.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 08:43:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2003r 1.9Tdi AVF] Problem z kątem wtrysku/synchr. ok
PostNapisane: 05.mar.2009 23:21:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jak w temacie - pacjent nie wywala błędów, synchronizacja ustawiona niemal na 0.0, dawki na pd 0.200 do 0.800 (pomiary vagiem) brak usterek na innych urządzeniach (KTS, launch, cdif).
stawiam na uwalone ecu - ale od czego? (dwukrotnie rozladowanie.. aku ale to raczej nie mozliwe).
Problem: bardzo opuźniony kąt wtrysku tak że samochód ma z 20ps :d

kto z interesujących sie czarną magią :D podejmie temat? :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2009 09:28:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Hmm... dobrze by bylo podejrzec... logi... o ile to mozliwe...
000, 004 stat i 004 dyn...
A jak z odpalaniem ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.mar.2009 21:32:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
odpala niźle, mógłby łagodniej załapywać 4ry garki, ale ogólnie nieodbiega od normy. Odpala i po ok trzech sek. zaczyna dosyć twardo pracować wraz z zmniejszeniem nieco obrotów (normalne ale tutaj nieco odbiega od normy).
Natomiast co do logow to niedam rady przenieść danych z diagnoskopu z pracy niestety ale moge powiedziec że wszysko jest w idealnym porządku może nieco podcina dawke na 2gim cyl. (-0.8 -1.10) przy pozostałych 0.1 0.6 0.2.
aha. ecu nie da się przełączyć w BS w 000 poprostu nie reague na bs cały czas wali w 127 na kącie wtrysku. Przy podbiciu obrotów kąt dynamiczny zmienia się ale ślamazarnie.

Postaram się zapiąć Vag-toola lub coś podobnego i zapodam
Dynamicznych nie dam rady zrobić bo autem nie da się jechać (ciężko ruszyć z miejsca).

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 11:17:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Czyli z tego co opisujesz... ECU totalnie nie radzi sobie z dynamicznym wyznaczaniem kąta wtrysku... cos czuje ze bez podmiany ECU sie nie obejdzie.. ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 2003r 1.9Tdi AVF] Problem z kątem wtrysku/synchr. ok
PostNapisane: 08.mar.2009 01:16:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
jak w temacie - pacjent nie wywala błędów, synchronizacja ustawiona niemal na 0.0, dawki na pd 0.200 do 0.800 (pomiary vagiem) brak usterek na innych urządzeniach (KTS, launch, cdif).
stawiam na uwalone ecu - ale od czego? (dwukrotnie rozladowanie.. aku ale to raczej nie mozliwe).
Problem: bardzo opuźniony kąt wtrysku tak że samochód ma z 20ps :d

kto z interesujących sie czarną magią :D podejmie temat? :peace:

Hmmm ... czy sprawdzałeś koło na wale korbowym ?
Brak regulacji kąta dynamicznego połączony z brakiem 550 sugeruje powyższe ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 2003r 1.9Tdi AVF] Problem z kątem wtrysku/synchr. ok
PostNapisane: 08.mar.2009 22:30:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Baskecior napisał(a):
Mauzer napisał(a):
jak w temacie - pacjent nie wywala błędów, synchronizacja ustawiona niemal na 0.0, dawki na pd 0.200 do 0.800 (pomiary vagiem) brak usterek na innych urządzeniach (KTS, launch, cdif).
stawiam na uwalone ecu - ale od czego? (dwukrotnie rozladowanie.. aku ale to raczej nie mozliwe).
Problem: bardzo opuźniony kąt wtrysku tak że samochód ma z 20ps :d

kto z interesujących sie czarną magią :D podejmie temat? :peace:

Hmmm ... czy sprawdzałeś koło na wale korbowym ?
Brak regulacji kąta dynamicznego połączony z brakiem 550 sugeruje powyższe ...


yop ;)

p.s widziałeś jak wygląda to koło w PD? gniotsa nie łamiotsa :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A4 2003r 1.9Tdi AVF] Problem z kątem wtrysku/synchr. ok
PostNapisane: 08.mar.2009 22:34:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Mauzer napisał(a):
jak w temacie - pacjent nie wywala błędów, synchronizacja ustawiona niemal na 0.0, dawki na pd 0.200 do 0.800 (pomiary vagiem) brak usterek na innych urządzeniach (KTS, launch, cdif).
stawiam na uwalone ecu - ale od czego? (dwukrotnie rozladowanie.. aku ale to raczej nie mozliwe).
Problem: bardzo opuźniony kąt wtrysku tak że samochód ma z 20ps :d

kto z interesujących sie czarną magią :D podejmie temat? :peace:

Hmmm ... czy sprawdzałeś koło na wale korbowym ?
Brak regulacji kąta dynamicznego połączony z brakiem 550 sugeruje powyższe ...


yop ;)

p.s widziałeś jak wygląda to koło w PD? gniotsa nie łamiotsa :peace:

Czyli zostaje już chyba tylko sprawdzenie zasilania ECU i samego ECU ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 19:29:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Jak wygląda spalanie , kopci na wolnych ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.mar.2009 23:46:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
spalanie 6l na vagu, niekopci.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 00:11:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2006 19:29:29
Posty: 373
Lokalizacja: KRAKÓW
Auto: 90Q b2,S8d2,cqV8,RS4b7,A7
podobne objawy mialem przy uszkodzonej recyrkulacji, po wejsciu w BS auto gaslo, a na 1-ce ciezko bylo ruszyć

_________________
quattro-service


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.mar.2009 18:47:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Arthur napisał(a):
podobne objawy mialem przy uszkodzonej recyrkulacji, po wejsciu w BS auto gaslo,


Artur
Mozesz cos wiecej napisac - mam AVF z takim przypadkiem... nie mozna wykonac 003 BS bo auta gasnie tak jakby je ktos zdusil...

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.mar.2009 20:23:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
egr sprawny, klapa również, dolot czysty.
dobra.. silnik jak narazie rozłożony w mak skoro sie nie chce wkręcać to go rozkręciłem, dam znać cośmy wymłodzili :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 21:48:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
silnik od strony mechanicznej bez zastrzeżeń.

Ktoś coś ma do dodania? :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 22:03:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Mauzer napisał(a):

Ktoś coś ma do dodania? :)


Podmieniałeś ECU ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 22:05:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
tak, immo oblokuje

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.mar.2009 00:45:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
tak, immo oblokuje

Odblokuj i zakoduj kluczyki ... what`s new ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.mar.2009 11:59:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Baskecior napisał(a):
Mauzer napisał(a):
tak, immo oblokuje

Odblokuj i zakoduj kluczyki ... what`s new ?


był problem z ingerowaniem bo miałem ASZ'ta tylko na 10minut :/

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.mar.2009 23:36:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
update:

zostały podmienione wtryskiwacze - wóz odżył.

Jak już wcześniej pisałem korekty dawek na starych wtryskiwaczach poprawne 0.2 do 0.8 lecz wygląda na to że wtryski uległy zatarciu w skutek jakiegoś kiepskiego paliwska - tak zostało to zdiagnozowane puźniej w aso.
hej :d

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: