maar79 napisał(a):
Kolego własnie czytam dokładnie co piszecie i stad moje pytania. Jesli jest jak piszesz i zawór DV nie ma prawa zawiesic sie w pozycji zamknietej to teoretycznie nigdy nie powinno byc sytuacji kiedy odbite powietrze cofa sie w kierunku turbiny i powoduje jak tu ktos napisał jej "chichotania" własnie z przyczyny DV. Chodzi mi tylko aby moc okreslic dokładnie przyczyne tego szarpanego odgłosu w moim aucie po zamknieciu przepustnicy.
Bo jesli masz racje i zawor nie moze zawiesic sie w pozycji zamknietej to w sumie moge wykluczyc że odgłos ma swoje źródło w turbinie na ktora wpada cofajace sie powietrze.
Lukasik napisał(a):
w przypadku uszkodzenia sie membrany(dziura) w DV już sie nie otworzy.
wyjmij ten dv z samochodu i sprawdz go, to 5 minut roboty. dmuchnij/zassaj w cienki krociec, nie powinien przepuszczac (szczelna membrana) na sprawnym. jesli jest ok to jeszcze, wymontuj cienka rurke idaca od DV do kolektora ssacego i sprawdz jej szczelnosc. wloz tak jak wyjales. wszystko w temacie.