.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 21:36:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [b4 quattro V6] Co wymienić w tylnim zawieszeniu (pływa)
PostNapisane: 12.lut.2009 10:50:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2005 15:50:14
Posty: 195
Lokalizacja: Sieciechowice (Krakow)
Auto: a6 c5 99 apu
Witam, krótkie pytanie dotyczące zawieszenia a audi b4 sedan quattro V6, co wymienić, auto ciut pływa na drodze (pewnie wytrzepane wszystko bo slychac ciut juz):

1. ile tulejek na wachaczach, drążków, i łaczników, ewentualnie gdzie tanio kupić w krakowie ??
2. łożysko chyba jedno wyje koło setki, chyba ze dyfer albo koła, jesli nie byly by drogie to tez wymienie bo nie ma sensu 2 razy robić... ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:41:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2006 13:34:01
Posty: 300
Lokalizacja: Słupsk- Irlandia
A pomyślałeś o amortyzatorach... Nawet jak na badaniu "wychodzi" że są dobre, to jeżeli mają nalatane 200tkm to nadają się tylko do wymiany...
Pozdrowienia :peace:

_________________
2001 Allroad 2.5 Tdi 180 AKE 134tys. mil - było
2007 A6 Avant 2.0 Tdi 140 BRE 112tys. mil - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 11:49:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.cze.2007 18:44:32
Posty: 153
A ja proponuję udać się na stację diagnostyczną i przetrzepać auto, będziesz wiedział które elementy są do wymiany, bo przez takie diagnozy na odległość wydasz niepotrzebnie kasę. Mi udało się niepotrzebnie wymienić N75, bo pożałowałem parę plnów na diagnozę.
A jak będziesz naprawiał to proponuję wydać trochę więcej na części i kupić lemfordera - poznane z autopsji, chciałem zaoszczędzić i 2 razy płaciłem za robotę i geometrię.

_________________
Audi `92 B4 1Z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 12:28:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2005 15:50:14
Posty: 195
Lokalizacja: Sieciechowice (Krakow)
Auto: a6 c5 99 apu
sir dimmus nie wiem co to jest N75 ;), chodzi mi głównie o to ile jest elementow co sie wymienia podstawowo tak jak np z przodu gałki tulejki wahacza i łaczniki te fajkowate... ogólnie , i koszt + - ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 15:11:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
bieresz se pan etke albo vagcat, otwyrasz sobie : A80Q/1995/5/05/bild 505-30 - spisujesz numerki oem i wklepujesz w allegro/intercarsa/swojego sklepikarza z częściami - i już wszustkow wiesz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 15:21:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
... i łapiesz się za głowę ;)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lut.2009 16:39:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
quattrofan napisał(a):
... i łapiesz się za głowę ;)


Dopiero jak zapragnie amorków :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lut.2009 23:35:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Taaaaaaaa, amorki piknie kosztują;] Zdecydowanie polecam BILSTEIN B6. Ja w moim ustrojstwie wymieniłem i pływanie w 75% ustało. Tuleje się konczą stąd owa reszta.

Tulejki to pikuś. Byłem pod autem ale już mi uciekło z głowy.

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 20:18:18 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
W swoim byłym B4 AAH quattro też miałem to pływanie. Na diagnostyce wyszło, że amory przód ok, tył z jednej strony 60%, z drugiej 40%. Wymieniłem oba z tyłu z pływanie ustało. Kupiłem 2 nówki Monroe i wydałem ok.500zł za oba (2 lata temu) + jakieś tulejki, które nie pamiętam już ile kosztowały, w każdym razie nie dużo. Co ciekawe na kolejnym pomiarze, po wymianie amorów wyszło że tył ma po 50% na stronę ;) Podobno gazówki trzeba mierzyć pod obciążeniem.

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: