co do paskow
to w latach 2000-2004 na pierwszy montaz szedl conti zawsze
rolki to
skf lub ruvielle , w zaleznosci jaka partia przyszla
o pompach wody nie moge nic napisac bo poprostu niewiem
ale , jak brac cos dobrego w dobrej cenie to
HEPU , najmniej reklamacji
hubos21 napisał(a):
jakby każdy zmieniał zawsze cały rozrząd to nie było by problemów z pękającymi paskami, pseudo mechanicy i ciemni właściciele żeby zaoszczędzić zmieniają sobie pasej zostawiając stare rolki i to jest przyczyną pękania większości pasków a wiadomo, że gatesow będzie najwięcej zerwanych bo schodzi ich multum
no nie zawsze , jak z moim mechanikiem , zawsze umawiam sie tak ze rozbierze i zobaczy , jak cos jest ok , to zostawiamy , zmieniam samochod co pol roku i trzepie duze przebiegi , ale nigdy nie mialem problemow , a nieraz juz zdarzylo mi sie rozrzad o 20 tys na takich zostawianych czesciach przeskoczyc
a jak stac cie 21 letni chłopcze na wydawanie po 100-200 zł od tak to czemu nie , ja tez tak robilem do momentu az przetali mnie utrzymywac rodzice ,
niemniej jednak jestem zdania ze rozrzad robi sie kompletnie
no wiec nie czas na mój życiorus, co robie, kto mnie utrzymuje, robie 50 000km rocznie gdyż mam swoją firme i używam mojej audi jako "służbówki", każdy powinien jeździć takim samochodem żeby go było stać na jego eksploatacje, u mnie w ACE wymiana rozrządu to pasek i najprostsza rolka jak w vw golfie II, koszt? 180zł, naprawde niezły mechanik skoro spojrzy na rolke i już wie, że jeszcze jest dobra, a Ty jesteś jeszcze lepszy niż on bo przeczytasz posta i wiesz kto ile ma lat, gratuluje