.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 14:28:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:01:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sty.2006 11:47:02
Posty: 86
Lokalizacja: Siedlce
jaro2124 napisał(a):
Zastanawiam sie czy moze zastosowac bardziej gęściejszy olej, moze to pomoze


raczej nic, ja mam 10w40, a powiedz mi co Ci tam robił ??

_________________
A6 avant 2.4 2002
było Audi A6 avant 2.6 V6 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:13:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
A czy nie można podjechać do warsztatu przedstawić problem i poprosić o ocenę kosztów. Jak usuną to zapłacić rachunek , a jak nie znajda przyczyny podziękować i pojechać do innego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:23:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Ten mechanik u którego byłem stwierdził na poczatku ze to na pewno któras z rolek tak stuka - ale niestety, łańcuszka nie sprawdzał bo jak powiedział za duzo roboty- trzeba według niego pół silnika rozbierac , a na pewno jest dobry bo pytał drugiego "speca" a tamten powiedział mu ze te łańcuszki wytrzymuja 500 000 km..spece


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:26:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Tak ze w sumie auto stało u niego 1.5 tygodnia i usunął tylko wyciek na wale....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:29:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
No tak , najmniej się napracuje najwięcej zarobi. A finał będzie taki że za chwilę będziesz miał rozpinany rozrząd znowu. Bo może tak być.

Ja sugeruje tak bo tak właśnie na te rzeczy patrze. Żebyś nie wydawał pieniędzy w nieskończoność, jedź do warsztatu i powiedz. Puka stuka , ma nie stukać nie pukać. Będzie pukać nie płacę. Bo innym sposobem wydasz jeszcze sporo pieniędzy bez sensu.

No i oczywiście niech stwierdzą przyczynę a później zrobią wycenę.

To tyle organizacyjnych rad, a jeśli chodzi o techniczną sprawę chętnie bym coś podpowiedział ale takie rzeczy niestety trzeba słyszeć. Słyszeć a czasem nawet i to nie wystarczy bo trzeba gdzieś tam zajrzeć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:45:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Ciezko o dobrego mechanika, potrafia tylko pieniadze za nic brac..Tak tez uczynic bede musiał, a tak a'propos faktycznie trzeba rozebrac pół silnika aby dobrac sie do łańuszka ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:51:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jeżeli piszesz o łańcuchach napędzających wałki to to nie taki diabeł straszny jak go malują

Musi być zdemontowany zderzak
Wzmocnienie przednie jak do rozrządu odsunięte o jakieś 15 cm
Luźny pasek rozrządu i zdjęty z kół wałków.
Zdemontowana pokrywa głowicy
Odkręcone równomiernie dwa wałki wraz z napinaczem.

Potrzebujesz klika nowych uszczelek żeby to poskładać i koniec.


Jeśli chciałbyś dostać się do łańcucha pompy olejowej to:

Podwieszony silnik od góry
Obniżona belka zawieszenia
Spuszczony olek
Zdemontowane miski górna i dolna

Miski są na silikon więc nie wymagają uszczelek. Jeśli chcesz to zrobić solidnie używasz białego silikonu z ASO i nie ma śladu po ingerencji.

Mierzyłeść ciśnienie oleju tego silnika ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 21:59:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Jeszcze nie mierzyłem ale musze to zrobic, dziekuje za wskazówki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lut.2009 22:57:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sty.2006 11:47:02
Posty: 86
Lokalizacja: Siedlce
Lotus napisał(a):
Jeżeli piszesz o łańcuchach napędzających wałki to to nie taki diabeł straszny jak go malują

Musi być zdemontowany zderzak
Wzmocnienie przednie jak do rozrządu odsunięte o jakieś 15 cm
Luźny pasek rozrządu i zdjęty z kół wałków.
Zdemontowana pokrywa głowicy
Odkręcone równomiernie dwa wałki wraz z napinaczem.

Potrzebujesz klika nowych uszczelek żeby to poskładać i koniec.


Jeśli chciałbyś dostać się do łańcucha pompy olejowej to:

Podwieszony silnik od góry
Obniżona belka zawieszenia
Spuszczony olek
Zdemontowane miski górna i dolna

Miski są na silikon więc nie wymagają uszczelek. Jeśli chcesz to zrobić solidnie używasz białego silikonu z ASO i nie ma śladu po ingerencji.

Mierzyłeść ciśnienie oleju tego silnika ?


a powiedz mi kolego jakie cisnienie powinno byc, bo moze i ja bym zmierzył, moze właśnie od tego trzeba by zaczac.

_________________
A6 avant 2.4 2002
było Audi A6 avant 2.6 V6 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 21:44:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Moze to jest rozwiązanie do naczego problemu - słabe cisnienie oleju przez co napinacz zle napina łańcuszek. Ja tez dołączam sie do pytania - jakie powinno byc prawidłowe cisnienie oleju w takim silniku 2.4 v6??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 19:16:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
I wie ktoś jakie powinno być prawidłowe cisnienie oleju w silniku 2.4 v6????


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 19:28:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2008 19:45:13
Posty: 21
przyczyna moze byc tez olej pelno podrubek krazy co do pompy to kolega w a4 musial zmienic i mechanik mówil że i v6 też padaja


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 11:10:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sty.2006 11:47:02
Posty: 86
Lokalizacja: Siedlce
edem napisał(a):
przyczyna moze byc tez olej pelno podrubek krazy co do pompy to kolega w a4 musial zmienic i mechanik mówil że i v6 też padaja


a skąd wiedział że pompę oleju trzeba zmienić, całkiem padła, lub czy poczymś można poznać ze słabo tłoczy olej.

_________________
A6 avant 2.4 2002
było Audi A6 avant 2.6 V6 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 17:50:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.paź.2008 19:45:13
Posty: 21
uniego juz bylo calkiem zle bo zaczela sie zapalac kontrolka oleju choc to czasami wina oleju


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.mar.2009 16:03:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Cos nowego w sprawie? Ja dalej sie borykam z problemem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2009 20:22:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Kolego Kajoj uporałes sie moze z problemem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 23:03:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sty.2006 11:47:02
Posty: 86
Lokalizacja: Siedlce
jaro2124 napisał(a):
Kolego Kajoj uporałes sie moze z problemem??

witaj, nic anic jutro mam podjechac do znajomego ma zmierzyc ciśnienie oleju, ale ostatnio na jednej stacji kontroli widzialem taki plakat firmy http://www.luk-as.pl z tego co tam bylo napisane to podobno specjalizują się w rozrządach i ich usterkach, zobaczymy moze tam cos mi podpowiedzą, a Ty czegoś nowego się dowiedziałeś ?? [/code]

_________________
A6 avant 2.4 2002
było Audi A6 avant 2.6 V6 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 16:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Byłem dzisiaj u konkretnego mechanika - diagnoza -uszkodzony napinacz łańcuszka wałków rozrządu - zaras siadam do internetu i szkam tego ustrojstwa na jakis szrotach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 08:19:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sty.2006 11:47:02
Posty: 86
Lokalizacja: Siedlce
jaro2124 napisał(a):
Byłem dzisiaj u konkretnego mechanika - diagnoza -uszkodzony napinacz łańcuszka wałków rozrządu - zaras siadam do internetu i szkam tego ustrojstwa na jakis szrotach.


Witaj, czyli jednym słowem to co mówiłem, no i radził by Ci odrazu kupić hydrauliczny napinacz paska rozrządu inaczej tłumik drgań, ja jeszcze raz postanowilem to zrobić tym razem zamówiłem oryginalny napinacz hydrauliczny niestety koszt to 500zł, do tego pasek kontitecha, no i co do przysłowiowego Żyda :), bo dosyć mam takich numerów.

_________________
A6 avant 2.4 2002
było Audi A6 avant 2.6 V6 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2009 20:50:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
A sprawdzałes moze cisnienie oleju??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron