photokom napisał(a):
Zreszta jesli ta Twoja glowica nie jest popekana to za 300-400 zl spokojnie ja zregenerujesz. Ale dopuki auto nie przepala za duzo oleju to nie przejmuj sie nia.
Jeszcze nikt nie poruszył tematu turbiny, a to ona może puszczać olej...
photokom napisał(a):
Skup sie na maglu. Wymien przekladnie i zobacz co bedzie z hamulcami. Piszesz ze masz serwo, ale wydaje mi sie ze masz dwusekcyjna pompe hydrauliczna, ktora sluzy do zasilania wspomagania kierownicy i wspomagania hamulcow. To ze jest za niskie cisnienie w obwodzie hamulcow moze wynikac z wyciekow, a szczegolnie przeciekow wewnatrz maglownicy (na tloku). Jest bardzo prawdopodobne, ze jak wymienisz maglownice na sprawna to zniknie tez problem z hamulcami.
Nic się nie zmieni. Jak sam napisałeś, pompa jest dwusekcyjna. Nawet gdyby olej swobodnie przepływał przez magiel, to hamulce na tym nie ucierpią - są w innej sekcji.
Ponadto wszystko to co wzmacnia siłę hamowania to serwo. Niezależnie od systemu (tu jest nadciśnieniowe hydrauliczne).
photokom napisał(a):
Zeby ja wymienic nie musisz zrzucac glowicy. Przy odrobinie smykalki do mechniki sam sobie ja bez problemu przelozysz. W koncu wystarczy odkrecic kilka srubek
Pocieszaj pocieszaj, jak się nie uda łatwo to jeszcze się kolega na męczy
. W jednym poszło mi bez zgrzytów (to jest raptem 6 śrub), w drugim zdejmowałem prawy błotnik, żeby mieć wygodny dostęp do zapieczonych a potem urwanych śrub...