.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:54:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 2,5 TDI] Wyciek paliwa
PostNapisane: 20.lut.2009 07:51:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 12:24:54
Posty: 6
Witam
Co to może być czuję rope przy wstrysku Proszę o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co to może być Audi a 6 c5 99 rok 2.5 TDi 150 KM
PostNapisane: 20.lut.2009 08:27:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
salem napisał(a):
Witam
Co to może być czuję rope przy wstrysku Proszę o pomoc

moze cieknie tam ropa? Moze na wtrysku gdzies? moze na wezach przelewowych? a moze to nie ropa a olej podciekajacy z gumki w pokrywie zaworow (miejsce przechodzenia wtrysku przez pokrywe zaworow

Umyj, zawiaz kokardke jakas ladna na wtrysku i obserwuj czy syf idzie "z gory" i ubrudzi kokardke czy bedzie szedl od pokrywy
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 08:36:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 12:24:54
Posty: 6
dzięki za pomoc jak jest wtrysk to cienie czysta ropa a jaki moze byc koszt naprawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 11:40:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Paliwo może wyciekać z wtryskiwacza na kilka sposobów. Może to być uszkodzenie węża powrotnego i wtedy koszt jest żaden prawie bo wymieniasz tylko wężyk. Wyciek może pojawiać się pod śrubą "powrotu". Śruba uszczelniana jest dwoma cienkimi miedzianymi pierścieniami. Koszt takich pierścieni jest niewielki i mają taki numer: N 013 804 2

Najkosztowniejsza nieszczelność pojawia się jednak gdy osoba przykręcająca rurę ciśnieniową uszkodzi jej końcówkę. To znaczy zbyt silnie dokręcona nakrętka powoduje uszkodzenie ( zdeformowanie ) części przylegającej do wtryskiwacza co wiąże się z koniecznością wymiany rurki , a zasadniczo trzech.

Sprawdź co naprawdę jest powodem nieszczelności.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 12:00:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
sruba uszczelniacza te 2 miedziane podkladki jak kolega w/w.
Lub zaszlo juz zdeformowanie rury koncowki od wielokrotnego odkrecania i przykrecania, czesto tak jest.

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 13:07:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 12:24:54
Posty: 6
a jakie sa koszty takeij wymiany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lut.2009 15:40:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Ale wymiany czego , bo nadal nie wiesz gdzie leży usterka .. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: r
PostNapisane: 21.lut.2009 15:28:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 12:24:54
Posty: 6
dlaczego wydaje mi sie ze uklad sie zapowietrzył poniewaz przewody paliwowe sa mokre i jeden nawet sie "okreca na wtrysku" i wywala paliwo przez przewód i nie idzie na wtryski w poniedzilek zawioze go do mechnika a jesli nie to do poprzednika i sie skonczy przygoda z audi


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: