.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.lut.2025 23:48:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2.5 TDI AAT dławi sie przy 130-140 km/h
PostNapisane: 01.mar.2009 13:51:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
Witam. Panowie i panie jak w temacie .Przycina mi ciąg przy 130-140 km/h. Kiedy zciagam na chwile noge z pedału i zaraz wciskam spowrotem wtedy zaczyna ciagnac normalni czyli rozpedza sie. Pytanie moje jest takie:
CO MOŻE POWODOWAC TAIE PRZYBLOKOWANIE ,JEST TO NAWET ODCZUWALNE ,TAK JAKBY CHWILOWO PALIWA BRAKOWAŁO. PUSZCZAM PEDAŁ WCISKAM PONOWNIE I LECI DALEJ...

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.5 TDI AAT dławi sie przy 130-140 km/h
PostNapisane: 01.mar.2009 14:15:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2008 09:20:18
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
-gumis- napisał(a):
Witam. Panowie i panie jak w temacie .Przycina mi ciąg przy 130-140 km/h. Kiedy zciagam na chwile noge z pedału i zaraz wciskam spowrotem wtedy zaczyna ciagnac normalni czyli rozpedza sie. Pytanie moje jest takie:
CO MOŻE POWODOWAC TAIE PRZYBLOKOWANIE ,JEST TO NAWET ODCZUWALNE ,TAK JAKBY CHWILOWO PALIWA BRAKOWAŁO. PUSZCZAM PEDAŁ WCISKAM PONOWNIE I LECI DALEJ...

Stawiam na nastawnik pompy paliwowej . W aat jest to nastawnik potencjometryczny i pewnie ścieżka jest już zjechana . Mam podobnie u siebie ale przy 1800-1900 obr .

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 14:21:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
a jak temu zaradzic? wymiana , renegeracja i gdzie dokładnie to jest usadowione...? dziki wogóle za odp ,widze ze tez AAT meczysz

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 14:33:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2008 09:20:18
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
Z tego co się orientuje to nastawnik jest do wymiany, jakiś czas temu szukałem kogoś kto regeneruje takie nastawniki. Niestety znalazłem tylko osoby które regenerują nastawniki indukcyjne :/ . W warsztacie mechanik stwierdził żeby jeździć do padnięcia, bo koszty pompy nastawnika i wymiany są dość duże .

Pompa umiejscowiona jest z prawej strony silniika .
http://www.allegro.pl/item566930816_pom ... 5_tdi.html tu masz jak wygląda .

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 14:36:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
poczekamy jeszcze na inne propozycje ja tak myslee o przepływce powietrza... ale jestes drugo osoba ktora wspomina o pompie...

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 14:55:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2008 09:20:18
Posty: 25
Lokalizacja: Białystok
-gumis- napisał(a):
poczekamy jeszcze na inne propozycje ja tak myslee o przepływce powietrza... ale jestes drugo osoba ktora wspomina o pompie...

To niestety przypadłość tego modelu :] ale mogę się mylić i to coś innego .

_________________
Audi 100 C4 2.5 TDI AAT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 17:15:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.wrz.2005 20:59:51
Posty: 863
Lokalizacja: Białystok
Cytuj:
W aat jest to nastawnik potencjometryczny

na pewno nie w moim, więc nie pisz ogólnie :)
Cytuj:
Mam podobnie u siebie ale przy 1800-1900 obr

kolega pisze o PRĘDKOŚCI, więc nie jest to taki sam przypadek jak Twój :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.mar.2009 22:05:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2008 20:17:42
Posty: 124
Lokalizacja: opolskie
tak szczerze to czekałem makaon na twoja wypowiedz. A jak ty moglbys te przypadlosc zinterpretowac? W tym tyg wyskocze pod kompa i zmienie w koncu ten dynamiczny kat wtrysku (tak jak ty zrobiles) przypomnij mi tylko na jak wartosc naj ustawic. Pozdrawiam!!! p.s. a jak rozpoznajesz jaki nastawnik jest w danej pompie?

_________________
AUDI 100 C4 2.5 TDI AAT '92r Klimatronic - było
Moto Honda VT 1100C Shadow
Serwis motocykli


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: