Cytuj:
Mały Piotrze pójdź do kierownika Serwisu ASO lub po prostu poproś prezesa, informując go, że laik(klient nie jesteś) jezeli masz wbite "interwencje" w ASO, że była ingerencja z ich strony na ustawienie (manualno/mechaniczne) nastawy kątu wtrysk.
1. Ze Cie to kompletniie nie interesuje, ze sa tam tacy, a nie inni niestety magicy domagaj sie za te wszystkie dojazdy stracony czas*
Powiedz w prost chce nastawy "sygnowane" przez AUDI, a nie Volvo Smile poza tym byles kilku krotnie, powstaja nowe bledy po ich nastawach i stwierdzeniu ze ich wartosci "2.2 -" sa w granicy dopuszczalnej... n (co Ciebie jako klienta po protu wali) bo jest zle 3.2*BTDC (+) pokazywales papiery nastaw i wartosci dopuszczalnych. (to ze bledy czasem wywala te same co iles w V6 TDi sa czesciowo wrodzone, zalezy ktore ale Ciebie to poprostu nie interesuje) Od serwisu wymagaj i musisz, to nie garaz u "Zbigniewa"...
2. Ze jestes czaly czas w ruchu autem na zle zestrojonej pompie, ktora z kilometru na kilometr się "uwala" i nie kosztuje kilka € n (ze odpalasz juz jak benzyna, która ciagnie olej) regeneracja kosztuje w zaleznosci od tego ile bedzie w takich nastawach jezdzic. Rzeczoznawca kazdy Ci przyzna racje bledu z ich strony i skutków masz papier na to z datą Wink wrazie walki o(regeneracje i poprawnego nastawu kata pompy) tak musisz rozmawiac w tym przypadku niestety. I tak zrob. Zobaczysz poskutkuje. Albo zapros ich na szkolenia do Polski chlopaki z AKP zarobią na wykladach Very Happy
Tez mi sie nie chcę juz rzucac epitetami ...sobie nie żałuj.
*bo nie musisz im towarzyszyć w trakcie pracy i im wytykac bledy, masz swoją...
( pisze Ci to bo juz sie najezdziles i moga po 3x stwierdzic jak sie doszkola, ze cos juz jest do wymiany lub regeneracji ) jestes na swojej pozycji wrazie co wykorzystaj to i gadaj jak Polak w Polskim serwisie Wink , przykro ale realnie.
Po pierwsze nigdy nie bylem zwolenikiem rozwiazywania spraw w ten spodob.
Po drugie tutaj ludzie (przykre to mowic) ale nie zachowuja sie jak w PL jak masz problem oni chetnie pomoga i chca sie uczyc. Wiec takiego rozwiazania nie chce stosowac, bo przel ludzi takich z takim zachowaniem jest po prostu HU****.
Cytuj:
W mojej ocenie eksploatujesz samochód z bardzo poważnie uszkodzoną pompą wtryskową. Trudno wyrokować na odległość z czego dokładnie wynikają problemy z uzyskaniem/utrzymaniem prawidłowego kąta wtrysku, gdyż może to być usterka zarówno hydrauliczna jak i elektryczna, ale zazwyczaj (99% przypadków) kłopoty tego typu są wynikiem :
Hmm no jakis sens by to moglo miec ale odwiedzilem serwis BOSHA jakies 3 miesiace temu w celu sprawdzenia calej instalacji paliwowej (czyt. wtryski pompa odpowietrzenie ukladu paliwowego itp.) bylo wszystko w pozadku, bynajmniej panowie nie mowili stane na drodze i ze trzeba regenerowac pompe a jak wiadomo dla nich to jest kasa wiec jak by tylko trzeba bylo mysle ze by to powiedzieli, tymbardziej ze samochod stal u nich 4 dni.
Cytuj:
- długotrwałej eksploatacji na paliwie złej jakości
Tutaj moge napisac tylko POLSKA aczkolwiek od prawie 2 lat norweskie paliwo.
Cytuj:
- używaniu filtrów paliwa złej jakości / no-name
Napewno nie za czasow gdy ja posiadam ten samochod.
Cytuj:
- druciarsko poprowadzony chiptuning
MR-MOTORS o ile dobrze to napisalem by ROGAL
Cytuj:
Kontynując chcę powiedzieć, że na 99% - zarówno to co widziałeś "na VASie" w ASO, jak też wartości zlogowane za pomocą VC - w każdym przypadku były odczytami prawdziwymi/rzeczywistymi. Odmienność odczytów wynika(ła) "wyłącznie" z faktu, że akurat podczas logowania VC - pompa nie potrafi utrzymać prawidłowego ciśnienia pozwalającego wysterować kąt wtrysku do właściwej wartości.
Jesli tak to dlaczego jeszcze nigdy na moim VAGu nigdy nie bylo poprawnych korekcji zawsze po drugiej stronie kola ??
Cytuj:
kat wtrysku w Twoim silniku ustawiony jest nieprawidłowo, co wynika z wielokrotnych odczytów, które dokonałeś VC [łącznie ze screenshot'em].
zauważ, iż nigdy nie zdarzyło [4 logowania] by kąt był po stronie ATDC. ASO źle ustawiło kąt, gdyż nie ma pojęcia w ogóle o fakcie, że taka regulacja występuje.
poza tym, nie wiemy co widać było na VASie.
na potwierdzenie źle ustawionego kąta mamy logowania 000BS, 004BS oraz 004sN.
Tez chcialbym isc w tym kierunku, przekonuje mnie do tego to dymienie podczas uruchomienia silnika nie bylo tego przed wymiana rozrzadu.
Cytuj:
A ja tylko tyle. Z tego co czytałem jesteś początkujący , a warsztat w którym byłeś ma na ten temat jeszcze mniej wiadomości niż Ty sam.
To czy warsztat jest poczatkujacy czy nie to chyba nie sposob nam oceniac ma autoryzacje VW/AUDi i nie istnieje na rynku 2 lata mysle ze czesciowe problemy moga takz wystepowac z problemem komunikacji pomiedzy nami oni tak samo jak wiekszosc ludzi tutaj z aja angielski na poziomie kominikacyjnym (czyt. z filmow)
Cytuj:
Zatem zanim "wybudujesz" VP pompe podjedź jeszcze do kogoś kto się naprawdę na tym zna i będzie miał możliwość ocenić problem na żywo. Powinieneś wiedzieć że na czas rozpoczęcia wtrysku składają się też inne rzeczy niż regulacja koła w lewo w prawo. Znaczenie ma naciąg paska , kierunek naciągu bo różnie z tym bywa. Fazy rozrządu mają znaczenie i wiele wiele innych rzeczy.
Mysle ze panowie doskonale wiedza co robia bo tych silnikow jest tutaj sporo na Passatach a o audi juz nie wspomne. Jezdze duzo po miescie i jeszcze nigdy nie widzialem zadnego takiego na poboczu.
Cytuj:
Jak widzisz Piotrze - kiedy pielęgnowana od kilku dni teoria przestaje pasować do FAKTÓW, to jak zwykle ... n ... tym gorzej DLA FAKTÓW ... .
Niby tak ale bynajmniej w mojej ocenie FAKTY sa troche HU**** bo dbam o ten samochod jak chyba nikrt inny zawsze wymieniam wszystko dmuchajac na zimne, jak tylko jestem w PL stoi sobie u mechanika i poprostu go sprawdzaja czy nic mu nie dolega. I kurde ciezko mi uwiezyc ze po przejechaniu 3 tys km nagle pompa nadaje sie do regeneracji.
Cytuj:
Cóż jak to mówią są ludzie doświadczeni i doświadczonych udający. Są tacy którzy chcą dać dobrą radę lub tacy którzy rada chcą się popisać.
Jak zmierzyć popisy ?
Niechcialbym aby w zadnym wypadku ten watek byl powodem,przyczyna spiec po miedzy wami, klubowiczami AKP. Panowie jak to mowia w NO RELAX i DONT STRESS
Cytuj:
Po raz kolejny na spokojnie radzę Ci abyś dorósł duchowo do współczesności i nie traktował amatorskich narzędzi do wyciągania danych cyfrowych jak szkła powiększającego do analizy siatkówki oka ...
Zarówno VAG jak i VAS jak i laptop + "kabelek" jak go nazywasz wyciągają dokładnie te same dane.
Wiec zagadka miesiaca skad te roznice ? nasteonym razem wezme MOJ VAG kontra ich VAS
Cytuj:
Zanim pod pacha zaniesiezs pompe do pompiarza:
1) zaopatrzec sie w starego vagcoma 303 i uruchom logowanie 004BS na jakies dluzszy odcinek czasu i zobacz czy kazda sekcja LATE wyglada podobnie (nie ma anomali bo sie akurat "cos zacielo")
Czy ktos z forumowiczow ma taka wersje ??
Cytuj:
Jezeli ASO jest chetne na dalsza zabawe z Twoim autem i jedyny koszt to Twoj czas jedz tam, jezeli napiszesz, ze nadal nie wiesz o co chodzi w logach 004 i 004BS to bedzie juz wstyd
Oni zawsze sa chetni na rozmowe kwestia tylko zeby to bylo wykonane i dzialalo tak jak powinno.
Pozdrawiam
Piotr