.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 00:11:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 23:38:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
sylwiasty napisał(a):
Odnośnie kupy dymu to wiedziałem ale interesowało mnie gdzie szukać takiej informacji w logach. :diabel: :diabel:


010,011

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2009 23:39:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2005 20:30:34
Posty: 662
Lokalizacja: Team Audi Suwałki
Auto: A4 B5 1.8TQ Avant
Fajnie, dzięki za info. :peace:

_________________
B2 1.6D '84 - 7.2000->4.2005
B4 ABT '94 "Limited Edition" - 5.2005->5.2009 http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/644756.html
A4 1.8T (AEB)Q Avant '97 - 5.2009->... http://sylwiasty.fotosik.pl/albumy/655385.html
Saab 9-3 1.8i (Z18XE) SC '05 - 8.2019->11.2020
Volvo C30 2.0 HDI (D4204T) '08 - 11.2020-
TEAM AUDI SUWAŁKI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lut.2009 11:36:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
matrixs napisał(a):



termostat - lux
statyczny kat wyprzedzenia wtrysku - OK
dawka paliwa - OK
EGR - wyglada na zaslepiony - dodatkowo odczyt jest zamazany przez nieszczelnosc w ukladzie dolotowym.
Sprezarka - jest nieszczelnosc pomiedzy turbiną a przeplywomierzem - sprawdz dokladnie wszystkie weze dolotowe - wiemy juz skad chmura dymu ;)
LMM - wyglada OK - bedzie to mozna jednoznacznie stwierdzic po doprowadzeniu cisnienia doladowania do porzadku.
mechanizm wyznaczania dynamicznego kąta wtrysku - OK
dawki korekcyjne - srednio ale nie ma powodow do zmartwien

Czips mocny... ale IMO - dobrze zrobiony :)
Reasumujac - usuniesz nieszczelnosc w dolocie... i fura bedzie zdrowizna.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 11:43:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2006 22:26:47
Posty: 475
Lokalizacja: Łuków
Więc wczoraj wyciągałem wszystkie przewody dolotowe i były na nich trochę nacięcia ale tylko powierzchowne bo obcierały. Najkrótszy przewód od turbo to IC od środka jest struchlały ale nie widać było dziury. Podmieniłem na drugi i na próbę i tak samo dymi. Zostały 2 przewody, dokładnie je obejrzałem i nie było żadnej dziury. Na dole przy IC było trochę oleju na opasce ale nie widziałem nieszczelności. Tyle zrobiłem przez godzinę czyli nic. Nie znalazłem nieszczelności i nie wiem już gdzie szukać. W poniedziałek będę może miał drugie przewody to podmienię na próbę. Dodatkowo zaizolowałem przewody grubą szeroką izolacją ale nic nie dało. Narazie odrzucam myśl o nieszczelnym IC. Ma ktoś dobry sposób na znalezienie nieszczelności w układzie dolotowym?
ps. przed chipem po zrobionej pompie i wymianie końcówek miał 116 km a po chipie 126km. Kolego EGR nie jest zaślepiony. A co powiesz na temat korekcji wtryskiwaczy bo jeden odbiega normą od innych.

_________________
Fiat 126p 650 - był---17,7kw
Audi 80 B2 1.8 - było---66kw
Audi B3 Coupe 2.3 NG - było---98kw
Audi A6 C4 1.9 TDi- było---93kw


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.mar.2009 10:20:22 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Szczelnosc rur dolotowych sprawdzamy tylko organoleptycznie... dokaldnie trzeba obejrzec i sprawdzc kazdą gume(rure)... pamietaj iż nawet mala dziurka lub pekniecie przy opasce moze powodowac uciekanie powietrza.

Korekcje... widac ze na jednym garku ECU dolewa paliwa... ale nie traktowałbym tego w ramach jakies tragedii.

EGR - zeby nie miec watpliwsoci co do jego poprawnej pracy - po usunieciu nieszczelnosci nalezy zalogowac 003 BS.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: