazie

_________________
100 C4 2,3 gaz ciemna zieleń


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 11:05:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
Zdejmij tą wielką czapę z przepływomierza i obejrz klapę spiętrzającą - mozliwe, że po "BUM" jest pogięta albo zablokowana - tu szukaj pierwszych problemów. Później sprawa nieszczelnego dolotu - bierze za dużo powietrza itp.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2009 11:21:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
też obstawiam zgiętą kalpke, miałem to samo po kupnie auta, mechanik jakoś ją wyprostował i jakos jeździo już drugi rok bez problemów, jeżeli dzieje sie to i na gazie i na benzynie to na pewno wina lezy gdzieś w dolocie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2009 22:29:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Klapa mogla przezyc ten stral ale jesli to sie dzieje tez na LPG to np. w dolocie powstala jakas niewielka nieszczelnosc i efekt bedzie podobny. Niewielka ilosc lewego powietrza potrafi niezle namieszac.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lut.2009 22:55:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
sprawdz bezpiecznik pod klapką czerwoną z napisem MOTOR

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: