.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:09:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2008 19:55:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
rodzynek napisał(a):
kefir200 napisał(a):
.. Ot taki jeden z wielu test.


A kolejny - podczas jazdy nie dymi, ale kopci po chwilowym postoju (np. na skrzyzowaniu), wypali się i dalej idzie ok.

No tak chyba jest:gdy ruszam nico energiczniej spod świateł to "smoke on the water" w kolorze blue jak śpiewali Deep Purple, to samo przy redukcji o jeden bieg niżej i bucie. Uszczelniacze?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 20:26:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Odgrzewam kotleta po prawie roku. Czy następujące objawy:- ślady wycieku oleju z turbosprężarki na łączeniu obudowy osi i ślimaka turbiny (za godzinkę zapodam fotkę)
- GŁOŚNY gwizd spod maski (chyba turbo...)
- DUŻO oleju w dolocie między turbo a kolektorem
- SPORY luz osiowy wałka sprężarki
wskazują co konkretnie jest sfakane (turbo niecały rok po regeneracji...)

- Pytam, bo mam jeszcze na nią miesiąc gwarancji....
- jaki powinien być maksymalny luz poprzeczny osi? (luzu wzdłużnego nie mam)

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 22:52:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
A tu obiecane zdjęcie, widziane od dołu
Obrazek

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.mar.2009 23:47:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2008 22:17:06
Posty: 1164
Lokalizacja: Łódź
Nie jestem przekonany czy od początku ta sprężarka działała tak jak byś sobie tego życzył. Czas od jakiego masz zregenerowaną sprężarkę nie jest tak ważny jak kilometry bo jak sądzę wielkich kilometrów nie zrobiłeś przez te 11 miesięcy. Czyli cała ta regeneracja średnio się sprawdziła biorąc pod uwagę że dziś jest sporo gorzej niż gdy wyjmowałeś tą sprężarkę w zeszłym roku.

Ta dokumentacja która zrobiłeś to fajny sposób na uświadomienie nam wszystkim że chyba firmy regenerujące turbo robią więcej szkód niż napraw. No bo mamy i mniej w portfelu pieniędzy po takiej regeneracji i mniej oleju w silniku.

Z tego powodu właśnie nie jestem zwolennikiem regenerowania ale mam świadomość że w niektórych sytuacjach nie ma innej możliwości z tym że warto wybrać dobrą firmę. Z wyborem takiej firmy nie mam zbyt dużych doświadczeń ale pewien mój klijent miał zregenerowaną sprężarkę w Łodzi gdzieś w okolicy Pabianickiej blisko Ando w każdym razie.

Byłem tam z reklamacją tej turbiny która podobnie jak u Ciebie miała gwarancje kończącą się na dniach. Ci ludzie w tej firmie bez słowa przyieli tą sprężarkę i za dwa dni odpowiedzieli że nie widzą specjalnie problemu ale wymienili w ramach gwarancji pierścienie uszczelniające. Pewnie coś na rzeczy było ale umieli zachować się z twarzą.

Podobało mi się podejście tych ludzi i mimo wielkiej mojej niechęci do regeneracji to taką firmę uznałbym za wiarygodną. Przynajmniej po tym pierwszym razie.

Skoro więc zadałeś sobie tyle trudu, zrobiłeś zdjęcia stworzyłeś dokumentacje tej naprawy , uważam że warto sprawdzić firmę Turbo Tech pod kątem rzetelności i oddać im póki co sprężarkę na przegląd. Zobaczymy jak się zachowają bo moim zdaniem nie do końca im się udała ta naprawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.mar.2009 01:09:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
cygaro-avant napisał(a):
Odgrzewam kotleta po prawie roku. Czy następujące objawy:- ślady wycieku oleju z turbosprężarki na łączeniu obudowy osi i ślimaka turbiny (za godzinkę zapodam fotkę)
- GŁOŚNY gwizd spod maski (chyba turbo...)
- DUŻO oleju w dolocie między turbo a kolektorem
- SPORY luz osiowy wałka sprężarki
wskazują co konkretnie jest sfakane (turbo niecały rok po regeneracji...)

- Pytam, bo mam jeszcze na nią miesiąc gwarancji....
- jaki powinien być maksymalny luz poprzeczny osi? (luzu wzdłużnego nie mam)

Marcin, takie objawy mam w moim AFN`ku - moje turbo rozszczelniło się w tym samym miejscu , ale nie na uszczelnieniu olejowym a powietrznym - efekt jest taki iż dmucha sadzami na blok ... ale moje turbo ma ... 321 kkm ...
Wnioski wyciągnij sam ... regeneracja twojego turbo nic nie dała ... reklamuj ją czym prędzej.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.wrz.2009 20:57:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.wrz.2008 13:31:30
Posty: 20
Ale kaszanke zrobili.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: