.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 04:47:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C4 A6 2,5 TDI AEL 1994R] Niskie obroty biegu jałowego
PostNapisane: 27.lut.2009 15:09:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lut.2009 14:46:20
Posty: 1
Lokalizacja: Olsztyn
Witam
mam kłopot mały z moim audi przez pół roku byłem zadowolony z samochodu jednak ostatnio to sie zmieniło...
Auto odpala bez zarzutu nawet w duze mrozy jednak gdy ssanie opadnie obroty utrzymuja sie na poziomie 730-750obr/min od czasu do czasu wskoczy na normalne obroty, zachwile znowu szarpnie i spadaja.
Zadnych błedów na VAGU nie wykazuje, cisnienie na cylindrach po 30 na kazdym z 5 garów, wyczyszczony nastawnik pompy wtryskowej, poprawnie ustawiony zapłon oraz kąt wtrysku, podmienialismy nawet sterownik ale bez rezultatu...
pozatym nie ma zadnych problemów nie kopci niebierze oleju pracuje dosc cicho...
jesli to możliwe to proszę o jakies wskazówki
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 15:43:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Tu byłeś?

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=27178


Jeśli dobrze kumam to 730-750 są właściwymi obrotami .Mówiąc że czasami wskoczy na normalne to jaką wartość masz na myśli? Ile?

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 16:02:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Podepnij jeszcze raz vaga>silnik>login 22158 i w nastawach postawowych zaraz na początku, nie pamiętam w której grupie (2?) znajdziesz sobie regulacje wolnych obrotów.
pzdr

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 16:55:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lip.2007 15:28:57
Posty: 328
U mnie zawsze bylo 750 i to normalne obroty,takie jakie powinny byc.

_________________
Audi 80 B4 2.0 ABT
Audi A6 C4 2.5 Tdi AEL
Audi A8 D2 4.2 Quattro ABZ
Audi A8 D2 F.L 4.2 Quattro AQF
Audi A4 B5 1.9 TDi AFN
Audi A4 B5 FL 2.4 Quattro APS
Audi A6 C5 FL 3.0 Quattro ASN
Audi A4 B6 1.9 TDI AWX
Audi A4 B5 FL 1.8 Turbo Quattro ANB
Jest:
AUDI A8 D2 FL 4.2 Quattro AUW :D
Audi A4 B5 FL 1.9 TDi AJM Virus


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 21:26:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2005 12:36:56
Posty: 1696
Lokalizacja: Zielona Góra 32 w zwi... hehe
Obroty powinny być takie aby nie drżało auto i nie było słychać wibracji ale z zasady manual ma 756-778 natomiast automat 700 więc tolerancja nie jest duża. Kolega wyżej napisał co trzeba zrobić . Pamiętaj jak są zbyt niskie to latem gdy jezdzisz na włączonej klimatyzacji to czasami auto zgaśnie ruszając pod górkę bez gazu dlatego ustaw tak jak uważasz a nic złego się nie stanie tylko nie mniej niż 700 i nie więcej niż 800 .

_________________
(103KW)chip133 KW 375Nm AEL Tdi avant 6 gear
Q7 4.2 Tdi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2009 09:34:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.cze.2006 22:18:20
Posty: 856
Lokalizacja: Poznań
Mi szarpał na wolnych obrotach po wymianie uszczelki pod nastawnikiem. Dostawał dawkę coś około 2 mg/skok (nie wiem czy dobrze napisałem), zmieniłem vagiem na 5 i jest ok..

_________________
Obrazek
__A6 C4 2.5 TDi AEL__


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 19:02:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sty.2005 16:26:24
Posty: 244
Lokalizacja: Dolny Śląsk
kosma_sz
pytanie skąd wzięłeś uszczelkę pod nastawnik i ile kosztowała bo mi znacznie poci się ropa w miejscu styku nastawnika z pompą.Próbowałem dokręcić śruby gwiazdki ale są już dokręcone na maxa. Tak że to pewnie uszczelka. I powiedz czy nie miałeś dziwnych objawów jak miałeś walniętą uszczelkę na wolnych obrotach bo ja mam wibracje nieznaczne całą karoserią?

_________________
kiedyś była 100 C4 2.3 E+Gaz, potem jeździłem A6 2,5 TDI (AEL) a teraz latam A8 D2 4.2 QUATTRO i fruwam A8 D3 4.2 QUATTRO
http://www.youtube.com/watch?v=p6MyZRQlLJs

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: