.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:26:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ 100 C4 2.0 16v 93r] problemy z obrotani i paleniem!
PostNapisane: 21.lut.2009 13:28:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2009 13:06:05
Posty: 6
Lokalizacja: Raszyn "Pruszkowskie"
Witam wszystkich klubowiczów :607: Pisze na forum z dosyć dużym problemem z którym nie radze sobie już od 1,5 roku jak mam swoja niunie.
Moje qautko jak jest zimne to oczywiście jak zawsze jest odpalane na benzynce (lato, jesień, zima, wiosna) odpala cudnie rozrusznik wym. akumul. więc pali odrazu ale po 3 min spada na obrotach ni nawet potrafi zgasnąć, wtedy dalej ja odpalam na benzynie bo jeszcze gaz nie zaskoczy, ale odrazu spada z obrotów i telepocze się ale chodzi.
Po 10 min przerzucam ją na gaz i jest też źle ale w drógą strone podchodzi do 20 tyś obr. i tak se skacze od 12 do 20. Nie kryje że mam problem z membraną która steruje powietrzem jest zblokowana i kichnoł mi już nie ras ale nie jest wygięta.

PS.Drodzy Audi maniacy pomużcie mi bo naprawde kupiłem to autko i chce je dopracować a nie mam tu u siebie dobrego mechanika który by chciał się tym zająć więc chce sam to zrobić.

Za wszelkie rady i pomoce z góry dziękuje. :!!:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 13:32:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Jak sam piszesz, że masz problem z klapa spiętrzająca, to zajmij się najpierw rozwiązaniem tego problemu, a możliwe, że przy okazji rozwiążesz także pozostałe.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 13:36:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2009 13:06:05
Posty: 6
Lokalizacja: Raszyn "Pruszkowskie"
i tu właśnie jest problem bo nawet nie wiem jak do tego mam sie wziąść. A czy to morze być też problem z tym że więcej pali??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 13:46:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolego ja bym na twoim miejscu pierwsze co zrobił to wyjął silniczek krokowy odpowiedzialny za sterowanie obrotami i go wymył benzyną. Jeżeli to nie pomoże to zdejmij gumę z przepływomierza i zobacz czy klapa spiętrzająca porusza się lekko bez oporów. Ustawienie klapy powinno być na naklejce w środku przepływomierza.(tzn dane dotyczące przerw pomiędzy klapką a obudową)

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 14:10:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
rookie napisał(a):
Kolego ja bym na twoim miejscu pierwsze co zrobił to wyjął silniczek krokowy odpowiedzialny za sterowanie obrotami i go wymył benzyną. Jeżeli to nie pomoże to zdejmij gumę z przepływomierza i zobacz czy klapa spiętrzająca porusza się lekko bez oporów. Ustawienie klapy powinno być na naklejce w środku przepływomierza.(tzn dane dotyczące przerw pomiędzy klapką a obudową)

Cytuj:
Nie kryje że mam problem z membraną która steruje powietrzem jest zblokowana i kichnoł mi już nie ras ale nie jest wygięta.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 14:20:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2009 13:06:05
Posty: 6
Lokalizacja: Raszyn "Pruszkowskie"
dzięki koledzy w poniedziałek biore sie za silniczek krokowy wymyje go, tylko jedno gdzie on sie znajduje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 14:29:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2009 13:06:05
Posty: 6
Lokalizacja: Raszyn "Pruszkowskie"
rookie napisał(a):
Kolego ja bym na twoim miejscu pierwsze co zrobił to wyjął silniczek krokowy odpowiedzialny za sterowanie obrotami i go wymył benzyną. Jeżeli to nie pomoże to zdejmij gumę z przepływomierza i zobacz czy klapa spiętrzająca porusza się lekko bez oporów. Ustawienie klapy powinno być na naklejce w środku przepływomierza.(tzn dane dotyczące przerw pomiędzy klapką a obudową)


i tu jest też problem że ta klapa spiętrzająca stoi i nie chce się ruszyć jak właśnie teraz zauwarzyłem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 14:45:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Jeżeli jest w układzie ciśnienie paliwa, to klapa będzie chodziła ze sporym oporem, po kilku ruchach, góra dół, ciśnienie opadnie i klapa zacznie poruszać się lekko, (wszystko przy wyłączone pompie paliwa).

Ma być wyregulowana tak jak rysunek na niej pokazuje i poruszać się w całym zakresie bez żadnych zacięć, no i przede wszystkim ma być prosta.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 14:49:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2009 13:06:05
Posty: 6
Lokalizacja: Raszyn "Pruszkowskie"
DOBRA LUDZISKA W PONIEDZIAŁEK SIĘ RZUCE DO KUMPLA NA GARAŻ I ZOBACZYMY A NA DODATEK SKOCZE NA KOMPA Z MOIM AUTKIEM. TO DO W TORKU MORZE BEDZIE LEPIEJ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 15:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.gru.2005 07:45:23
Posty: 672
Lokalizacja: okolice Krakowa
To silnik na mechanicznym wtrysku. Podpięcie do kompa nic ci nie da.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2009 15:16:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Madness napisał(a):
To silnik na mechanicznym wtrysku. Podpięcie do kompa nic ci nie da.


Amen :)

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 07:48:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.lut.2009 13:06:05
Posty: 6
Lokalizacja: Raszyn "Pruszkowskie"
Witam :P jednak podłączenie pod kompa dało :P cytuje maechanika "do wymiany jest cały ten układ sterujący membraną, komp pokazuje zblokowanie membrany. k****........ Ludziska powiedzcie mi co powinienem teraz z tym zrobic!?!?! rozkręceć i robic to samemu czy lepiej posłuchać mechaniora i wymienić całą część?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 10:57:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
@NIOŁ napisał(a):
Witam :P jednak podłączenie pod kompa dało :P cytuje maechanika "do wymiany jest cały ten układ sterujący membraną, komp pokazuje zblokowanie membrany. k****........ Ludziska powiedzcie mi co powinienem teraz z tym zrobic!?!?! rozkręceć i robic to samemu czy lepiej posłuchać mechaniora i wymienić całą część?


Kurna prawda ACE dało się już diagnozować Vagiem, to prawda.

Chodzi ci pewnie o klapę przepływomierza, albo będziesz się sam z tym bawił, albo kupisz całą przepływkę z rozdzielaczem.

Jak masz ochotę na zabawę to czytaj:

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... +obrot%F3w

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 20:12:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
standard w ace na gazie - uszk. potencjometr połozenia klapy spiętrzającej, wymienic potencjometr i skalibrowac uklad.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2009 20:49:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
@NIOŁ napisał(a):
Witam :P jednak podłączenie pod kompa dało :P cytuje maechanika "do wymiany jest cały ten układ sterujący membraną, komp pokazuje zblokowanie membrany. k****........ Ludziska powiedzcie mi co powinienem teraz z tym zrobic!?!?! rozkręceć i robic to samemu czy lepiej posłuchać mechaniora i wymienić całą część?


A samochodu nie proponował wymienić ? :diabel:

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: