Jack napisał(a):
Wszystko masz dobrze, nigdy nie pokazuje wtrysku odpowiedzialnego za sterowanie (ten z kabelkiem) ponieważ uważany jest jako punkt odniesienia czyli 0,0 . Silniki te mają to do siebie, że jak trzymasz gaz w podłodze to zaczyna się dymek ciemny z tyłu od 3000 tys/obr . Zaślep EGR wstawiając dwie blaszki przed i za grzybkiem to zmniejszy dymienie a dodatkowo jak chcesz do zmniejsz dawkę paliwa w bloku 001 ( masz tam okolo 3,7 mg a zrób na 5 mg niby większa ale faktycznie jest mniej paliwa ) auto będzie mniej zrywne ale dymek zniknie.
Dymek czarny idzie nawet jak się trochę wciśnie pedał gazu. Nie mówię tutaj o pełnym bucie bo to zrozumiałe.
EGR raczej nie chciałbym zaślepiać, skoro tam jest to niech zostanie.
A co do zmniejszenia dawki paliwa, jak to zrobić? Bo jeszcze nigdy nie robiłem tego typu zadań
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)
ale czas się nauczyć.
Mógłbyś opisać jak to zmienić i w jakich blokach patrzeć.
ma się rozumieć że Zwykłym Vag-com da się sie to zrobić??