.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:33:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Różnice KE- jetronic w silniku 2.0 RT a 2.3 NF (NG)
PostNapisane: 07.lut.2009 22:02:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Suchajcie mam pytanko. Mianowicie chciabym dowiedziec sie jakie sa roznice pomiedzy calymi ukladami wtryskowymi w tych silnikach. Mam mozliwosc zakupic dosc tanio kompletny przeplywomierz od silnika RT. Czym sie roznia miedzy soba?? Czy warto ??

RT którego oglądałem wyposarzony jest w KE II jetronic, czyli wizualnie to samo co ja posiadam. Numer na tabliczce rozdzielacza różni się ostatnimi dwoma cyframi;/


Jeśli temat już był to przepraszam, mi wyszukiwarka nic nie wskazała;/[/code]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 13:08:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
No nie mówcie, że nie wiecie;] Połowa z Was wychowała się wśród takich aut;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 13:10:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A co się popsuło, że chcesz wymieniać?

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 15:11:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Nie dość, że mój sika do filtra jak nigdy to jeszcze jest zmęczony jakimiś "żółtymi" rączkami;/ Ten którego namierzyłem jest w miare żywy, nie cieknie, nie jest zdekompletowany. Pozatym mój ma uszkodzony potencjometr klapy spiętrzającej;/


Chodzi mi poprostu czy wtryskiwacze różnią się wydajnością, średnica leja klapy czy jest mniejsza?? Śmiem podejrzewać, że cały układ gabarytowo zewnętrznie jest identyczny. DZięki czemu miałbym miepołamaną obudowę filtra, ruzy zasilające w powietrze "portki";] i jeszcze wiele takich śmieci;] Pozatym brałbym "pełną" deskę rozdzielczą wraz z czujnikami.

Hurtowe zakupy sa tańsze;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 15:39:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Możesz go spokojnie wykorzystać.
Nawet K-jetronica mógłbyś zamontować, tyle że musiałbyś nabyć rozdzielacz wraz z regulatorem termicznym ciśnienia paliwa...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 16:04:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Orientujesz się może, jak ma się sprawa wtryskiwaczy?? Czy są jakieś znaczne różnice??

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 16:04:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Moim zdaniem będzie pasowało.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 16:08:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
TA !! Szkoda tylko, że to ja będę sprawę testował;/

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 17:01:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Simon_pg0 napisał(a):
Orientujesz się może, jak ma się sprawa wtryskiwaczy?? Czy są jakieś znaczne różnice??

Spokojnie dadzą radę. Sprawdź sobie tylko, czy dobrze rozpylają...
Różnicą w nr (jeśli będzie) się nie przejmuj - NF ma nie wiadomo dlaczego takie jak w 2.2T (literka C bądź F na końcu, a większośc wolnossących R5 ma z literką A lub bez).

Jakie tam testowanie...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lut.2009 22:14:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Jutro zbieram graty z auta. Okaże się co będę miał a czego już nie. Co będzie sprawne a co nie. Pożyjemy zobaczymy;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lut.2009 20:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
No i mam graty;] Koszt to równowartość nowej 13'tki. Myśle, że warto szczególnie, że wyrwałem wszystko co z wtryskiem zwiazane;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 08:13:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
No i sa pierwsze różnice. Wlot rury zasilającej w powietrze do filtra jest mniejszy. Na średnicy około 10mm.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2009 17:54:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Simon_pg0 napisał(a):
No i sa pierwsze różnice. Wlot rury zasilającej w powietrze do filtra jest mniejszy. Na średnicy około 10mm.

Hehe... "Wlot rury zasilającej w powietrze do filtra" to nie jest częścia ukł. wtryskowego :peace: - a chyba o to pytałeś...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lut.2009 14:26:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
No nie, ale kupiłe wszystko i skoro już na pierdołach sa różnice wskazywac to może, że dalej schody też będą;/ Cóż, teraz mam za dożo pracy przy autach klientów. O swoim pomyślę jak czas będzie;]

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: