.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 11:13:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.5 TDI V6 AKN| Trzesie Silnikiem, Bład VAG 550,
PostNapisane: 11.lut.2009 01:16:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
Witam.
Kolega ma taki przypadek z A6 2001r 2.5TDI AKN, był kilka minut temu...
Na pełna diagnostyke vagiem nie miałem dzis czasu, ale tak z przeglądniecia co sie stało.
Auto stało 2tyg w garazu, odpala i zaczyna telepac, trzasc, silnikiem, tak jakby nie chodzil na wszystkie cylindry. Autko "pali od kopa"
Za mna jak jade kłęby białego dymu, starszanie smierdzi spalinami.
W VAG bład 0550(kasuje sie ale wraca), strasznie duze korekcjie na cylindrach ok 2-3jednostki.
Tylko korekcje wg. VAG pomiedzy 1 a 2 cylinderm w normie bliskiej zera. Reszta maskarka, dochodzi do 4.

Myslałem ze to kat wtrysku, ale sam by sie nie przestawił, pozatym pali od kopa:/

W aucie calkiem niedawno remont silnika: wałki,dziwgienki,popychacze itp zwiazane z remontem v6)

_________________
Audi A4 B5 00r 1.9TDI AJM Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 09:42:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bez logow sie nie obejdzie... przynajmniej statycznych...
Bład 00550 - wskazuje na kat wtrysku poza zakresem ... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.5 TDI V6 AKN| Trzesie Silnikiem, Bład VAG 550,
PostNapisane: 11.lut.2009 09:45:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mk-Mateusz napisał(a):
Witam.
Kolega ma taki przypadek z A6 2001r 2.5TDI AKN, był kilka minut temu...
Na pełna diagnostyke vagiem nie miałem dzis czasu, ale tak z przeglądniecia co sie stało.
Auto stało 2tyg w garazu, odpala i zaczyna telepac, trzasc, silnikiem, tak jakby nie chodzil na wszystkie cylindry. Autko "pali od kopa"
Za mna jak jade kłęby białego dymu, starszanie smierdzi spalinami.
W VAG bład 0550(kasuje sie ale wraca), strasznie duze korekcjie na cylindrach ok 2-3jednostki.
Tylko korekcje wg. VAG pomiedzy 1 a 2 cylinderm w normie bliskiej zera. Reszta maskarka, dochodzi do 4.

Myslałem ze to kat wtrysku, ale sam by sie nie przestawił, pozatym pali od kopa:/

W aucie calkiem niedawno remont silnika: wałki,dziwgienki,popychacze itp zwiazane z remontem v6)

2 opcje:
1) padło zasilanie regulatora początku kąta wtrysku
2) przeskoczył rozrząd lub jest fatalnie ustawiony 550 nie wziął się z sufitu.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 11:30:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
logi statyczne oczywiście są niezbędne, lecz odnoszę wrażenie, że i tak konieczne będzie podniesienie dekli...

czy samochód po naprawie [wałki/hydraulika] pracował normalnie?



[+]
biały dym i nierówna praca po dłuższym postoju może wynikać ze zjawiska tzw. kondensacji, lecz silnik zazwyczaj przepala to zjawisko w przeciągu kilkudziesięciu sekund.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2009 11:35:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
dzieki koledzy za odp.

Po naprawie wszysto bylo OK:) Czuć było radość z V6:)
Dyn Logow to raczej strach robic:)

Ok... Dzis zrobie statyczne i dołącze....


Licze na dalsze wskazania...
ktore grupy logow beda potrzebne??? standardowo czy cos wiecej bo nie robilem nigdy dla v6


EDIT:
ona dymi jak jedzie jak z parowozu:P nagrzana don 90:)


EDIT:
gdzie znajde w 2.5tdi regulator poczatka kata wtrysku???


EDIT:
gdzie znajde w 2.5tdi regulator poczatka kata wtrysku???


EDIT:
po rozebraniu pokrywy...

spadły krzywki... dlaczego do tego doszlo...??? dwie wypadły...

_________________
Audi A4 B5 00r 1.9TDI AJM Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2009 07:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2007 08:52:08
Posty: 58
Lokalizacja: Turek
Sprawa dość stara i co dalej. Nie widzę żadnch linków.
Czy z moją przeglądarką jest coś nie tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2009 16:52:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2006 18:44:34
Posty: 56
skoro jestes zainteresowany to tu kontynuacja:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=93427&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=

_________________
Audi A4 B5 00r 1.9TDI AJM Sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: