.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:45:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ACQ 2.3 7A] Idle switch - 054 133 093 Czym można zastąpić ?
PostNapisane: 19.lut.2009 12:27:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lip.2005 14:27:57
Posty: 77
Lokalizacja: z południa
Jak w temacie - czym zastąpić taki wyłącznik ? Czy zwykły mikrostyk wystarczy, czy trzeba jakiegoś bardziej pancernego ? Dodam, że przemiły pan w jednej takiej firmie handlującej audi powiedział, że już tego nie robią, na magazynie nie ma - jednym słowem kicha.
Dziękuję za wszelkie rozsądne podpowiedzi.

Pozdro,
ksms


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lut.2009 15:38:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
masz starsza wersje z zewnetrznym miroswitchem. nowsze mialy go wbudowanego w potencjometr przepustnicy.

generalnie kazdy mikroswitch zwierający po wciśnięciu powinien działać, nie płyną tam jakieś duże prądy, poprostu daje sygnał do sterownika. jakby dobrze poszukać w to pewnie udło by się znależć jakiś podobny z otworami na śrubki.

tutaj troche danych:
http://www.20v.org/throttle.htm

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 00:14:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2008 22:02:25
Posty: 497
Lokalizacja: Gdańsk
Jesli jest zewnętrzny to może podejdzie od 2.3 10V??

_________________
Audi 100 QUATTRO C3 2.3NF ( BYŁO )
Audi V8 D11 4.2 ( BYŁO )

Audi Coupe QUATTRO B2 2.2 10V
Audi 200 2.2 20V Turbo Quattro Avant
Audi 200 2.1 10V Turbo Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 00:42:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
ja jeżdżę bez, z zaślepionymi dziurami po nim, i jest ok, tylko trzeba przy zapalaniu lekko gazu i trzymać go przez minutę dosłownie na 1200 obr., żeby lekko się zagrzał, a potem ładnie chodzi.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 09:24:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
quattrofan napisał(a):
ja jeżdżę bez, z zaślepionymi dziurami po nim, i jest ok, tylko trzeba przy zapalaniu lekko gazu i trzymać go przez minutę dosłownie na 1200 obr., żeby lekko się zagrzał, a potem ładnie chodzi.

Ale ty piszesz o silniku krokowym (Ilde Stabilisation Valve), a kolega pyta o włącznik uruchamiający ten krokowiec.

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 09:47:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
oh... sorry :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: