Samochód to Audi A6 C6 3.0 TDI Tip z '04 z przelotem 137'700km (sprawdzony)
Sytuacja wygląda tak:
W mieście w trakcie brania zakrętu zapaliła się kontrolka ESP z dźwiękiem ostrzegawczym. Zaznaczam, że nie było ślisko a zakręt był brany spokojnie i powoli z leciutkim dodaniem gazu. Ponieważ kontrolka nie zgasła, po 50 metrach zatrzymaliśmy się. Tata poddenerwowany, że coś jet nie tak zgasił na D... dopiero potem przełączył na P
Po chwili chciał włączyć silnik i już się nie dało. Po kilku próbach zaczęła mrugać kontrolka kontrolka świec.
Tak się złożyło, że miałem przy sobie laptopa z VAG'iem i interfacem, ale kompletnie się na nim nie znam, bo mam go od dopiero dziś. Udało mi się jednak zczytać błędy:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Wotan
Chassis Type: 4F - Audi A6 C6
Scan: 01,02,03,05,06,07,08,09,0E,15,16,17,19,28,36,37,3D,42,46,47,4F,52,53,55,56,57,61,62,65,67,69,72,76,77
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 4F0 910 401 F
Component: 3.0L V6TDI G000AG 0030
Coding: 0011772
Shop #: WSC 02335
8 Faults Found:
17426 - Intake Manifold Runner (Bank 2): Lower limit not reached
P1018 - 001 - Upper Limit Exceeded
18061 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1653 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent
17055 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0671 - 001 - Please Register/Activate
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11) Electrical Fault
P0672 - 001 - Upper Limit Exceeded
17057 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0673 - 001 - Please Register/Activate
17058 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0674 - 001 - Please Register/Activate
17059 - Cylinder 5 Glow Plug Circuit (Q14) Electrical Fault
P0675 - 001 - Upper Limit Exceeded
17060 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0676 - 001 - Please Register/Activate
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
End
Co to może być i czy coś można z tym zrobić, żeby chociaż na kołach do domu/warsztatu dojechać ?
Wiem że w jednym z wątków były poruszane błędy 17055-17060, ale tamten odpalał a nasz nie
Co oznaczają błędy 17426 i 18061 ?
EDIT:
Samochód został przecholowany (kilkaset metrów) na parking strzeżony, bo do specjalisty jest zapisany na piątek rano.
Co dziwne po kilkugodzinnym postoju (z trudem) odpalił, ale zaczął pokazywać za niskie ciśnienie oleju, więc niezwłocznie zgasiliśmy.
Czy ryzykować jazdę (kilkanaście km do warsztatu) jak zapali, czy laweta ?
Pozdro
matitam